hoofdstuk 13

135 9 1
                                    

POV DAVID

Ik weet niet wat er mis is met Lara zo doet ze normaal nooit.. ik weet niet of het aan mij ligt of.. dan komt Lara ineens binnengestormd en rent op me af en knuffelt me "wat is er babe?" zeg ik rustig "me vader heeft zelfmoord gepleegd" zegt Lara overstuur en ze begint heel hard te huilen en dan beginnen Bart en Simon ook nog eens te huilen "stil maar babe" en ik geef haar een kus.

POV DAVID:

"awh schat, wat erg wil je naar je moeder toe ?" ja graag antwoord Lara terug "oke ga maar op de bank zitten dan pak ik je jas wel even en doe Simon en Bart in de maxicosi.

Bij Lara's moeder thuis:

POV LARA:

Ik ren het huis binnen en zie me moeder op de bank zitten met een briefje "owh he schat" is het enige wat me

uit kan brengen "wat is dat voor briefje?" vraag ik nieuwsgierig, afscheids brief van je vader.. "mag ik hem misschien lezen?" ja hoor en ze geeft de brief aan mij er staat op:

Lieve Lara en Janine,

als jullie dit lezen betekend het dat ik het me is gelukt. Ik heb dit gedaan omdat ik een hele slechte vader ben geweest en een hele slechte opa voor Simon en Bart, het spijt me heel erg maar ik kon er niet mee leven wat is Lara heb aangedaan.

Liefs Papa♡

Ik begin zachtjes te huilen en dan voel ik de hand van David over me rug heen gaan. Ik ga naast me moeder op de bank zitten en knuffel haar, het is gewoon raar weer zitten mijn gedachte bij Niall en niet eens bij me vader het is gewoon raar dat ik steeds weer aan hem moet denken "David, mam ik ga even naar een vriendin misschien kan zij mij opvrolijken en geef me moeder een kus en geef een kus aan David" doei schat zie je vanavond wel weer hoor ik David zeggen als ik de deur uit loop.

POV NIALL

Ik zit op de bank een film te kijken en hoor dan ineens de bel gaat "wie kan dat nou weer zijn" zeg ik in mezelf, ik loop naar de deur en doe die open en zie Lara staan "Lara wat doe jij hier nou weer?" zeg ik bot "Niall wat heb je gedaan ik krijg je echt niet meer uit me hoofd het is allemaal jou schuld!" jij bent wel lekker he, mij de schuld geven?! hoe durf je "rot op!" Niall dat kan ik dus niet en dan zoent Lara mij, ik duw haar van me af "doe is normaal raar kind! ik heb een vriendin en nu wil je me ineens weer? ga even lekker terug naar je Davidje" en doe de deur dicht, de deurbel gaat nog een paar keer en dan hoor ik een scooter wegrijden "pfoe die is weg"

POV DAVID:

Ik ben ongeveer al een uurtje thuis en wou net gaan slapen alleen toen kwam Lara binnen "heei schat" zegt ze nog steeds een beetje bedroefd "awh dus je vriendin heeft je niet opgevrolijkt" zeg ik meelevend "nou nee niet echt" en Lara loopt naar de slaapkamer en kleed zich om en gaat in bed liggen. Ik ga naast haar liggen en geef haar een kus "succes morgen met je examen schatje" zeg ik tegen Lara maar dat hoort ze niet want ze slaapt al.

De volgende dag:

POV LARA:

Ik zit aan tafel een broodje te eten maar ik krijg niks door me keel heen ik denk alleen maar aan het examen en dan zeg ik in mezelf "pff eindelijk denk ik een keer aan iets anders" maar dat had ik niet mogen zeggen want nu denk ik de hele tijd "Niall, examen, Niall, examen" pff ik word echt gek. Ik laat me brood staan pak me jas en trek die aan en pak me scooter sleutels en doe de deur open en loop naar me scooter toe.

Op school:

POV LARA:

Ik zit op me stoel en kijk naar alle vragen die er in het boekje staan "tjuus wat veel vragen" hoor ik een meisje achter me zeggen. Ik ben bij vraag 3 en zijn al een kwartier bezig, ik ben alle antwoorden vergeten want zoals andere keren zit me gedachte bij Niall.

1 uur later:

"Ik kom alle papiertjes ophalen!" hoor ik een docent zeggen "no, shit omg help er zijn 60 vragen en ben pas bij 48" mag ik je papiertje? zegt de docent naast me "nee ik ben nog niet klaar" ja sorry daar kan ik ook niks aan doen iedereen heeft het gered behalve jij dus..

1 week later:

POV DAVID:

Lara en ik zitten samen op de bank we zouden vandaag allebei gebeld worden of we waren geslaagd en dan gaat de telefoon, ik loop er naar toe "hallo met David" Hallo met lieselotte van het St. Jobs college "hallo" zeg ik droog terug willen jullie het weten? hoor ik lieselotte aan de andere kant van de lijn zeggen "ja heel graag!" zeg ik enthousiast "nou David... jij bent geslaagd! Gefeliciteerd" yes!! dankuwel en Lara zeg ik er snel achteraan "sorry Lara is niet geslaagd ze moet het jaar opnieuw doen" shit Lara je bent niet geslaagd zegt ik tegen Lara ik kijk haar aan en het enige wat ze doet is haar schouders ophalen "oke doei" en ik hang op. Ik loop naar Lara toe en ga naasr haar zitten, ik geef haar een knuffel en dan begint ze zachtjes te huilen "het komt alleen maar door Niall" zegt lara

"wat heeft Niall hier nou weer mee te maken?" zeg ik boos "IK KRIJG HEM NIET MEER UIT ME HOOFD!" schreeuwt Lara en ze rent naar de badkamer en doet die op slot "Lara heb je wat met hem?" schreeuw ik naar haar "NEE JAMMER GENOEG NIET" schreeuwt Lara nog harder terug, oke nou wat heb je dan nog aan mij? ik ga wel weg doei Lara "nee David blijf!" ik blijven? nee. doei en ik smijt de deur dicht.

------------------

Ik hoop dat het lang genoeg was als jullie langer willen zeg het dan in de comments en als je me verhaal leuk vind 'vote' ;)

xx

I still love you♡Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu