"Off baba yaa"
" Şimdi hemen İstanbul'a dönüyoruz"
"Ama ba-"
"Ve itiraz kabul etmiyorum."
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
"Hayat şimdi hemen İstanbul'a dönüyoruz ve itiraz kabul etmiyorum.Ayrıca İstanbul'a döndüğümüzde Nejatgil seni istemeye gelicekler."
"Ama baba ben evlenmek istemiyorum."
" Konu kapanmıştır."
Yazardan
Hayat ve babası Murat ve babasının yanına giderler.
"Kemal yarın Hayat'ı istemeye geliriz."
"Tabi bekliyorum Nejat."
"Pislik hepsi senin yüzünden senin yüzünden İstanbul'a dönmek zorunda kalıyorum."
"Kızım sen manyakmısın ?Benim ne suçum var burda ? Asıl suçlu bizi ispitleyen sinsi kardeşin Suna ."
"Doğru söylüyorsun,mahvedicem seni Suna ,ölümün benim elincen olucak ."
"Hayat kardeşinle düzgün konuş."
Suna sinsice güler
"Ama ne yapıyım abla seni kızdırmak hoşuma gidiyor ayrıca Murat yakında senin kocan olucak ,İstanbul'a dönüp hazırlık yapmalısınız düğün için.
H,M: Sunaaaaaa!!!!!
Yazardan
Sabah olur Uzun ailesi ve Sarsılmaz ailesi kahvaltılarını yaparlar ve Murat ve ailesi Hayat'ı istemeye gelirler.
"Abla kapı çalıyor açsana"
" Tamam geliyorum ."
Hayat kapıyı açar gelenler:Nejat Amca ,Doruk ,Derya Hanım ,Azime Sultan ve Murat'dır.
"Hoşgeldiniz"
Yazardan
Herkes salona geçer .Hayat kahve yapmak için Suna'yla beraber mutfağa girerler.
"Abla Murat'ın kahvesine tuz koy."
"Sadece tuz mu ? Kahvesine bütün baharatlarım koyucam . Ohh canıma deysin."
"Kahveler oldu hadi içeri geçelim."
"Tamam."
Yazardan
Hayat herkese kahvesini verir .
Murat kahveyi içer ve
"Öhömöhömöhömöhöm , bunun için de ne var be ?"
"İçine bütün baharatlardan attım ,beğendin mi Murat'cım ?"
" Beğendim Hayat'cım beğendim."
Herkes Hayata ve Murat'a gülüyordur.
"Evet gelelim konumuza ,Allah'ın emri Peygamber'in kavliyle kızımız Hayat'ı oğlumuz Murat'a istiyoruz."
Kemal Hayat'a bakar ,Hayat babasına kızgın bakar.
"Verdim gitti."
Herkes alkışlar
"O Zaman yüzükleri takalım ,kızım Suna yüzükleri getir bakalım."
"Hemen getiriyorum."
Azime Sultan yüzükleri takar
Ve Sarsılmaz ailesi evine gider.3 hafta sonra
Hayat'ın ağzından şuan Murat 'la nikah masasındaydım
Nikah Memuru : Siz Kemal Uzun kızı Hayat Uzun Murat Sarzılmazı eşin olarak kabul ediyormusun?
Hayat bir babasına ,bir de Murat'a bakar uzun bir süre cevap vermez.
"Kızım herkes seni bekliyor cevap versene."
Hayat ruhsuz bir şekilde
"Evet." Der
Herkes alkışlar
Nikah Memuru: Siz Nejat Sarsılmaz oğlu Murat Sarsılmaz Hayat Uzun'u eşin olarak kabul ediyormusun?"
Murat bir babasına bakar bir Hayat 'a bakar ve uzun bir süre cevap vermez
" Oğlum cevap versene ."
"Evet"
Herkes alkışlar
Nikah Memuru :Bende sizi karı-koca ilan ediyorum gelini öpebilirsiniz.
Hayat Murat'a asla öpme dercesine bakıyordur.Murat Hayat'ı alnından öper.
"Oğlum dudaktan öpsene ."
"Offff."
Murat Hayat 'ı çok kısa bir şekilde öper.Ve balayına İzmir'e giderler.Otele varırlar.
"Off ne gündü sonunda bitti ."
"Aynen hiç bitmeyecek sandım,"
"Aaa ama burda tek yatar var."
"Hayat'cım bak sana ikinci kez söylüyorum ve birdaha söyleyeceğimide sanmıyorum.Evlelen insanlar aynı yatakta uyurlarrrr."
"Ama ben senle uyumam ."
"Sanki ben senle uyumaya çok meraklıydım."
"Ben yatakta yatarım sen de yerde yat."
"Yerde mi ? Sen yerde yat ben neden yerde yatıyormuşum?"
"Biraz centilmen ol centilmen."
"Ya of tamam araya yastık koyarız."
"Tamam ."
Araya yastık koyarak yatağa yatarlar
Murat'ın ağzından ;
Sabah uyandım yanım da Hayat vardı çok güzel uyuyordu ,ne çok güzel uyuması be Murat kendine gel.
Hayat'ın ağzından;
Sabah uyandım Murat bana bakıyordu .
"Neden bakıyorsun ayımı oynuyor?"
"Evet Hayat'cım ayı oynuyo bende ona bakıyorum kızım saçmalama yaa şuan ki durumumuza bakıyorum ."
"Ne varmış ki durumumuz da ?"
"Bir ikimize bakarmısın acaba?"
Hayat durumlarına bakar ve ellerinin boynunda olduğunu ve Murat'ın elinin de bacaklarında olduğunu farkeder ve ani bir hareketle Murat'ı iter Murat da yere kapaklanır.
"Ne itiyorsun kızım manyakmısın?
"Ne var ya ikimiz öyle görünce birden seni ittim."
"Neyse hadi giyinelim de kahvaltımızı edelim."
"Tamam ."
Hayat'ın kıyafeti multideEvet yeni bir bölüm daha bugün çok bölüm yazdım umarım beğenirsiniz
Yorum bölümüne diğer bölümde neler olmasını istiyorsanız yazarsanız sevinirim.