10 dakika sonra vardık.Arabayı parkettim ve poşetlere yardım etmesi için Charlie'yi çağırdım.Ben pastayı aldım ve gidip kapıyı açtım.Ardından kızların pastayı görmemesi için hızlıca mutfağa girip pastayı buzdolabına koydum.Daha sonra Harry geldi ve pizzaları tezgahın üstüne koydu.Ardından Charlie elinde poşetlerle gelirken bende kalan poşetleri almak için arabaya ilerledim.Kalan poşetleri alıp arabayı kilitledim ve eve döndüm.Poşetleri mutfağa bıraktım ve Harry'e döndüm.
"Kızlar nerde?"
"Bilmem"
Salona doğru ilerledim ama orda yoklardı.Mutfağa geri giderken camdan kızların bahçede olduğunu gördüm.Bahçedeki masada oturuyorlardı.Harry'e bahçeyi işaret ettim ve kapıyı açıp bahçeye çıktım.Harry'de arkamdan geldi.
"Yakışıklı prensleriniz geldi ve çok açlar kızlar"dedim ve güldüm.
Lana gülüp konuşmaya başladı.
"Güzeller güzeli prenseslerinizde aç çocuklar,o yüzden hadi yemeği hazırlayın"
Jen sinsi sinsi sırıttı ve devam etti.
"Lana haklı.Hepimiz acıktık hadi hazırlayında yiyelim"
Harry kafası karışmış bir şekilde konuştu.
"Biz mi hazırlayacağız?"
"Görünüşe göre öyle dostum"dedim ve dudaklarımı büzüp Lana'ya baktım.Lana'da gülüp konuştu.
"Üzgünüm ama evet siz hazırlayacaksınız Harry"
Harry'i koltuğumun altına aldım ve yürümeye başladık.Lana ve Jen'de arkamızdan gülüştüler.Mutfağa girdik ve Harry'e pizzaları masaya götürmesini söyledim.O götürürken bende 4 tane tabak çıkarttım ardından 4 tanede bardak çıkarttım o arada Harry geldi.Tabakları Harry'e verdim,bardakları ben aldım ve onları masaya taşıdık.Tabi biz onları masaya koyarken Lana ve Jen'de birbirlerine bakıp gülüştüler.Her ne kadar gıcık bir durum olsada Lana'nın gülüşüne aşık olduğum için ona kızamıyorum bile.Ardından mutfağa döndük.Dolaptan kolayı alıp Harry'e verdim bende peçeteleri aldım ve bahçeye ilerledik.Harry oturdu ve pizzaların kutusunu açtı ve bende o sırada herkesin bardağına kola koydum.Harry aç Styles hemen tabağına 4 dilim pizza aldı ve yemeğe başladı.Jen aç Morrison'da aynısını yaptı.Bende yemeklere aşık bir insan olarak aynısını yaptım ama Lana sadece iki dilim pizza aldı.Bende ona baktım ve iki pizza daha alıp tabağına koydum.
"Bu evde yemekler bol bol yenir.Ayrıca iki dilim pizzayla 5 yaşındaki bir çocuk bile doymaz.O yüzden o 4 dilim bitecek"
"Peki Bay Morrison"
Güldüm ve yemeğe başladım.Güzelim pizza mideme inerken kolamdan bir yudum aldım ve konuşmaya başladım.
"Ah çok acıkmışım"
Hepsi kafasıyla onayladı ve bende pizzama devam ettim.Birkaç dakika sessiz kalıp pizzalarımıza gömüldük.Ve ben yine konuşmaya başladım.
"Ee yemekten sonra ne yapmak istersiniz?"
Lana söze atıldı.
"Nelerin var?"
"Hmm bir düşünelim...film izlemek isterseniz gayet büyük bir televizyonum var,oyun oynamak isterseniz oyunlarımın olduğu bir odam var ayrıca o odada karaoke makineside var ve hazır müzisyenimiz varken kullanmayı düşünüyorum,isterseniz hemen şu yanıbaşımızdaki masmavi havuzada girebiliriz hatta isterseniz bodrum katta ufak bir spor salonum var oradada spor yapabiliriz.Daha saymamı ister misiniz?"
Harry ve Jen kafalarını hayır anlamında sallarken Lana şaşkın bir ifadeyle söze atıldı.
"Cidden evde bu kadar şey için odan mı var?"
"Eh ne diyebilirim ki keyfine düşkün bir insanım"
Jen ve Harry'de kafalarını onaylar anlamında sallayıp"inan bana öyledir"dediler ve aynı anda söyledikleri için onlar için tuhaf Lana ve benim içinse komik bir durum oldu.
