Κεφάλαιο 3

636 42 1
                                    

'Θάρρος ή Αλήθεια Θάρρος ή Αλήθεια' φώναζαν τα περισσότερα παιδιά και χτυπούσαν παλαμάκια. Φωνάζοντας και ουρλιάζοντας άφηναν της φωνές τους ανεξέλεγκτες με το ζόρι δεν τους έφεραν την αστυνομία, πιο παλιά τους το είχαν κανει και αυτό οι γείτονες βρίσκοντας τον μπελά της μόνο η Camila. Πλεον οι γείτονες το είχαν συνηθίσει και δεν έκαναν κάτι αλλά όταν η κατάσταση ξεφεύγε παντα θα τους κάναν παρατηρήσεις 'ΝΑΙΙ' συμφώνησαν και τα αλλά παιδιά 'οκ μην σας το χαλασω' συμφώνησε και η Camila με το μπουκάλι στο χερι είχε μεθύσει για τα καλά και δεν ήξερε τι έκανε 'σκασμος' φώναξε ο Troye και κοίταξε προς το μέρος της Tamsin με το υπουλου του βλέμμα. Κάτι ετοίμαζε  κάτι που θα έκανε τους άλλους να "πεθάνουν". Πήγε στην μέση μπουσουλοντας και έκατσε στα γόνατα
'Ξεκινάω  πρώτος και διαλεγω την Tamsin' είπε με μια γερή αυτοπεποίθηση της έκανε νόημα να ερθει με το δάχτυλο του και σε λιγα δεύτερα την είχε ακριβώς μπροστά του. Έσκυψε το κεφάλι του προς το λαιμό της και πήρε μια γερή δόση απο την μυρωδιά της την φυσική μυρωδιά της η οποία ηταν μια απο τις πιο ωραίες και ας είχε ανάμιξη απο αλκοόλ τώρα.
'Θάρρος ή Αλήθεια;' μπορεί να ρώτησε αλλά καταβαθος ήξερε πολύ καλά τι θα του απαντούσε.. αυτό ίσχυε και για ολους εκεί μεσα, ηταν λες και είχε το χάρισμα.
'Θάρρος' και για αλλη μια φορά ο Troye ηταν σωστός
'Έχεις το θάρρος να πιάσεις την Ally και να δώσετε γλωσοφιλοοοο για τουλάχιστον 5 λεπτα;' ήξερε τι έκανε ήξερε να ανάβει τα κέφια στο δευτερόλεπτο 'αν έχω το θάρρος λέει;' αμέσως η Tamsin πήγε στην Ally και την άρπαξε βίαια χωρίς να την προειδοποιήσει, έβαλε τα χείλη της πανω στα δικά της και άρχισε να την φιλάει. Εμβάθυναν το υγρο αυτο φιλί κάνοντας το γλωσσοφιλο και δινοντας "μαχη" για  το πια θα κερδίσει.
Η Ally απο τον λαιμο της Tamsin άρχισε να κατεβάζει το χέρι της  σιγά σιγά και να το πηγαίνει πρός το στήθος της, ένας αναστεναγμός βγήκε απο το στόμα και των 2 κοριτσιών πιάνοντας το στήθος της ξανθιάς κοπέλας. Όλο αυτό..φυσικά και δεν θα το θυμούνται αύριο ειδικα η Ally η οποία δεν ηταν συνηθισμένη σε τέτοια ηταν το μικρο αθώο κορίτσι. Αλλά το ποτό σε κάνει άλλο άνθρωπο, δείχνει τον άλλον σου εαυτό αυτον που κρατας μέσα σου και δεν θες να το δείξεις προς τα έξω.
Η Tamsin βρίσκονταν πανω απο την Ally φιλώντας την με πάθος και χαϊδεύοντας την σε όλο της το σώμα, στο δωμάτιο το μονο που ακούγονταν ηταν οι ζητωκραυγές των παιδιών έχοντας μπροστά τους αυτό το καυτό θέαμα 'Troye ξέρεις να μας ανάβεις για τα καλά, θα μας πεθάνεις'
Φώναξε ο Jack που βρισκόταν
ακριβώς απο πανω απο τα κορίτσια και τα έβλεπε αναστατωμένος 'οκκκ κορίτσια γλωσσοφιλο είπαμε όχι να το κάνετε κιόλας' τις διέκοψε και της χώρισε ο Troye.
Το παιχνίδι συνεχίστηκε με αυτον το τρόπο για πολύ ωρα είχαν ξεχάσει οτι αύριο έχουν σχολείο και η ωρα ηταν ήδη 3 το βράδυ 'Camila θάρρος ή αλήθεια;' την ρώτησε ο Jack ο οποίος ηταν ο πιο μεθυσμένος εκεί μέσα. Είχε κανει πολλές βλακείες και σιγά σιγά δεν ένιωθε τον εαυτό του θα κατέρρεε σε λίγο 'θαρρος' του απάντησε η Mila και περίμενε με αγωνια το τι θα της έβαζε να κάνει
Λες να την έβαζε να κανει στριπτίζ μπροστά σε όλα τα παιδιά; να φιλήσει κανένα κορίτσι η αγόρι; να του χόρευε Lap DanceΌλες αυτές οι ερωτησεις έπεφταν σαν βομβα στο κεφάλι της, πάντως οτι και να της έβαζε να κανει εκεινη την στιγμη θα το έκανε 'θα κάνεις την καινούργια καθηγήτρια της  μουσικής να σε ερωτευτεί' μετά απο αυτό όλοι σοπασαν δεν μίλαγε κανένας, γιατί να το πει αυτό; γιατί να παίξει με τα συναισθήματα μιας νεας κοπέλας έτσι; η οποία ηταν τόσο καλη και την συμπαθούσαν όλοι 'οκ δέχομαι' αυτό σόκαρε τους πάντες δεν το περίμεναν ειδικά απο την Camila η οποία παντα ηταν το πιο γλυκό και αθώο κορίτσι που ήξεραν. Μετα απο αυτό όλοι έφυγαν..με το ζόρι στεκοντουσαν όρθιοι, μόνο η Ally, ο Troye και η Dinah εμείναν πίσω.

Ένας ενοχλητικός θόρυβος αρχισε να ακούγεται σε όλο το δωμάτιο, η ωρα ήταν 6 και το ξυπνητήρι χτύπαγε εδώ και 10 λεπτά κανένα απο τα παιδιά δεν το άκουγε. Που να το ακούσουν αφού είχαν κοιμηθεί μονο 2 ώρες και το κεφάλι τους ηταν έτοιμο να σπάσει. 'Τι στον;' είπε η Camila βγάζοντας το μαξιλάρι της που ηταν πανω στο κεφάλι της. Μπορεί να είχε ανοίξει τα ματια της αλλά δεν είχε ξυπνήσει ακόμα, τεντωσε το χέρι της για να πιασει το κινητό και να κλείσει αυτόν τον ενοχλητικό ήχο. Άνοιξε τα μισάνοιχτα ματια της και πετάχτηκε απότομα απο το κρεβάτι 'όχι όχι όχι γαμωτο' είπε ψυθηριζοντας έτρεξε προς το σαλόνι και είδε οτι τα ποτήρια, μπουκάλια, πιάτα ηταν πεταγμένα απο εδώ και απο εκεί. Κοίταξε το δωμάτιο της μαμάς της και είδε οτι ακόμα δεν είχε έρθει ποσο τέλεια δηλαδή παλι υπερωρια την έβαλε ο μαλάκας το αφεντικό της.
'Παιδιά ξυπνήστε τώρα' φώναξε απο το σαλόνι ενω προσπαθούσε να μαζέψει τον χαμό 'τσακιστητε
ρεεεε' ούρλιαξε αυτήν την φορά και είδε τις σκιές τους στον τοίχο. Περπατούσαν σαν τις κότες ακόμα δεν είχαν συνέλθει και οι φωνές της Camila's το έκαναν ακόμα χειρότερο. Σε αντίθεση με την Mila που είχε πάθει ενα ισχυρό σοκ, δεν ήθελε να δει ολο αυτο το χαος η μαμά της και να τα καθαριζει μονη της μετα ηταν κουρασμένη δεν της έμενε χρόνος για τέτοια.
Για καλη τους τύχη πρόλαβαν να τα μαζέψουν όλα γρήγορα πριν έρθει η Sinu, δεν είχαν τις δυνάμεις να πάνε σχολείο όλη σχεδόν η τάξη θα έλειπε αυτό ηταν το μόνο σίγουρο. Τι να έκαναν όμως δεν ήθελαν να καταλάβουν τίποτα οι γονείς τους και δεν ήθελαν να αρχίσουν να χαλάνε απο τώρα της απουσίες τους.

'Καιιιι είμαι πτώμα' έπεσε πάνω στο θρανίο ο Troye και άφησε να πέσει η τσάντα του κάτω 'εσύ μου θέλες τέτοια πάρτι παρτην να τώρα' τον μουτσωσε η Dinah η οποία και είχε ξαπλώσει και αυτή στο απέναντι θρανίο. Η Camila σήκωσε τα φρύδια της και γύρισε πλευρα, πήγε προς τον άσπρο πίνακα 'εγώ δεν ξανά κάνω πάρτι το λέω απο τώρα' στα χέρια της κρατούσε ενα κοκκινο μαρκαδόρο και σχημάτιζε διάφορα σχεδια στον πίνακα 'γεια' είπε ο Jack με την Tamsin η οποία κοίταζε την Ally  λεμαργα, λογικά θα θυμόταν το τι είχε συμβεί το προηγούμενο βραδυ αναμεσα τους σε αντίθεση με την πιο κοντή κοπελα που ποτε της δεν είχε κάνει κάτι με κορίτσι 'μπράβο ρε ήρθες πίστευα οτι δεν θα ερχουσουν αφού είχες γίνει τύφλα εχθες' σηκώθηκε λίγο ο Troye για να μπορεί να βλεπει τον Jack καλυτερα 'φυσικα και θα ερχομουν δεν θα έχανα το πρωτο φλερτ της Camila's και της κύριας Jauregui' με αυτό η Camila γουρλωσε τα μάτια της και γύρισε κοιτάζοντας με αηδία το πρόσωπο του Jack.
Δεν την χάλαγε η Lauren αλλά δεν ήθελε να την πληγώσει.

~~~~~
#TheGame #greekfanfic

Συγνώμη για το οποιοδήποτε λάθος vote, comment, follow plz ❤❤❤

The Game {#Wattys2016}Where stories live. Discover now