Medyadaki Nefes ve bugünkü kiyafeti 😘😍😘 iyi okumalar..
Sabah alarmın çalmasıyla irkilmistim. Zorda olsa yerimden kalktım ve banyoya elimi yüzümü yıkamaya gittim. Odaya döndüğümde ince askılı gömlek ve altına dar beyaz pantolon saçımı ise öylesine toplamıştım. Bugün fazlasıyla heyecanlıydım. Aşağı inmeden kuzenim olan Emreyi aramaya başladım. Çok çalmadan hemen açmıştı canım kuzenim. "Alo kuzenlerin en güzeli" demisti. "Kuzencimcim sana işim düştü" dediğim anda mırıldandi "Noldu yine biri bişey mi yaptı yoksa kolay kolay işin düşmez kendin halledersin "dediğinde kahkaha atmıştım. "Tabi öyle ama bu mesele intikam kuzencim" "Tamam mevzuyu anlat " dediğinde hemen olanları anlatmıştım ve küfür mırıldandı. "Tamam kuzencim plakasını da verdim ona göre sen hallet" dedigimde "O iş bende kuzen hadi görüşürüz" telefonu kapattigimda hemen annemgilin yanına inmiştim fakat babamı göremedim . Annecim günaydın babam nerede?? " canim annem her zamanki gibi "Günaydın bitanem babanın toplantısı olduğu için erken çıktı ve de sana yedekte okula gitmen için audi r5 i verdi. Artık bir süre bunu kullanmalisin bebeğim " dediginde " Peki annecim" demekle yetinmistim. Annemi öptüğümde hemen evden çıktım ve arabama doğru ilerledim. Arabaya bindim ve sürmeye başladım.
**** Emre'nin Ağzından****
Nefes beni aradığında onu reddetmemiştim çünkü o benim kuzenimdi ve onun için herşeyi yapardım. Evet Nefes'in dediği çocuk önümdeki araba olmalıydı çünkü plakalari aynıydı ve bana bir yerden tanıdık gelmişti. Umursamadan arabayı biraz siyirdim ve sağa çekmeye başladığında bende ilerledim. Aniden arabadan indiğinde sinirli bir şekilde bende inmiştim. Ama bana bir yerden tanıdık gelmemişti. "Hey bu Poyraz denilen sen olmalısın " dediğimde "Evet benim Poyraz Dinçer bir sıkıntı mi vardi??" demişti sadece ama ben direk bir yumruk atmıştım ve karşılığı da olmuştu.
**** Nefes'in Ağzından****
Arabada ilerledigimde karşımda bir dövüş vardi ve Emreyle Poyraz'ı görmemle şaşırdım. Ama ben Emreye dövüşün dememistim ki yav. Offg uğraş uğraşabilirsen demişti ic sesim. Katılıyordum. Arabadan indiğimde "Hey siz orada ne yapıyorsunuz?? " dediğimde Poyraz beni gördüğünde beni incelenmişti o kavganın arasında yani. Emre hemen konuşmaya başladı. "Kuzen sen demedin mi bana Poyrazdan intikam al diye bende intikam alıyorum iste. " dediğinde bir anda Poyraza baktim ve bana bakarak gülüyordu ahh çekeceğim vardi. "Ee tamam demiş olabilirim ama böyle birbirinie girin demedim yahu" dedim bende. O sırada güzel mi güzel duydugum Poyraz'ın sesiyle ona döndüm "Demek sen yaptın bunca olanlari neden böyle bişey yaptın bilmiyorum ama ben bu Emreyi sevdim delikanlı çocuk yani" demisti ve bende bağırdım hemen "Ne demek bu ya sen daha iyi bilirsin neden yaptığımı??" dedim "Gerçekten bilmiyorum." Aa Poyraz yapmadıysa kim yapmış olabilirdi. "A-ama dün ben arabami çizilmiş tekerlekleri çıkmış halde gördüm ve senin yaptığını sanmıştım." dediğimde sessiz kaldı ve ben arkamı dönüp hemen okula hızlıca sürmeye başladım bunu kimin yaptığını öğrenmek içindi sadece okula gelmiştim ve arabayi hemen garaja sürmeye başladım rastgele bir yere park ettiğimde hemen inip koşmaya başladım çünkü benim en sevdigim bu arabaya kimse dokunamazdi dokunmamaliydilar. Arkamdan birisinin adım sesleri geldiğinde o kişinin kolumdan tutması bir oldu. "Kimin yaptığını ben biliyorum" demişti ki ben hemen "Kimmm!" diye kükremistim. Bana bir isim söylemişti ve o ismi tanımıyordum. "Eylül" demişti sadece ve ben "O kim ben tanımıyorum " dedim anında ve duydugum sesle şaşırmıştım. "Eski sevgilimdi ve bunu neden yaptığını biliyorum. Dün o sınıftaki çocuk sana asilmaya kalktığında ben dövmüştüm ve sanırım Eylül de gördü çünkü benden ayrıldığını kabullenmiyor kusura bakma ben halledicem" demişti. Ben bır şey demeden sınıfa girdim ve hocadan özür dileyip yerime gittim.Melis bana sinirli bi bakış attığında ahh kahretsin ben Melis'i tamamen unutmuştum. Fakat tenefuste anlatacağıma dair hareketler yaptım ve canım kankam hemen anladi. O sırada sınıfa bir adet yüzünde bir tokat izi olan bir kız girdi ve ağladığı her halinden belliydi.Hoca aniden "Ahh Eylül bu halin ne ?? " demişti ki ben bi anda hareket etmeden kıza bakmaya başladım. Bu o kızdı benim audimi çizen kız ama bunu Eylüle yapan kişi kesinlikle Poyrazdi. Eylül bisey dememisti o sırada teneffüs zili çaldığında yerimden kalkmıştım ve Eylül'ün bu tarafa geldiğini gördüm ve geldiği anda "Hepsi senin yüzünden sürtük " dediğinde benim sinirim fırlamışti. "Hooop senin kime sürtük dediğinin farkında mısın? OROSBU" seni demistim üstüne bastıra bastıra o sırada Eylül konuşmaya başladı " Poyraz'ı ben cok seviyorum anladın mı o çocuktan uzak duracaksin " demişti ki " sen bana emir veremezsin şu anda seni öyle bir doverim ki kimse elimden alamaz" dedigimde kızin anında saçını çekmeye başladım ve "Aaaa biraksana beni " demesiyle daha fazla tutmuştum ve bizi zorla ayıran kişiye baktığımda Poyrazdi ve Eylül Poyraz'ı görür görmez artistlik yapmaya başladı tam bana tokat atacakken elini tuttum ve kivirmaya başladım. "Bak kızım senin o elini götüne sokarim. Bir daha bana böyle şeylerle gelme ve bana mümkünse bulaşma anladın mı şimdi ikile hadi" dedigimde paşa paşa gitmeye başladı. Poyraz'a baktığımda bana kaşları kalkik bir şekilde bana bakarken konuşmaya başladı "Vayy Nefes senden beklenmeyecek hareketler valla cidden helal " dediğimde güldüm sadece. Poyraz o sırada bir şey demeden gitmeye başladı ve arkasından baka kaldim.Melis de sınıfa geldiginde "Bana her şeyi anlatacaksin Kanka yoksa öleceğim artik ha" dediğinde "kanka bugünümu sana ayırıyorum" demistim ve kafasını salladi. Eve gittiğimde Melis bize gelecekti ve ben Poyraz'ı düşünüyordum. Oldukça yakışıklı çocuktu ama bana bakacağını sanmiyordum. İç sesim birden neden bakmasın bence bakar dediğinde bugün ic sesime dua etmeyi düşüdüşünüyordum. Eve gittiğimde Melis'i bekliyordum mesaj atmış ve birazdan burada olurmuş. Melis geldiğinde "Kankacim hoşgeldim hemen anlat artik ölecem yoksa ha" demişti meraklı kankam benim "Kanka otur bi dinlen ben kola ve cipsleri getiriyim. Biliyorum meraklısin ama sabret yahu " dediğimde bana "Siktir git" demişti gülerek manyak yav mutfağa koşarak gitmiştim yoksa beni öldürecek gibi gözüküyordu. Elimdekileri aldıktan sonr gittim oturdum ve sabahki olanlari anlattim ve tepkisi en çok Eylül malına olmuştu. "Kanka sınıfa biraz daha erken gelseydin Eylülü dövüyordum. " demistim Pis yelloz iste demişti iç sesim. Bu aralar ic sesim iyidi ha. Melis'i yolcu ettikten sonra duş almaya karar verdim. Odama gittiğimde siyah iç çamaşırı ve pijamalarimi alip banyoya girdim. Ilık suyu ayaraldiktan sonra işlemlerimi yaptım ve bornozumu giydikten sonra odama girdim. Telefonumun ışığı yanıyordu sanırım mesaj gelmişti fakat üstümü giydikten sonra bakarim diye mırıldanarak üstümü giymeye başladım.Saçımı da tarayarak kurutmadan yatağıma oturdum ve telefonu elime aldım. Bilmediğim bir numara bana mesaj atmıştı. Girdim ve okumaya başladım.
***********
"Bundan sonra benden intikam alacağın zaman düşün yoksa rezil oluyorsun:)))" dediği an bende gulmustum fakat numaramı nerden bildiğine dair soru sormayacaktim. Kendimi serbest bıraktığımda çoktan uykuya dalmıştım...
Sevdiniz inşallah
Diğer bölümde görüşmek üzere 😘😘💕💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SONSUZLUĞUM
Teen FictionMutlu sonumuz değil mutlu sonsuzluğumuz olsun... Tanıtım #Nefes Bekret# zengin bir aileye sahiptir. Ailesine düşkündür fakat yeri geldiğinde siniride hemen bozulur. Atarli bi kızdır ve bu zamana kadar sevdiği kimse olmamıştır. Emre Beyoğlu fazlasıy...