"Eh neyse siz düşünün bu arada Harry ile bende tabakları toplayalım"dedim ve Harry'e sürprizin zamanının geldiğini haber vermek amaçlı göz kırptım.O da anlamış olacak ki ayağa kalktı ve tabakları toplamaya başladı.Bende ona yardım ettim ve mutfağa doğru ilerledik.Tabakları tezgahın üstüne bıraktıktan sonra dolaptan pastayı çıkardım.Harry'de 4 tatlı tabağı,4 çatal ve birde pastayı kesmek için bıçak çıkardı.Pastayı tezgaha koyup kutusundan çıkardım ve üstüne mum diktim.
"Harry çakmak verde mumları yakayım"
"Bende çakmak yok ki dostum ben sigara içmiyorum biliyorsun asıl sende çakmak olması lazım"
"Bende çakmak ne arasın bende sigara içmiyorum"
"Dostum salak olma evde çakmağın yok mu?"
"Hayır hiç gerek duymadım"
"Aferin sarışın şimdi ne yapacağız?"
"Aaa heh tamam buldum şurda çekmecede kibrit olacak onu versene"
"Hangi çekmece?"
"Off Harry sen bir işe yaramıyorsun çekil şurdan"dedim ve ilerideki çekmeceyi açıp kibrit paketini aldım,içinden bir tane çıkarıp yaktım ardındanda mumları yaktım.Kibrit çöpünü çöpe attıktan sonra konuşmaya başladım.
"Harry şimdi sen git tabakları götür ondan sonra ben pastayla geleceğim ama masanın başına geçip video çek kızları felende al videoya,tamam mı?"
"Tamam"dedi ve tabaklarla bıçağı alıp dışarı çıktı.Bende pastayı aldım ve yürümeye başladım.Bahçeye çıktım ve Lana'yla Jen neye uğradıklarını şaşırdılar.Elleri ağızlarında beni izlerken ayağa kalktılar Harry ise hem videoyu çekiyor hemde bize sırıtıyordu.Masayla aramda biraz mesafe varken SÜRPRİZ diye bağırdım.Kızlar gülmeye başladı ve bende o arada pastayı masaya koydum ve Harry'e yanıma gelmesini işaret ettim.Harry hemen geldi elinden telefonu aldım ve ikimize tutup konuşmaya başladım.
"Evet millet!Gördüğünüz üzere bu iki yakışıklı az önce gördüğünüz iki güzelliğe bir sürpriz yaptı!!Biliyorum diyorsunuz ki bu özel bir gün değil neden böyle bir şey yaptınız?Ben size cevabı söyleyeyim;bu iki güzel kadınla birlikteyken bizim için hergün özel ve ayrıca biz bu akşam bir arkadaş gecesi yaptığımız için bir kutlama yapalım dedik.Herneyse bu akşam baya güzel olacak bizi takip etmeye devam edin!!"
Videoyu durdurdum ve telefonu masanın üstüne bıraktım.
"Ee kızlar sürprizimizi nasıl buldunuz?"
"Ah çocuklar çok tatlısınız"
"Teşekkürler Lana!Ee o zaman grup sarılması!!"dedim ve üçüde yanıma geldi ve sarıldık-inanın bana dünyanın en güzel duygularından biri-ayrıldığımızda Harry"Ee pastayı kim kesiyor?"diye sordu.Lana'da bıçağı alıp"Görünüşe göre ben"dedi.
O pastayı kesip tabaklara yerleştirirken Jen ona yardım etti Harry kolaları doldurdu ve bende az önce çektiğimiz videoyu instagrama koydum.Ardından pastalarımızı yedik ve Jen konuşmaya başladı.
"Ee sofrayı kuran kaldırır hadi görelim sizi çocuklar"
"Jen haklı hadi toplayın bizde geri kalan saatlerde ne yapacağımızı kararlaştıralım"
"Bu adil değil biliyorsunuz hanımlar"dedim ve bitkin bir ifadeyle Harry'e hadi toplayalım diye işaret ettim.Harry tabaklarla çatalları topladı bende bardakları.Onları mutfağa götürdükten sonra ben sudan geçiriyordum Harry'de makineye yerleştiriyordu.O sırada Jen mutfağa gelip kolayı buzdolabına koydu.Lana'yı göremeyince Jen'e dönüp sordum.
"Lana nerde?"
"İçeride koltukta oturuyor merak etme bir yere gitmez"
"Komik değilsin"
"Emin misin?"
"Gayet"dedim ve Jen gözlerini devirip içeri gitti bende bulaşıklara döndüm.
