Když jsem se ráno probudila podívala jsem se do kalendáře. Super dnes mám narozeniny. Je mi už 18! Rychle jsem se oblékla a běžela do obývacího pokoje, jenže když jsem tam došla na sedačce seděla jen teta Alice. Ahoj kde jsou všichni? Zeptala jsem se zmateně. Ahoj tím se teď netrap! Doufám že jsi nezapomněla na své narozeniny!? Ne to né. A nezapomněla si že dnes je ti 18 a ode dneška už nikdy nebudeš stárnout. Jejda na to jsem zapomněla. To nevadí. Pojď zajedem si do obchodu s oblečením, pojedem tátovým autem. A on nám to dovolil. Jasně že jo.
Edwardove auto:
Alice si sedla za volant a já hned vedle ní. A už jsme jeli. Když jsme dojeli zaparkovala a hned vystoupila z auta. Byla hrozně natěšená. Vyšli jsme z auta a Alice se mě zeptala: Tak vyber do jakého obchodu by jsi chtěla jít. Odpověděla jsem: Vyber ty. Ty jsi na takové věci expert. Dobře. Byli jsme v hodně obchodech. Tak teď už jdem jen do jednoho. Vybírali jsme a Alice mě okřikla. Co třeba tyhle, ty by ti seděli. Dobře mám si je jít zkusit? No jasně že jo. Šla jsem do kabinky si je vyzkoušet. Opravdu mi dobř e seděli. Když jsem vyšla z kabinky, Alice zned řekla že je berem. Jdu si je jenom vysléct. Klidně si je nech na sobě já jdu zatím zaplatit. Alice zaplatila a šli jsme k autu. Nasedli jsme a jeli domů. Byla jsem tak ráda že už jedem dom.Renesmee šaty
Když jsme byli před domem hned jsem se běžela podívat do obývacího pokoje jestli už jsou všichni doma. Byla jsem v obývacím pokoji, naráz se rozsvízili světla a zakřičelo několik známých hlasů. Všechno nejlepší! Po obývacím pokoji byly všude balónky a velká cedule s nápisem všechno nejlepší Renesmee! Tohle to je všechno pro mě?! Zeptala jsem se. Ano zlato, řekla Bella. Nechtěla by si se podívat na své dárky? Zeptal se Edward. Jo chci! Vyhrkla jsem ze sebe. Od mámy a táty jsem dostala stříbrný řetízek a naušnice. Od Alice a Jaspera nějaké oblečení a kabelku. Od babičky a dědy starodávnou knihu o našem rodě a od Rosalie a Emmeta nový fotoaparát.
Ale Jacob mi nic nedal. Neboj taky mám pro tebe dárek, jen musíš jít se mnou.Ahoj lidi doufám že se vám to líbí a samozřejmě tímhle to nekončí. Zdraví Míša :)