jimin

1.8K 75 12
                                    

Bugun BTS nin imza günü var ve siz gittiniz.Jimin ile konuştuktan sonra jimin oradaki çalişani çağırip senin hakkinda bilgiler istedi ama siz bilmiuorsunuz.1 ay spnra kulakliğinizi takip BTS nin şarkisini dinleyerek salıncağa oturdun.Karşında sana maskeli biri bakıp duruyordu.Artık rahasız olup evinize doğru yürümeye başladınız.Tam eve girecekken size maskeli adam seslendi.

_(adın).
Durdunuz sesi size çok tanidik gelmişti.
_Evet benim ne vardı?
Size doğru yaklaşmaya başladı ve maskeyi yüzunden çikardı.
_Beni tanidın mı?
_Jimin s sen na nasıl benim ismimi biliyorsun?
_1 ay önce imza günunde yanima gelmiştin ve "seni gerçekten çok seviyorum" deyip kendi ellerinle mektupları ve hediyeleri vermiştin hatirladin mi?
Utanarak.
_A ah evet unutmam mümkün değil.
_Bende seni unutmam mümkun değil (adın).
_Se sen beni nereden buldun daha tanimiyorsun bile.
_Seninle konuştuktan sonra seni 1 aydir takip ediyorum detaylara girmeme gerek varmı?
Yere bakarak
_Ha hayır yok.
Bir anda v,suga,koki,hoseok,monster vejin alkişlayarak çikar.Hepsinin ellerinde ayrı harflervar ve havaya kaldirinca ortaya SENİ SEVİYORUM yazisiçikiyor.sen şok olmuş bir vaziyette bakarken jiminde sana elini uzatıp
_Benden başkasına oppa demiyeceksin!
Deyip gülmeye başlıyorve sende ona sarılıyorsun.
Medyadaki video beni öldürdü.Sakar olmaktan nefret ediyordum ama jimin sayesinde artık sakarlığımı çok seviyorum.Mutlaka izleyin.

Bts İle Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin