Sude'ye sarıldım kaç aydan beri görüşmemiştik...
Sonra Sude, ben,Taehyung'ün Annesiyle birlikte alışverişe gittik Sudeyle ben aynı kıyafetleri almıştık...Eve dönerken yağmur yağmaya başladı... Yakınlarda kafe vardı bizde orada oturduk ve yağmurun durmasını bekledik...
Saat : 16.31 idi...
Yağmur yarım saate kadar durdu Sonrada taksiye binip eve gittik...bangtan ve Tomas'ta evdeydi bize süpriz yapmak istemişler
Yemek yapmaya çalışıyorlardı...
Eve gittiğimizde evde sanki savaş olmuş gibiydi...Bütün Bangtan bunu tek bir günde yapmıştı...
Evi toplamak ta Taehyung annesi sayesinde Bangtan'a bide Tomas'a düşmüştü...
Djsjdjsk
Yarın Sude ve Tomas Amerika'ya geri döneceklerdi ... :/ :/ :/
Çok eylenmiştik...
Saat 20.31 idi...
Tomas uçak biletini çok erken almıştı saat 7' de gidiceklerdi...
Sabah olmuştu uyandığımda Sude valizini hazırlıyordu mutfakta Taehyung ve Tomas vardı. Yemek yapıyorlardı ama mutfak topluydu çok şaşırdım yemek yapıyorlardı ve mutfak dağnık değildi...Ama Sude gidicekti... :/ :/ :/
Yemek yedik sonra hava alanına gittik...
Okulların açılmasına çok az kalmıştı. Tatil o kadar çabuk geçmişti ki ilk Kore'ye geldiğim ilk günü hatırlıyordum Kore'den gitmek istemiyordum Kore'de kalmak istiyordum ama okulum vardı...
Babam aradı yarın geliceklerdi çok mutlu oldum eve gidip Taehyungle evi topladık...
Taehyung biraz yorulduğunu söyledi ama bende baya yorulmuştum Taehyung yurda gitmesini söyledim... Dinlenmesi gerekiyordu. Taehyung gittikten sonra uyuya kalmıştım...
Sabah çoktan olmuştu hatta öğle olmuştu... annemler sabah gelecekti.Taehyung eve girmiş.Mutfakta yemek yapıyordu annemler de salon da dinleniyorlardı ben şok ben iptal
Çok şaşırdım Taehyung hem Kore yemeklerini hemde Türk yemekleri yapıyordu... Taehyung'e yardım etmek için mutfağa gittim yemekler hazırdı bile annemler yemekleri çok beğenmişti güzel olmuştu bencede... Annemler 2 gün kalıcaktı... Ertesi gün babamın telefonu çaldı.Acaleyle gitmek zorunda kaldılar. Okullar açılmasına az kalmıştı.Babam okullar açılıcak sende bizle gel dedi. Üzüldüm hiç birşey diyemedim Taehyung gitmemi istemiyordu bana baktı ve gitme diye fısıldadı... Ben babama baba sadece bir gün daha kalıyım dedim ve babam sende bizle geliceksin diyince Bangıtanla vedalaştım çok üzülmüştüm babam çoktan bileti almıştı...
Hava alanına geldiğimizde Taehyung 'e son bir kez sarıldım ve uçağa bindim ... :/ :/