11. Sınıftaydınız üstelik 3 senedir sevdiğin çocukla aynı sınıftaydınız.Suga okulda çok popilerdi tüm kızlar onun peşinde kuyruktu.Sizde onu çok seviyordunuz ama bunu belli etmemek için elinizden geleni yapıyordunuz.Çünkü Suga sizi diğer kızlarla karşılaştırmasından korkuyordunuz.En sonunda kendinizi toparlayıp Suga mektup yazmaya karar verdiniz.Beden dersinde sınıfa çıkmıştınız,sınıfta kimse yoktu sıraya oturup elinize kağıt ve kalem alıp Suga'ya onu sevdiğinizi ve hep seveceğinizi yazıp son noktayı koymadan önce isminizide yazdınız.Ayağa kalıp mektupu Suga'nın çantasına tam koyacakken birden kapı açıldı!Arkanızı aniden dönmenizle Suga'ya yavşayan 2 kız karşınızda duruyordu.Kızlardan Yuri sizin yanınıza geldi.
-" Suganın çantasının orada ne yapıyosun!?"
Korktunuz çünkü elinizde tuttuğunuz mektup vardı.Kız bunu fark etmiş olacak ki mektupu elinizden çekip okumaya başladı.
-"Seni seviyorum ve hep seveceğim Suga...(Adın).Wayway şuna bak bizim kız aşik olmuş"
Diyerek yanındaki kızla gülmeye başladılar.Sen tam sınıftan çıkacakken Yuri kolunuzdan tutup
-"Öğle yemeğinde yemekhanede ol sana Suga'ya mektup yazmak neymiş göstereceğim.Eğer gelmezsen seni herkese rezil ederim!"
Siz hiç bir şey demeden kapıdan çıktınız ve kapının yanında Suga ile çarpıştınız.Ne yani herşeyi duymuşmuydu?Göz yaşlarınızı tutamayıp ağlayarak koşmaya başladınız Suga sizin kolunuzdan tuttu ama aldırmayıp koşmaya devam ettiniz.
Öğle arası…
Yemekhaneye tedirgin bir şekilde gitmiştiniz.Herkes oradydı ve Suga'da oradaydı.Bu sizi daha da çok tedirgin etmişti.Kız yanınıza gelip sizi yemekhanenin ortasına çekip yere itti.Sizde haliyle yere düsmüştünüz.Herkes sizi izliyordu Suga'da dahil.Ama olaya çok yakın değildi yemekhanenin kapısının köşesindeydi fakat sizi rahatl8kla görebiliyordu.Yuri'nin arkadaşi sizi videoya çekmeye başladı Yuri ise-"Arkadaşlar bakın bu ezik varya Suga'ya aşk mektubu yazmış,neyine güvenerek yazdıysa artık.Okuyorum-"
Siz tam ayağa kalkıp kızdan mektubu alacakken arkadan tanımadığınız bir kız sizi engelledi.Yuri mektupu okurken ilk Suga ile göz göze geldiniz hemen kafanızı yere eğdiniz ve sessizce ağlamaya başladınız.Yuri mektubu okumayı bitirdikten sonra kafanızdan aşağı süt dökmeye başladı.Bu çok alçakçaydı üstelik sevdiğin çocuğun önünde bunu yapmak daha da alçakçaydı.Sinirinizden ağlayarak kafanız eğik bir şekile elinizle yumruğunuzu sıkıyordunuz.Sonra kafanızda soğuk bir şey hissedince anlamıştınız yumurta kırip gülmeye başlamıslardı.Yuri
-"Bana bak bir daha Suga'nın etrafında görmiyecem seni tamam mı!?"
Siz hala kafanızı kaldırmıyordunuz utanıyordunuz.Sonra Suga'nın sesiyle herkes Suga'ya dönmüştü.
-"Rahat bırakın artık kızı!!"
Dedi ve yanınıza gelip cebinden mendilini çıkardı.Siz başınızı kaldırmayınca eliyle çenenizden tutup kafanızı kaldırdı.Uzun bir müddet göz göze geldikten sonra suga yüzünüzdeki süt bulaşığını silip tekrar size baktı.Suga'ya bakamıyordunuz çünkü utanıyordunuz.Ayağa kalkıp Yuri'ye
-"Bundan sonra (adın)'yı rahat bïrakın !"
-"Oppa biz senin için-"
-"Benim için hiç bir şey yapmayın tamam mı!!!?Şimdi herkes dağılsın!"
Okul dağıldıktan sonra siz hala utançtan yerinizden kalkamıyordunuz.Sessizce ağlamaya devam ediyordunuz.Suga sizi kaldırdı ve
-"Gerçekten o mektubu sen mi yazdın?"
-"B-ben özür dilerim Su-"
"Şşş ağlama (adın)"
Dedikten sonra size sarıldı.
-"Suga ne yapıyorsun?"
-"Karşılıklı aşk yaşiyormuşuz bunca senedir umarım geç kalmamısımdir (adın) özür dilerim"….
Ayyyyy kollarım bitti öldüm umarım beğenmişsinizdir.Biraz geç yazdım biyane.Oy ve yorum verinnn çebaaallll.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bts İle Hayal Et
RandomBuraya ne yazmaliyim ...... Hic bir şey bulamadim . ??????? BTS İLE HAYAL ET yazicam umarim beğenirsiniz.