"wat is er Niall?" vraag ik met een bezorgde stem, kom even binnen. Niall en ik lopen samen naar de bank, hij vertelt dat Saar en Zayn in elkaar zijn geslagen en ze liggen nu in het ziekenhuis, ik met een verbaasd gezicht naar Niall en vraag meteen of hij al in het ziekenhuis is geweest, "nee" is het enige dat hij kan zeggen. Niall loopt naar de deur en vraagt of ik mee wil naar het ziekenhuis 'ja tuurlijk!' ik pak snel mijn jas en loop de deur uit.
In het ziekenhuis:
"Saar wat is er gebeurt?" maar ze reageert niet, de dokter komt binnengelopen en zegt dat het wel ernstig is maar dat ze er wel boven op komt en haar vriend Zayn is er wat minder erg aan toe omdat hij nog terug kon vechten. Ik ga naast een stoeltje zitten naast het ziekenhuisbed en leg mijn hand op die van Saar, de dokter zegt dat ik beter naar huis kan gaan om Saar even te laten rusten ik gehoorzaam hem en loop naar buiten. Niall staat al bij zijn auto en ik loop naar hem toe en stap in de auto.
Thuis:
Ik vraag of hij nog even mee naar binnen wil "nee hoeft niet maar toch bedankt" hihi okee, ik wil de auto uitlopen maar Niall houd mij tegen en geeft me een knuffel "tot morgen" zegt hij met een hele lieve stem "tot morgen zeg ik met een blozend gezicht en stap de auto uit, ik zwaai nog even naar Niall en dan doe ik de deur open en loop naar binnen me vader en moeder zijn inmiddels ook al thuis en vragen waar ik vandaan kom, ik vertel wat er is en ze zijn geschokt "gaat alles wel goed met saar" ja ze komt er wel boven op. Ik loop naa rechts boven en ga op me bed liggen ik kijk in me tas en daar zie ik een briefje liggen en daar staat op:
Lieve Lara ik hoop dat je dit leest maar ik wil je vertellen dat ik graag een keer met je wil afspreken ik durf het niet in het echt aan je te vragen omdat ik nogal verlegen ben
heel veel kusjes Niall♡
Ik ben helemaal stil ik leg het briefje op mijn bureau, natuurlijk wil ik een keer met Niall afspreken! zeg ik want niemand hoort mij toch. "Lara eten!" hoor ik mijn moeder schreeuwen, ik loop naar beneden en ga aan tafel zitten. Als ik mijn eten op heb ga ik op mijn knieën zitten voor het mandje van Lucky hij ligt heel lief te slapen, mijn vader vraagt gelijk of ik Lucky even wil uitlaten. ik loop naar de gang en pak de riem van Lucky "Luckyyyy" Lucky komt aangerend en gaat gelijk voor mij zitten ik doe de riem om en loop naar buiten.
Buiten:
Ik loop bij een uitlaatveldje waar ik Lucky altijd uitlaat, ineens hoor ik mijn naam "Lara!" ik kijk achter me en zie harry staan hij komt naar me toe gelopen en vraagt hoe het gaat, "gaat wel goed hoor" zeg ik met een zachte stem haha okee mooizo zegt Harry maar ik ga weer verder doeidoei, "doeii" hoor ik Harry nog zeggen.
Thuis:
Ik doe de deur open en loop naar binnen, ik doe de riem los van Lucky's halsbandje en ga de kamer in en Lucky gaat in z'n mandje liggen, het is al 21:30 ik zie zeg mijm vader en moeder weltrusten en ga naar boven ik doe een joggingbroek aan en een roze shirtje en ga in me bed liggen. als ik bijna slaap krijg ik ee berichtje van Saar daar staat in:
hey Lara, ik hoorde dat je bij me was heel erg lief van je, het gaat goed hoor als je je daar zorgen over maakte en Zayn is al naar huis.
kusjes, Saar
ik ben wel opgelucht dat het goed met haar gaat, ik leg me mobiel weg en val in slaap.
Dinsdag ochtend:
mijn wekker gaat en stap uit bed, ik heb voor het eerst een beetje zin in school. Ik loop naat de kast en pak een zwarte broek
wit shirtje en een spijkerjasje, mijn timberlands staan al beneden dus ik pak mijn tas en loop naar benden, mijn vader en moeder zijn allebei al beneden en zitten ook al aan tafel. Ik pak mijn schoenen en doe ze aan en ga dan aan tafel zitten ik praat nog even met me ouders en pak dan me jas/tas en sleutels "doei mam" "doei pap" zeg ik en ga dan de deur uit.
Op school:
Ik zie Zayn op het schoolplein staan en loop naar hem toe en vraag of alles goed met hem gaat "jahoor met mij gaat het prima maar met Saar wat minder" ja ik weet het wat is er nou allemaal gebeurt dan? "het is een lang verhaal leg ik nog wel een keer uit" hihi okee en ik loop de school binnen richting me kluisje. Als ik bij me kluisje ben pak ik mijn boeken en stop me jas in me kluisje dan gaat de bel ik loop naar boven en ga het lokaal in.
In de pauze:
Louis, Liam, Harry, Zayn en Niall staan rond een tafel ik loop erna toe en vraag of Niall even mee wil komen "ja hoor" zegt hij heel vriendelijk en loopt achter me aan ik stop bij een ander tafel, "ik wil heel graag een keer met je uit" zeg ik met een enthousiaste stem okee super leuk zegt Niall vanavond om 7 uur haal ik je op goed? "hihi jahoor" en geef hem een knuffel, Niall bloost en geeft me een kusje en daarna loopt hij terug naar Louis, Liam, Harry en Zayn.
Thuis:
ik was pas 16:15 uit en nu pas thuis het is al 17:00 uur nog 2 uur en Niall is er al ik loop naar boven en doe mijn kast open ik pak een leuk wit jurkje en witte ballerina's, ik trek het jurkje aan en daarna de ballerina's ik doe nog wat mascara op en voor dat ik het weet gaat de bel ik ren naar beneden en doe de deur open ik zie Niall in een spijkerbroek staan en een witte blouse met zijn witte supra's "wauw wat zie je gmer leuk uit!" zeg ik met een overtuigende stem "jij ziet er pas prachtig uit" zegt Niall met een lieve stem, hihi dankje. Niall en ik lopen naar zijn auto en stappen in. Als we bij het restaurant zijn stappen we allebei weer uit en lopen het restaurant hand in hand binnen "hallo ik heb gereserveerd op de naam Horan" okee tafel 4 is voor jullie "okee bedankt" we lopen samen naar tafel 4 en gaan aan tafel zitten we bestellen allebei spaghetti met rode tomaten saus.
Buiten: (voor het restaurant)
Niall en ik staan voor het restaurant ik bedank hem voor de leuke avond "hij doet zijn vinger voor mijn mond en zegt sst niks zeggen" en hij zoent me heel romantisch ik heb mijn handen op zijn zij en hij heeft zijn handen ook op mijn zij.