Hayat'ın ağzından ;
Sabah erkenden uyandım ,kıyafetimi giydim (multide),kahvaltımı yaptım.Bugün Murat 'la beraber babamların bizim için seçtiği eve bakıcaktık .Bugün herkes uyuduğunda evden kaçıcaktım.Ben asla istemediğim biriyle evlenmem .Aşağıya indim salonda babamların yanında Murat vardı.
"Hayat hazırsan çıkalım"
"Tamam çıkalım"
Arabaya binerler
"Nerde bu ev ? Hala gelmedik mi ?"
"Sen ne sabırsız çıktın be ? Ayrıca geldik"
" Gıcık "
Eve girerler,odaları gezerler ,sıra yatak odasına gelmiştir.
"Ama burda tek yatak varr "
"Hayat ,insanlar evlenince aynı yatakta yatarlar farkında mısın ?"
"Bu zoraki evlilik hatırlatırım,hem ben senle asla evlenmek istemiyorum."
"Pardon ,zoraki evlilik olduğunu unutmuşum,ayrıca sanki ben senle çok evlenmek istiyorum.Tipe bak senle kim evlenmek ister ki ? Seni gören ilk adam kaçar hemen yanından"
"Seni mahvederim gerizekalı, aptal,manyak ,gıcık,sen çok salak birisin hatta megamanyaksın(Hayat bunun gibi şeyler söylemeye devam eder ve susar)"
"Ya bu kafa ya kafa ,kızım sen hiç susmazmısın?"
"Iyyyyyy pis gıcık. Hadi beni eve bırak .
"İyi tamam"
Arabaya binerler ,Yolda konuşmaya başlarlar.
"Evi nasıl buldun,beğendin mi ?"
"Hiç beğenmedim ,hiç güzel değil"
"Beğensen ölürsün zaten bu arada eve geldik"
"O Zaman birdaha görüşmemek üzere "
"Aynen aynen görüşmemek üzere"
Akşam olur Hayat'ın babası ve kardeşi çoktan uyumuştur .Hayat da evden kaçmaya hazırlanıyordur, Aynı anda Murat da evden kaçmaya hazırlanıyordur.İkiside arabalarına binerler ve aynı otele gelirler (İkisi de Bodrum'a gittiler ve birbirlerinden haberleri yok)İkiside odalarına yerleşmişlerdir.Sabah olur İkiside kahvaltı ya inerler ama birbirlerini görmezler.Sonra Hayat kahvaltısını bitirdikten sonra havuza girmeye karar verir .Murat da aynı şekilde havuza girmeye karar verir .Hayat ,Murat gelene kadar havuza girmiştir.Hayat havuzsan çıkarken Murat da havuz girmeye gelir Hayat havlusunu almaya çalışırken ayağı kayar ve tam düşerken Murat onu tutar.
"Senin ne işin var burda ?"Bir bölümün daha sonuna geldik .Umarım beğenmişsinizdir.
Sınır: 7 vote 9 yorum