Στο προηγούμενο Παρτ:
"Τι έγινε!"Ειπα τρομαγμένη.
Άλεξ- Σσσ κάποιος έρχεται!...
"Τιιιι! ποιός!?" Ειπα και άρχισα να απομακρίνομε εντελώς απο την πόρτα.
Σταμάτησε για λίγο να ακούσει
Άλεξ- Γαμώτο Κρύψου!!!
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
"Ποιος είναι?! Αχ θεέ μου την βάψαμε τι θα κάνουμε τώρα?"Ειπα και ανεβοκατέβεννα στο δωμάτιο.
Άλεξ- Κατερίνα!Φώναξε σιγανά.Βούλοστο και κρύψου στην ντουλάπα.
Εγώ υπάκουσα και μπήκα μέσα.
Δανάης POV :
Ξύπνησα και δεν βρήκα την Κατερίνα στο δωμάτιο. Ισως να την έχει δει ο Άλεξ.
Ήμουν μπροστά στην πόρτα του δωματίου του.Χτύπησα την πόρτα πρώτη φορά,την χτύπησα δεύτερη φορά,την χτύπησα και τρίτη.Μα γιατί δεν ανοίγει.Πήγα να πιάσω το χερούλι της πόρτας όταν η πόρτα άνειξε απότομα.
Άλεξ- Δανάη?....Τι κάνεις εδώ?...Ούτε 7 δεν είναι ακόμα..Ειπαι και έμεινε αγκαλιά με την πόρτα.
"Ψάχνω την Κατερίνα....Μήπως την έχεις δει καθόλου?"Τον ρώτησα.
Άλεξ- Εεε όχι...Γιατί? Ρωτήσε.
Καλά γιατί έχει αγκαλιά την πόρτα... Α δεν πάει καλά αυτό το παιδί.
Πήγα να κοιτάξω μέσα στο δωμάτιο.
Άλεξ- Τι κάνεις?!Με ρωτήσε κλίνοντας την πόρτα πιο πόλη και αγκαλιάζοντας την.
"Τι έχεις πάθει παιδάκι μου μια ματια έριξα....Ουτε γκόμενα να είχες μέσα."Ειπα και απομακρύνθηκα απο την πόρτα.
Γκουχου,Γκουχου αρχισε να βήχει μανιασμένα.
Χριστός,Χριστός ειπα και τον πλησίασα χτυπώντας των στην πλάτη.
Καλά τι έπαθε έτσι ξαφνικά.
"Είσαι καλά?...Θες να σου φέρω νερό?." Ειπα φανερά ανήσυχη.
Άλεξ- ΟΧΙ,Όχι ειμαι καλα α-απλός......απλός.....Καλά τι πράγματα είναι αυτά που λες άκου να έχω γκόμενα μέσα.Είπε και βγήκε τελείως απο το δωμάτιό κλίνοντας την πόρτα πίσω του.
"Καλά ρε παιδάκι μου ένα αστείο είπα πως κάνεις έτσι...Τώρα το ύφος μου σοβάρεψε.Θε-θέλω να μου πεις περισσότερα για την οικογένεια μου.Για το πως βρέθηκα στα χέρια σας."Είπα αλλάζοντας θεμα συζήτησης.
YOU ARE READING
Απαγορευμένη Αγάπη
ParanormalΗ Δανάη είναι ένα συνηθισμένο κορίτσι που πίστευη πως όλα είναι ρόδινα σε σχέση με την οικογένεια της και την φίλη της Κατερίνα που είναι αχώριστη η μία από την άλλη, Όμως οταν ένα παράξενο αγόρι μετακόμιζει στην πόλη της όλα αλλάζουν τροπή, Όλα όσα...