3.Bölüm

184 15 4
                                    

"Asıl senin burda ne işin var?"
"Önce ben sordum"
"Hayat sen çocukmusun? Şimdi seninle önce ben sordum ,yok ben sordum diye kavga mı edicez?"
"Of tamam ya neyse hem sen neden burdasın?"
" Ben evden kaçtım,peki senin ne işin var burda ?"
"Ben de evden kaçtım, bak sakın babamı arayıp yerimi söyleme.Zaten senin yüzünden evden kaçtım hepsi senin suçun."
"Kızım sen kafanı bir yere felan mı çarptın sen kendin evinden kaçmışsın benim ne suçum var burda ?"
"Bir de benim ne suçum var burda diyor ya! Ben evden seninle evlenmeyeyim diye evden kaçtım o yüzden senin suçun."
"Hey allahım ya seninle uğraşamayacağım hadi görüşürüz.
"Bak sakın babam a haber verme tamam mı ?"
"Yaa tamam "
(Ama onlar bilmiyordu ki Suna da bu oteldeydi ve onları gizli gizli izliyordu .Suna hemen babasını aradı.)
"Alo , baba Ablam burda hem de yanında Murat var ."
"Ne ? kızım sen sakın kendini belli etme .Hayat'la Murat seni görmesin .Biz ilk uçakla hemen oraya geliyoruz."
"Tamam baba kendimi belli etmem .Gelince görüşürüz bb."
"Bb kızım"
"Babamgil gelince ne yapılacaksınız bakalım Hayat Hanım ve Murat Bey."

Akşam olur Nejat ve Kemal Bodrum'a gelirler.Ve Hayat ,Murat ve Suna 'nın olduğu otele gelirler.Geldikleri sırasında Hayat ve Murat ayrı masalarda yemek yiyorlardır arada da birbirlerine sinirli bakıyorlardır.Suna da Nejat ve Kemal 'i Hayat ve Murat'ın yanına götürür.
Hayat ve Murat yemeğini bitirip kalkarlarken babalarını görürler.

Hayat'ın ağzından;
Yemeğimi bitirmiştim tam kalkarken babam ve Nejat amcayı gördüm ,arkaların da da sinsice gülen Suna 'yı gördüm .Kesin babama o söyledi yerimi.
"Baba senin burda ne işin var ?"
"Baba yaa baba ."

Murat'ın ağzından;
Yemeğimi bitirmiştim tam kalkarken babam ve Kemal amcayı gördüm ve yanlarında da sinsice gülen Suna vardı .Gıcık kız aynı ablası gibi gıcık.
"Baba sizin burda ne işiniz var ? Nerden buldunuz burayı ?"
"Nerden bulduysam buldum sanane? Hem sen neden burdasın?"
"Offf baba yaa"

Evet bir bölümün daha sonuna geldik.
Aslında sınır dolmamıştı ama yeni bölüm yazmak istedim.Umarım beğenmişsinizdir.

Sınır;5 Vote 5 Yorum

Bu arada yorum bölümüne birdaha ki bölümde ne olmasını istediğinizi yazarsanız sevinirim.

KAÇAN KOVALANIR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin