I still love you♡

747 13 2
                                    

Lara is een meisje die goed bevriend is met de populairste jongens van de school Harry, Liam, Louis, Niall & Zayn. Lara is stiekem verliefd op Niall en niemand anders weet dat ze hoopt op een toekomst met Niall maar wil hij dat ook ?

Dit is mijn eerste boek i hope you enjoy !

Hoofdstuk 1:

Het is zondag avond 8:00 uur en ik zit op mijn computer te chatten met mijn beste vriendin Saar, ze vertelt me altijd alles en dan krijg ik zo'n vertrouwd gevoel en daarom zit ik er ook zo mee dat ik niks aan haar heb vertelt over Niall. Mijn moeder roept naar boven of ik even naar beneden wil komen, ik loop naar benden mijn ouders zitten heek serieus op de bank en kijken mij aan wat is er? we willen het even over je cijfers hebben. "nee niet weer he!" en ik ren naar boven en ga weer achter mijn computer zitten en zie dar er een berichtje van Niall binnen komt 'hey Lara' ik krijg ineens een he fijn gevoel van binnen en denk nergens anders meer aan dan aan Niall 'haii' stuur ik terug. Ineens komt mijn vader naar boven gestormd "Ga jij maar eens manieren leren dame!" en drukt mijn computer uit "NEEE" schreeuw ik, hij pakt ook nog mijn telefoon en gaat dan weer terug naar beneden. Ik ga op bed liggen en val in slaap.

Maandag ochtend:

mijn wekker gaat en ik heb nergens zin in ik stap mijn bed uit en doe mijn klerenkast open en pak mijn beige broek, wit shirt en en zwart vestje en mijn timberlands (die net nieuw zijn). ik loop naar beneden en zie dat de tafel al klaar gemaakt is want mijn vader is even met ons mopshondje Lucky lopen en mijn moeder slaapt nog want die is vrij vandaag, dan komt hij weer binnen en loopt naar mij toe en vraagt of ik voortaan niet meer zo brutaal doe en ik schud mijn hoofd en me vader geeft dan me telfoon terug "dankje pap !" ik ga aan tafel zitten en eet mijn brood op en daarna pak ik mijn jas/tas en mijn sleutels ik zeg nog even snel doei naar me vader en loop de deur uit. ik pak mijn fiets en fiets van school.

Op school:

ik ben al best vroeg op school Saar is er nog niet alleen Niall staat in z'n eentje bij de kluisjes ik vraag aan hem of hij weet wat voor vakkan we hebben 'Nederlands en wiskunde' hihi okee dankjewel. Ik doe mijn kluisje open en pak Engels en Wiskunde. 10 minuten later gaat de bel en ik loop naar lokaal 114 en in 114 hebben we altijd Nederlands zeg ik in mezelf.. naja vast een rooster wijziging, ik loop naar binnen en zie onze Nederlands docent staan 'neee shitt' zeg ik net iets te hard wat is er Mevrouw van Rozenburg? hoor ik onze Nederlands docent roepen ik heb de verkeerde boeken mee zeg ik rustig 'maakt niet uit' ik loop naar mijn plek en ga zitten en zeg in mezelf "kan je niet gewoon Lare zeggen ik haat die achternaam" opeens kijk ik naast me huh Saar is er niet en Zayn ook niet, naja vast ziek. Midden in de les komen Saar en Zayn binnen gestormd "waar komen jullie vandaan dame en heer? dat word nablijven" Saar en Zayn grinniken heel zachtjes en gaan op hun plek zitten. Saar waarom ben je zo laat? Zayn en ik hebben gezoend ! echt ? jaaaa.

In de pauze:

Saar en Zayn zijn buiten en ik sta helemaal alleen ik zie Niall ook in z'n eentke staan en loop naar hem toe en vraag aan hem wat hij van Saar en Zayn vind hij vind het een leuk en schattig stel (ik hoop dat je dat ook van ons twee denkt zeg ik in mezelf) haha ja dat vind ik ook en dan gaat de bel.

Thuis:

Ik doe de deur open en loop naar binnen en Lucky komt naar me toe gerent ik ga op de bank zitten en tik op mijn boven benen dat hij op mijn schoot moet gaan zitten, Lucky springt op mijn schoot en doet helemaal gek, gelukkig zijn me ouders nu niet thuis want Lucky mag nooit op de bank maar als ik alleen ben doe ik dat altijd. Ik pak mijn tas en loop naar boven ik zet mijn tas naast mijn bed en bak wat boeken eruit en leg ze op mijn bureau, als ik alles heb gemaakt krijg ik ineens een bericht binnen en die is van Anouk de bitch van de school ze schrijft:

"Lara jij blijft voortaan bij Niall uit de buurt als ik je daar nog een keer zie staan dan merk je het wel"

ik slik even het voelt alsof er een brok door me keel gaat. Ineens gaat de deurbel, ik loop naar beneden en doe de deur open ik zie Niall staan "hey Niall wat doe jij hier dan" vraag ik met een zachte stem hij komt op me afgelopen en begint ineens te huilen.

I still love you♡Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu