Κεφάλαιο 2

762 38 9
                                    

'Εμένα με λένε Troye γουσταρω πολύ όλη αυτήν την φαση που γίνεται εδώ περα, ενθουσιαζομαι πολύ εύκολα για τα παντα ακόμα και για το πιο απλό πράγμα, είμαι παθιασμένος με την μουσική, οταν-' 'έλα έλα τελείωνε δυο πράγματα είπαμε να πουμε για τον εαυτό μας, εσύ εδώ μας λες όλο το ιστορικό σου ημαρτον' τον διέκοψε η Dinah είχε κουραστεί απο την πολυλογια του φίλου της, καθόταν δίπλα του και αυτό της το έκανε ακόμα χειρότερο. Η ιδέα της νεας καθηγήτριας το να πει ο κάθε ένας λιγα λογια για τον εαυτό του ενθουσίασε τον Troye έτσι κι'αλλιώς το είχε πει ενθουσιάζεμαι πολύ εύκολα για τα παντα ακόμα και για το πιο απλό πράγμα.
'Δεν πειράζει Dinah μου αρέσει να μαθαίνω πράγματα για εσάς να το ξέρεις αυτό' της έκλεισε με φιλικό τρόπο το μάτι και απο εκεί που δεν ακουγόταν τίποτα ακούστηκε μια ψυθηριστη φωνη που έκανε τους πάντες να γελασουν 'παρτην μωρή σκύλα'

Όλοι είχαν μιλήσει όλοι εκτός απο μια την Camila, την είχε αφήσει επίτηδες τελευταία κάτι την τραβούσε πανω της. Ένιωθε οτι ειχε κάτι το ξεχωριστό
'Και φτάσαμε στην τελευταία κοπελα μας' την κοίταξε με εναν έντονο τρόπο δεν συνήθιζε να το κανει αυτό η Lauren και ηταν με κατα κάποιον τρόπο σοκαρισμένη.
Η νεαρά κοπέλα την κοίταξε.. πρώτη φορά την κοίταζε κανονικά όλες οι αλλες φορές ηταν κλεφτες ματιές, πρωτη φορά παρατηρούσε το χρωμα των ματιών της και ηταν εντυπωσιασμένη με αυτό.
Σηκώθηκε όρθια και τους κοίταξε ολους τι να πω τωρα; αναρωτήθηκε είχε να το κάνει αυτό απο το δημοτικό και δεν θυμόταν καν τι είχε πει τότε
'Γεια το όνομα μου είναι Camila' είπε ξερά και έκατσε ξανά στην θέση της, απο πίσω ακούστηκαν μικρά γέλια οπου ηταν ο Troye και η Dinah φυσικά 'Αυτό μόνο;' είπε η καθηγήτρια και ένωσε τα δάχτυλα της σίγουρα αυτό το κορίτσι είναι ξεχωριστό.
Σηκώθηκε απο την έδρα της και πήγε ακριβώς μπροστά απο την νεαρά μαθήτρια 'ναι αυτό.. εδώ πέρα όλοι με ξέρουν δεν νομιζω οτι έχω να πω κάτι το διαφορετικο' της έδωσε μια ειρωνική απάντηση δεν ηταν αυτό που ακριβώς ήθελε να ακούσει αλλά την έκανε να θέλει να μαθει όλο και πιο πολύ για αυτό το κορίτσι 'κανεις λάθος όχι όλοι εγώ για παράδειγμα δεν σε ξέρω' έβαλε τα χέρια της πανω στο θρανίο και αρχισε να κουνάει τα δάχτυλα της πανω κάτω με μια μικρή ανυπομονησία.
Η απάντηση της μπλόκαρε για λίγο την Camila δεν ήξερε τι να της πει ακριβώς, απο την μία είχε δίκαιο αλλά απο την αλλη δεν ήθελε να της το δείξει. Την έπιαναν ώρες ώρες κάτι τέτοια ήθελε να κάνει τον άλλον να ταλαιπωριθει πριν μπει στην ζωή της.
'Δεν πειράζει καλύτερα' ξανά έκατσε στην καρέκλα της νιώθοντας ενα μικρο βάρος μέσα της.
'Κύρια θα μας πείτε και εσείς λιγα πράγματα για τον εαυτό σας;' ρώτησε η Ally θέλοντας να μαθει την καινούργια τους καθηγήτρια πιο καλά. Η ερώτηση της Ally έκανε την Lauren να γυρίσει απότομα και να κοιτάξει την μαθήτρια της.
'Ενα πράγμα θέλω να ξέρετε' άρχισε να περπατάει και να πηγαίνει προς το μέρος της 'και αυτό είναι οτι δεν θέλω να με λέτε κύρια η το οτιδήποτε άλλο Lauren να με λέτε νιώθω μεγάλη και δεν είμαι. Είμαι μόνο 23 ετών' 'πλάκα κάνετε; πρώτον φαίνεστε για 17-18 και το αναρωτιομουν για να διδάσκει ποσο θα ναι;' είχε σηκωθεί όρθιος και κουναγε τα χέρια του δεξιά και αριστερά ηταν έτοιμος να φύγει απο το θρανίο 'χαχα σε ευχαριστώ Troye για τα καλά σου λόγια' του απάντησε η Lauren αφήνοντας ενα μικρό γέλιο στην αίθουσα.
Το κουδούνι χτύπησε και όλοι εξαφανίστηκαν σε λιγότερο απο 1 λεπτό, τα παιδιά πήγαν στο συνηθισμένο τους σημείο και περίμεναν για την επόμενη ώρα, φυσικά δεν άφηναν ασχολιαστω το γεγονός της νεας τους καθηγήτριας. Ολα τα παιδιά είχαν ενθουσιαστεί μαζί της πίστευαν οτι αυτή η χρονιά θα μείνει αξέχαστη ειδικα για την τρίτη λυκείου.

