31.Bölüm Güle Güle Amerika

22 0 0
                                    

Sabah olmuştu Taehyung beni uyandırdı.
Tomas'ta Sudeyi uyandırdı uyandığımızda mutfağa yemek yapmaya gittiğimizde mutfaktan yemek kokuları geliyordu...
Erkekler bizim için yemek yapmışlardı...
Çok güzeldi sonradan da Taehyung yarın Kore'ye döneceğimizi söyledi...
Ben çok üzüldüm ama Taehyung istediğim her zaman beni Amerika'ya getireceğini söyledi ben çok mutlu oldum...
Amerikan arkadaşımla buluşmak için Sude 'de bizle geldi...
Amerikan arkadaşım da Bangtan hayranı benden Suga'yı da getirmemi istedi...
Suga gelmek istemedi ama ben yinede onu ikna ettim...
Bir kafeye gittik orada baya oturduk Suga'nın canı sıkılmıştı ama benim için dayandı... ^_^

Saat 12.32 idi...
Amerikan arkadaşın bana çok teşekkür etti tabi bende Suga'ya çok teşekkür ettim. Sonuçta beni kırmayıp gelmişti...

Sena aradı

Sena : Nerdesin,buluşalım mı???
Ben : Amerika' dayım
Sena : Ne Amerika mı??

Bende Sena'ya şu an olduğumuz yerin fotoğrafını atıyorum...

Sena : Yanındaki Taehyung' mü??
Ben : Evet ( diyip yüzüğümün fotoğrafını atıyorum...
Sena : Bu senin mi yüzüğün
Ben : Evet benim yüzüğüm
Sena : Ben 3 gün sonra Kore'ye gelmek istiyorum gelsem beni hava alanından alır mısın??
Ben : Tabi ki alırım ^_^ ^_^

Saat : 18.58 idi.
Hep beraber kafeye gittik. Son bir gün geçirmek için yemek yedik sonradan da bir parka giderken ağaçların altında yürüdük...

Saat : 20.23 te uçağımız vardı...
Sude'nin evine gidip eşyaları aldık ve uçağa bindik indiğimizde Bangtan bizi karşıladı... ^_^
Saat baya bir geç olmuştu.Eve gider gitmez uyuya kalmıştım...




Kore Gezisi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin