Když jsme dorazili na pláž, zeptal se mě Jacob jestli bych si nešla s
ním zaplavat. Samozřejmě půjdu ráda. Sice jsem na sobě neměla plavky, ale to mi nevadilo měla jsem podprsenku a kalhotky :D. Voda byla trochu studená, ale i tak jsme do ní šli. Jsme ve vodě. Jacob: Ness? Chtěl bych ti něco říct. Já: A co?
Jacob: Poslouchej.
Já: Dobře.
Jacob: Víš už když si se narodila tak jsem věděl že tě budu milovat. Od narození si krásná a to vždy budeš. Miluju tě! Než jsem stačila něco říct umlčel mě svým polibkem. Začal mě líbat. Líbal tak krásně a tak něžně!. Jeho ruce mě držely kolem pasu. Byla jsem jako v sedmém nebi. Uvnitř jsem skákala radostí, protože to byl můj první polibek. Když mě přestal líbat hned mě objal. Chvíli jsme se objímali a já mu pošeptala so ucha: Miluju tě Jacobe! Potom jsme tam už jen plavali a provokovali se navzájem. Byli jsme tam až do západu slunce, který jsme sledovali, bylo to tak romantické a krásné. Potom jsme už vylezli z vody. Jake se proměnil ve vlka a na svém hřbetě mě odvezl domů. Když jsme byli u domu, pošeptal mi Jacob do ucha: Děkuji ti za dnešek Nessí. Miluji tě! Miluji tě Jaku a Jake mě políbil. Pak se mě ještě zeptal: Šla by si se mnou zítra na rande? Vyhrkla jsem radostí. To víš že ano. Tak ahoj a zítra. Ahoj!Ahoj lidi omlouván se že je to tak krátké i ta první kapitola jestli se ván teda zobrazila. Píšu na mobilu tak se opravdu omlouvám, ale slibuji že budu psát delší, ale jenom kdybyste mi prosím do komentářu napsali jestli se vám to líbí a jestli chcete abych dál pokračovala v psaní.
Děkuji zdraví Míša 😉😃