POV DAVID:
Lara en ik zitten samen op de bank we zouden vandaag allebei gebeld worden of we waren geslaagd en dan gaat de telefoon, ik loop er naar toe "hallo met David" Hallo met lieselotte van het St. Jobs college "hallo" zeg ik droog terug willen jullie het weten? hoor ik lieselotte aan de andere kant van de lijn zeggen "ja heel graag!" zeg ik enthousiast "nou David... jij bent geslaagd! Gefeliciteerd" yes!! dankuwel en Lara zeg ik er snel achteraan "sorry Lara is niet geslaagd ze moet het jaar opnieuw doen" shit Lara je bent niet geslaagd zegt ik tegen Lara ik kijk haar aan en het enige wat ze doet is haar schouders ophalen "oke doei" en ik hang op. Ik loop naar Lara toe en ga naasr haar zitten, ik geef haar een knuffel en dan begint ze zachtjes te huilen "het komt alleen maar door Niall" zegt lara
"wat heeft Niall hier nou weer mee te maken?" zeg ik boos "IK KRIJG HEM NIET MEER UIT ME HOOFD!" schreeuwt Lara en ze rent naar de badkamer en doet die op slot "Lara heb je wat met hem?" schreeuw ik naar haar "NEE JAMMER GENOEG NIET" schreeuwt Lara nog harder terug, oke nou wat heb je dan nog aan mij? ik ga wel weg doei Lara "nee David blijf!" ik blijven? nee. doei en ik smijt de deur dicht.
POV DAVID:
Ik loop op straat en ik heb geen idee waar ik heen moet ik denk dat ik het maar bij me vader en moeder ga proberen.. zeg ik in mezelf. Aangekomen bij me ouders thuis bel ik aan me vader doet open "hee jongen wat doe jij hier?" hee pap mag ik het binnen even uitleggen? "tuurlijk kom maar binnen. Als ik binnen op de bank zit leg ik hrt hele verhaal uit "hoe durft ze je zo te bedriegen" zegt me vader die ineens heel aardig doet "ze heeft toch nog niks met hem gedaan?" vraagt me moeder "nee nog niet nee" zeg ik chagrijnig.
POV NIALL:
Ik vind het nog steeds raar zeg ik tegen Anouk "wat is raar?" vraagt Anouk "toen straks was jij toch even boodschappen aan het doen?" ja hoezo? "nou toen kwam Lara aan de deur en ze zei helemaal "ik krijg je echt niet meer uit me hoofd het is allemaal jou schuld, blablabla" en toen zoende ze me maar ik heb haar gelijk weg geduwd "raar kind is het toch" zegt Anouk arrogant "maar ze weet niet dat wij iets hebben, wel dat ik een vriendin heb maar ze weet niet dat jij dat bent.." moet je dat niet even tegen haar vertellen? "nee joh ze komt er wel achter zeg ik droogjes. Dan krijg ik een app binnen van Lara:
Hee Niall,
je zei dat je een vriendin had toch?
ik antwoord terug:
Ja hoezo?
Nou was dat, dat meisje waar je op wachtte bij de brug?
Uhmm.. ja die
Dat was toch Felicia?
Ja klopt
Heb je met Felicia?!
Ik weet dat er lelijke mensen zijn en dan kies je net weer de aller lelijkste?
Ze is helemaal niet lelijk kijk narlar jezelf joh
Als ik dat heb verstuurd krijg ik ook geen antwoord meer terug "hee mag ik eens lezen" vraagt Anouk nieuwsgierig "is niks bijzonders hoor is maar een vriend" nouen laat me gewoon lezen als ik het vraag oke?! zegt Anouk ineens heel bot "okeoke doe maar rustig hoor" ze pakt gelijk me mobiel af "FELICIA?!" heb je daar mee afgesproken? "uhm.. ja?" dat is het enige waar Lara gelijk in heeft dat is het lelijkste kind op aarde. "dan moet ik je nog wat vertellen" zeg ik schuldig, wat?! zegt Anouk boos "ik ben met Karlijn en Felicia naar bed geweest.." NIALL DIT MEEN JE NIET! ROT OP UIT ME HUIS! en Anouk geeft mee een hele harde klap in me gezicht "Doe even normaal!" schreeuw ik boos "NEE ROT OP NIALL" en ze duwt me de straat op.
POV LARA:
Ik zit op de bank met in de ene arm Simon en in de andere arm Bart, maar dan gaat de bel ineens ik loop naar de box toe en leg Bart daar in en loop samen met Simon naar de deur "Niall wat doe jij hier?" ik heb ruzie gehad met me vriendin omdat ik heb gezegd dat ik nog gevoelens voor je had.. "ik wist het wel!" en ik geef hem een kus "kom binnen" en Niall en ik lopen samen naar binnen. Als ik Simon en Bart in bed heb gelegd ga ik naast Niall op de bank zitten en hij doet zijn arm over mijn schouder heen, ik ga iets dichter tegen hem aan zitten en voor dat ik het weet belande we samen in bed.
De volgende dag:
POV NIALL:
Ik word wakker naast Lara, ik voel me wel schuldig dat ik heb gelogen maar dit is de enige manier om onderdak te krijgen.. en als ik weer iets nieuws heb gevonden dan kan Lara weer lekker ophoepelen. Ik zie dat Lara rustig haar open doet "hee prinsesje lekker geslapen?" hihi jahoor en jij dan? "als een roosje en dat komt het meeste door jou" en ik geef haar een kusje. We zitten samen aan tafel, Lara heeft heel lief een eitje voor me gemaakt maar dan komt David binnen gelopen "schat ik wil je nog wel een kans ge..." en dan ziet hij ons 2 "Lara serieus?!!" ja.. uhm.. sorry hij zocht onderdak.. "smoesjes! ik ga weg en neem Simon en Bart mee!" Nee! niet Simon en Bart "haha jawel ik ga ze echt niet bij een hoer laten" David loopt nog naar de slaapkamer en doet Simon en Bart in de maxicosi, Lara rent naar hem toe en duwt hem daar weg "laat ze met rust!" NEE! ga weg hoer en David loopt met Simon en Bart weg. Lara komt naar me toe gerend en barst in huilem uit "sst stil maar lieverd" hij gaat er alles aan doen om ze te houden! en zijn ouders gaan hem er ook nog eens mee helpen "we kunnen het wel van hem winnen" zeg ik een beetje onzeker, nee nooit zegt Lara chagrijnig terug.
--------------
Jullie hebben niet gezegd dat jullie langere hoofdstukken willen dus hij is niet zo heel lang maar als je langer wil zeg het in de comments !:) ♡