2 . fejezet

42 7 0
                                    

Augusztus 31.,vasárnap;

Ma reggel 5 órakor keltem. Reggel?...Hajnalban😡. Gyorsan lezuhanyoztam, besütöttem, és lazán összegumiztam a hajam, majd felvettem az új lovaglóruhámat (kivéve persze a kobakot), majd futólépésben siettem a lovardába. Félúton - 1,5 perc után rájöttem, hogy otthonmaradt a bőröndöm. Hazamentem érte, és újra elindultam - a sok cucc miatt immár nem futólépésben - a lovarda felé.
Adrienn, és a sofőr -akit az akadémia küldött - készségesen segített bepakolni a sok cuccot, és Éjfélt is felvitték a lószállítóba. Ezután elbúcsúztam mindenkitől, aki a lovardában volt.

*

Igazából az akadémia London külvárosában van. Körülötte sok mező és erdő van. ( tereplovaglás ✔ ) Az iskolás/tanulós része közepes méretű, kávészínű, fekete tetejű épület. Van két fedeles, egy díjlovagló, és egy ugrató pálya, ezen kívül két sima füves pálya. Az istállók az "iskola" résztől ( ami körül - hátul, és kétoldalt - pár fa van ) balra vannak, és amellett balra van a " kollégium " rész.
Adrienn - igen, ő is elkísért (hát nem az enyém a legszuperkedvesebb edző? ) - és én bevittük a boxába Éjfélt, ezalatt a sofőr felvitte a szobámhoz a cuccaim. Ránéztem a karórámra : 13:45. Egy és negyed óra múlva kezdődik a mai program, mivel a gólyáknak nem volt gólyatábor, ezért ma 15 : 00 - tól kezdődik az ismerkedés. Összesen 10 - en voltunk, tehát nem csoda, hogy megjegyeztem a neveket :

Galambvölgyi Evelin: Vele rögtön az istállóban találkoztam, Ő lett a legjobb barátnőm ( persze Lilyt sem szorítom ki a képből ), ezért úgy döntöttünk, hogy lehetünk egy szobában. Egy gyönyörű lipicai kancája van, Köd.

Tamás Dávid ( Dave ) : Eléggé jófej, vele is jól kijövünk. Sötétpej nóniusz kancája van, akinek a neve Galagonya.

Jack White : Eléggé zárkózott volt velem szemben, másoknál ezt nem vettem észre :( . Egy Bábel névre hallgató arab telivér csődöre van.

Andrew Thrown : Róla még nem igazán tudok semmit :(:(:( . Csak azt, hogy egy angol telivére csődörevan, akit Mr. Brittnek hív.

Szabó Kinga : Vele is elég jól kijövök, de én Evelinnel vagyok jóban, Ő pedig inkább Adelevel. Neki egy appalusa kancája van, a neve Apple.

Németh Milán : Ő ma nem jött, mert a pinto kancája, Pont megbetegedett.

John Anderson : Nagyon mogorva, zárkózott fiú. Van egy Teneese Walker csődöre, akinek a neve...várj...mindjárt eszembejut...megvan! Nem árulta el senkinek! - mondom, hogy zárkózott😄.

Adele Buckingham : Vele pont annyira vagyok jóban, mint Kingával. Nagyon rendes lány. Haflingi kancája van, akinek a neve Hawaii.

Williams Black: Vele jövök ki legjobban Evelin után. Egymás mellett vannak a szobáink. Éjfekete fríz kancája van, akit Skarletnek hív.

*

Evelinnel elámultunk a szobán. Hatalmas volt! Volt aszobánkban egy fürdőszoba - kád, csap, wc, törülközőtartó - egy fél konyha - pult, mikró, kicsi főzőlap, és egy mini hűtő - két ágy, két szekrény, és két íróasztal. A legjobb viszont a saját, hatalmas erkély! Volt rajta 4 szék, két asztal, két fotel, egy kanapé, és rálátás az istállókra, meg a pályákra.
Evelinnel kipakoltunk mindent, majd lementünk a lovakhoz. Lepucoltuk őket, befontuk a sörényüket, és elmentünk velük terepre.

Éjfél Où les histoires vivent. Découvrez maintenant