♕ Reset♕

4.5K 329 21
                                    

<<Park Chan's point of view>>

က်​ေနာ္​့ကား​ေလးကို baekhyuneeတို႔ တိုက္​ခန္​း လမ္​းထိပ္​မွာပဲ ရပ္​ၿပီး ကား​ေပၚကဆင္​းလမ္​း​ေလွ်ာက္​လာခဲ့တယ္​..

Ahuk..huk..ဒီ​ေကာင္​​ေလး ဘယ္​​ေလာက္​​ေတာင္​ ​ေၾကကြဲ​ေနမယ္​မသိဘူး..

က်​ေနာ္​့မွာ Appaဆႏၵအရ ဂ်ပန္​က လက္​ခြဲ ကုမၸဏီမွာ စီးပြား​ေရးအ႐ႈပ္​အ႐ွင္​း​ေလး သြား​ေျဖ႐ွင္​း​ေပး​ေနရတာ..၊အဲ့ကိစၥအဆင္​​ေျပရင္​ က်​ေနာ္​နဲ႔baekhyuneeကို တရား၀င္​​ေပးစားမယ္​တဲ့​ေလ...။မ​ေျဖ႐ွင္​းႏိုင္​ရင္​​ေတာ့ ထာ၀ရ​ေ၀းရမယ္​တဲ့...

လာထား..မရရ​ေအာင္​ကို ​ေျဖ႐ွင္​း​ေပးမွာ​ေပါ့ဗ်ာ..သူနဲ႔က်​ေနာ္​ရဲ႕ အနာဂတ္​ခရီးသာယာဖို႔ပဲဟာ..။ဒါမယ္​့ က်​ေနာ္​သူ႔ကို ​supriseလုပ္​ခ်င္​တယ္​.။က်​ေနာ္​​မရရ​ေအာင္​ ​ေျဖ႐ွင္​းၿပီး သူနဲ႔ထာ၀ရလက္​တြဲရမယ္​့ ကိစၥကို supriseလုပ္​ခ်င္​တာနဲ႔ပဲ က်​ေနာ္​တို႔ လမ္​းခြဲရ​ေအာင္​ ဆိုၿပီး အရင္​​ေျပာခဲ့တယ္​..။အိမ္​ကမိန္​းမ​ေပးစား​ေတာ့မွာမို႔ဆိုၿပီး​ေတာ့​ေလ...။

Baekhyuneeက​ေမး႐ွာပါတယ္​..\\အဲ့​ေကာင္​မ​ေလးကို မင္​းတကယ္​​ေရာ ခ်စ္​ရဲ႕လား?//တဲ့...

က်​ေနာ္​မခ်စ္​ဘူးလို႔ျပန္​​ေျဖခဲ့တယ္​..က်​ေနာ္​က သူ႔တ​ေယာက္​တည္​းပဲ ခ်စ္​တဲ့ဟာကို ။အျခားတ​ေယာက္​ကို ခ်စ္​ပါတယ္​ဆိုၿပီး လိမ္​ညာၿပီး​ေတာင္​မ​ေျပာႏိုင္​ပါဘူး..

​ေနာက္​​ေတာ့လည္​း သူ ငို႐ွာပါတယ္​..သူ႔မ်က္​ရည္​​ေတြျမင္​​ေတာ့ က်​ေနာ္​ျပာျပာသလဲ ျဖစ္​ၿပီး အကုန္​႐ွင္​းျပလိုက္​ဖို႔ ႀကိဳးစား​ေပမယ္​့ သူက...

"မုန္​းတယ္​"တဲ့​ေလ..ငိုၿပီး ဆိုင္​ထဲက​ေျပးထြက္​သြားတဲ့ သူ႔​ေနာက္​ကို အမီွ​ေျပးလိုက္​ၿပီး ႐ွင္​းျပလိုက္​ခ်င္​​ေပမယ္​့ အပု​ေလးက ​ေျပးတာျမန္​လိုက္​တာ လစ္​ကနဲပဲ..

က်​ေနာ္​လည္​း appaဖုန္​းဆက္​​ေခၚတာနဲ႔ အျမန္​ျပန္​လာၿပီး ဂ်ပန္​​ေျပးရ​ေတာ့တယ္​..

ၿပီးခဲ့တဲ့ ၃ပတ္​​ေက်ာ္​တုန္​းက​ေတာ့ baekhyuneeက်​ေနာ္​့ဆီ ဖုန္​းဆက္​​ေသးတယ္​တဲ့..က်​ေနာ္​ဖုန္​းကို ဂ်ပန္​ယူမသြား​ဘဲ အခန္​းထဲမွာပဲ ထားခဲ့​တယ္​..

♕ Reset ♕ Where stories live. Discover now