Πήγαμε πρός την αίθουσα και περιμέναμε να κτυπήσει του κουδούνι για να αρχίσουμε το μαθήμα πόσο βαρετό μπορεί να είναι το μαθημα της χημείας ο καθηγητής δεν συμπαθεί τα παιδεία. Τριιιιιιιιιννν
Κατερίνα-Το κουδούνι πάμε να καθίσουμαι γιατί ο κοριός Μίλερ θα άρχιση πάλη της φωνές και δεν ανταιχο το κήρυγμα του πάλη.
Δανάη-Οκ πάμε
Ο Κούριος Μίλερ μπήκε στην τάξης θυμωμένος όπως παντα.
Κ.Μίλερ- Καλημέρα παιδιά θα αρχίσουμε με ενα ωραίο απρόοπτο γαι το μαθημα της μέρας.
Κατερίνα- ΓΑΜΟΤΩ είπε η Κατερίνα και έπεσε πάνω στο θρανίο της απογοήτευμενη
Κ.Μίλερ- Α παραλίγο να το ξεχάσω ειπε ο Κυρίως Μίλερ γεμάτος χαρά.
Κατερίνα- Ισος να ξέχασε να μας πει και για κανένα άλλο διαγώνισμα είπε η Κατερίνα αναστατωμένη.
Τότε άνοιξε η πόρτα και αντίκρισα αυτά τα υπέροχα μπλέ ματια που έλαμπαν σαν διαμάντια ένιωθα τους παλμούς μου να ανεβένουν πολύ γρήγορα.Ααααχχ αυτά τα μάτια του ποσο φώτηνα είναι.(Πίκ πάνω)
Κ. Μίλερ- Παιδία απο εδώ ο νέος συμμαθητής σας ο Μικαέλ Λάνσελοτ ήρθε στο Σάμελ πρίν μια εβδομάδα κάντε τον να νιώσει ευπρόσδεκτος.
Κατερίνα - Δανάη δεν πέζεται ο τύπος.Η Κατερίνα έμεινε με το στόμα ανοικτό εγώ έμεινα να τον κοιτάζω μέχρι που γύρισε προς εμένα. Τα ματια μας συναντήθηκαν και γύρισα το βλέμα μου αλλού
Κ. Μίλερ- Δεσποινίς Χιούστον νομιζω πως υπάρχει μια κενή θέση δίπλα σας και έδειξε με το δάκτυλο του την θέση."Καθίσται κύριε Λάνσελοτ".
Μικαέλ- Μάλιστα.Ο Μίκαελ κάθισε δίπλα μου ένιωσα περίεργα με κοιτούσε εποίμονα απο πάνω μέχρι κάτω μέχρι που έσπασε την σιωπή του.
Μίκαελ- Εεεμ γιά με λένε Μίκαελ.Ειπαι με ενα υπέροχο χαμόγελο που σχισματίστηκε στο πρόσωπο του.Τα κατάλευκα δόντια του έλαμπαν σαν μαργαριτάρια.
Δανάη- Για εμένα με λε λε λένε Δά δα Δανάη είπα τελικά τραυλίζοντας απο τιν αμηχανία μου.
Μίκαελ - Μισο έχεις ένα.Ο Μίκαελ πήρε μια τούφα που έπεφτε μπροστά απο τα ματια Και την έβαλε πίσω από το αυτή μου. Τον κοίταξα και του χαμογέλασα για δεύτερη φορά η αμηχανία που ένιωσα δεν πεζεται μέχρι που.
Μίκαελ- εχεις πολύ ομορφα μάτια Δανάη. Ειπε και τριιιιιιιν Όχι όχι τώρα υπα απο μέσα μου.
Δανάη- Ηλίθιο κουδούνι!!
Μίκαελ- Ορίστε? ειπε ο Μίκαελ γεμάτος απορία.
Δανάη-Ε τίποτα. Είπα και έκανα ενα βήμα προς τα πίσω για να φύγω.
Κατερίνα-Δανάη σου φέξε. Ειπε η Κατερίνα γεμάτη ενθουσιασμό τα γαλαζοπράσινα μάτια της έλαμπαν απο τον ενθουσιασμό της.
Δανάη- Ναι καλά υπάρχουν τόσα ομορφα κορίτσια από εμένα και στο κάτω κάτω εγώ έχω πληγώθη πολλές φορές από κάτι ηλίθιους που τό μόνο που τους νιαζει....
Κατερίνα- οκ οκ κατάλαβα.Σου αρεσειιιι.Ειπε η Κατερίνα και με κοίταξε πονηρά.
Δανάη-Όοο έλα τώρα τι είναι αυτά που λες.Ελα πάμε στην τραπεζαρία να φάμε. Την άρπαξα από το χερι και πήγαμε να φάμε.
KAMU SEDANG MEMBACA
Απαγορευμένη Αγάπη
ParanormalΗ Δανάη είναι ένα συνηθισμένο κορίτσι που πίστευη πως όλα είναι ρόδινα σε σχέση με την οικογένεια της και την φίλη της Κατερίνα που είναι αχώριστη η μία από την άλλη, Όμως οταν ένα παράξενο αγόρι μετακόμιζει στην πόλη της όλα αλλάζουν τροπή, Όλα όσα...