'Μαμά' φώναξε η Camila ελπίζοντας αυτήν την φορά να είναι στο σπίτι η μητέρα της, αλλά που τέτοια τύχη σπάνια βρισκόταν στο σπίτι πλεον. Άφησε τα κλειδιά της πανω στο
γυάλινο τασάκι, έβγαλε τα ρούχα της, μπήκε μέσα στις ανάλαφρες πιτζάμες της και αρχισε να φτιάχνει φαγητό. Η σημερινή μέρα δεν είχε έτοιμο φαγητο και οποτε γινόταν αυτό η Camila έπρεπε να το φτιαξει η ίδια για δυο ατομα κιόλας αφου η μαμά της θα γυρνούσε αργά το βράδυ ή τα ξημερώματα. Καθημερινή ρουτίνα όπως το έλεγε και η ίδια.. δεν κατηγορεί όμως την μάνα της γιαυτό, ήξερε απο μικρή πολύ καλά τα βάσανα που είχε περασει η ίδια της η μητέρα. Η οποία προσπαθούσε να κανει την ζωή της κόρης της καλύτερη και όπως θα θέλει η ίδια.
Βέβαια η τύχη δεν ηταν με το μέρος τους όταν η Sinu έμεινε έγκυος στην Camila απο τον Alejandro, ηταν αναγκασμένη να παντρευτεί τον John ένας σκληρός, βίαιος και άχρηστος άντρας που τα περίμενε όλα στο χερι. Έτσι ο Alejandro δεν έμαθε ποτε την υπάρξει της Camilas και αφού ο John βρήκε μια αλλη γυναικα αποφάσισε να φύγει με την δικαιολογία οτι τοσα χρόνια ζούσε ενα ψεμα, με μια αχρηστη γυναίκα που δεν του πρόσφερε ποτε του τίποτα και μια άρρωστη 'κόρη' που της αρέσουν οι γυναίκες.
Όλη αυτή η ιστορία θύμιζε πραγματικά ταινία
'5 λεπτα ακόμα και είναι έτοιμος και ο κυμας το μονο που μου μένει είναι να στρώσω' είπε στον εαυτό της και πήγε να στρώσει το τραπέζι. 'Τι είναι αγάπη μου θες να φας;' ανεβηκε η μεγαλύτερη λατρεία της ζωής της ο Φατσας το σκυλάκι της, τον είχε εδώ και δυο χρόνια τον βρήκε στο δρόμο και δεν μπορούσε να τον αφήσει, δεν της πήγαινε η καρδιά να το κανει αυτό ηταν λες και όλοι του η ζωή κρεμόταν απο αυτήν. 'Ελα εδώ' τον πήρε αγκαλιά και τον άφησε πανω στα γονατα της, δεν άγγιξε όμως τίποτα πρωτη φορά το έκανε αυτό ο Φάτσας συνήθως θα πήγαινε να φαει τα παντα και ας μην του άρεσαν 'φάτσα μου είσαι καλά;' τρόμαξε μήπως είχε πάθει τίποτα γιαυτό τον πήρε και πήγαν στο κρεβάτι οπου ξάπλωσαν και οι δυο μαζί. Πίστευε οτι μπορεί να φταίει η κούραση γιατί ο Φάτσας ηταν ζορικο σκυλί.
Κοιμήθηκαν για μια ωρα περίπου και όταν ξύπνησε η Camila αποφάσισε να παει να διαβάσει, δεν θα προλάβαινε αν τα άφηνε για μετα θα ερχόντουσαν παιδιά και αυτό σημαίνει φασαρία, πιοτο και μεθύσι.
Η απουσία της μαμάς της για τόσες ώρες έκανε τα παιδιά να συναντιούνται στο σπίτι της και να κάνουν διάφορα πάρτι κλπ.

Ντρινννννν
Χτύπησε η πόρτα η νεαρή κοπελα έτρεξε γρήγορα για να ανοίξει και όταν άνοιξε έμεινε με το στόμα ανοιχτό. Δεν πίστευε στα μάτια της εκτός απο τον Troye, την Dinah και την Ally είχαν ερθει και κάποια αλλά παιδιά έχοντας στα χέρια τους όλα σχεδόν τα είδη ποτων.

~~~~~
#ThaGame #greekfanfic

Παιδιά με το ζόρι βρίσκω ίντερνετ :( (είμαι διακοπές) και θα αργώ να ανεβαζω λογικά συγνώμη ελπίζω να περνάτε καλά 😘😘😘
Συγνώμη για το οποιοδήποτε λάθος vote, comment, follow plz❤❤❤

The Game {#Wattys2016}Where stories live. Discover now