Bulaşıkları hallettikten sonra içeri kızların yanına döndük.İkili koltuğa Harry ile oturduk biraz sızlanıp konuşmaya başlayacaktım ki Harry'le aynı anda telefonlarımıza bir bildirim geldi.
*Jennifer Morrison sizi bir gönderide etiketledi*
Merakla tıkladım ve karşıma çıkan manzara hiçde hoş değildi.Jen,Harry ve benim bulaşık yıkarken bir fotoğrafımızı çekmiş ve altına Lana'yı etiketleyip"Ellerinede ev işi çok yakıştı değil mi Lana?"yazmış ayrıca onu instagrama atmış.Kafamı kaldırdım Harry'e baktım ve o da bana bakıyordu ardından bir bildirim daha geldi.
*Lana Parrilla etiketlenmiş olduğunuz gönderiye yorum yaptı*
tıkladım ve Lana'da "Aynen öyle en iyisi bütün ev işlerini onlara yaptıralım"diye yorum atmış.Sinirli bir şekilde Lana ve Jen'e baktım.
"Bu yaptığınız hiç hoş değil!"
"Aynen James'e katılıyorum"diyen Harry'e baktım ki sinirle Jen'e bakıyordu ardından döndüm ve sinirli bir şekilde Lana'ya baktım ve o konuşmaya başladı.
"Neden ki?Bence bir erkeğin ev işine yardım etmesi çok güzel bir şey.Ben ilerde evleneceğim adamın bana bu konularda yardım etmesini isterim.Değil mi Jen?"
"Kesinlikle öyle"
-Açıkcası Lana'nın ilerde evleneceğim adam cümlesinden sonra doğru bir şey yaptığım için sevindim.Puan James'e!-
Harry'de benim gibi düşünmüş olacak ki parmağıyla beni dürtüp güldü.Bende konuşmaya başladım.
"Yinede bizi bu şekilde ifşalamanız hoş değil"
"Evet değil"dedi Harry ve Jen lafa atıldı.
"Hadi ama fotoğrafta gayet çekici ve centilmen çıktınız.Sizi ifşalamaktan çok övdük biz.Şimdi konuyu kapatında geri kalan saatlerimizde ne yapacağız onu kararlaştıralım"
"Tamam tamam"dedim ama Jen az önce bize çekici ve centilmen dediği için Harry sevinçten kolumu cimcikledi ve canım yandı.Ama ardından konuşmaya devam ettim.
"Ee ne yapmak istiyorsunuz?"
"Biz düşündük ki ilk önce oyun oynayalım ardında karaoke yaparız ve ardından hem saat geç olacağı için film izleriz ve uykumuz gelir"dedi Jen ve Harry aşık kafasıyla lafa atıldı.
"Çok iyi düşünmüşsün"
"Düşünmüşler"diye düzelttim Harry'i ve Lana'ya dönüp sırıttım,o da ilk Harry'e sonra Jen'in kızarmış suratına ardındanda bana bakıp sırıttı -gülüşünde kayboluyorum Bayan Parrilla-
Plan aklıma yattı ve "Ee ne bekliyoruz o zaman beni takip edin oyun odasına gidelim!"dedim.Üçüde ayaklanıp peşime düştü.
Oyun odasına geldiğimizde gidip ışığı açtım ve konuşmaya başladım.
"Evet,işte burası benim oyun odam.Gördüğünüz gibi bir langırt masam,bir bilardo masam,birkaç bilgisayar oyunum ve tabu vs.oyunlar var.Hangisiyle başlamak istersiniz?"
"Bence tabu oynayalım"dedi Jen ve Harry tabiki ona katıldı.Lana ve bende onayladık.
"Kızlara erkekler yapabiliriz"dedi Lana ve hepimiz onayladık.Gidip oyunu getirdim ve yerdeki masaya koydum.Bu arada diğerleride yerdeki puflara oturmuşlardı.
-----------------------------------------------------------
"Haha iyi işti dostum"deyip Harry'e bir beşlik çaktım.
"Şampiyonluk iyi hissettiriyor"diye karşılık verdi ve gülüştük.Jen kızgın bir şekilde lafa atıldı.
"Abartmayın"
"Üzgünüm kızlar ama biz çok yakın iki arkadaşız ve sadece gözlerimizle bile iletişim kurabiliriz.Bizi aynı takıma koymakla hatayı siz yaptınız"dedim ve Harry devam etti.
"Eh o zaman kaybeden oyunu toplar.Hadi görelim sizi kızlar"
Güldüm ve devam ettim.
"Harry haklı.Hadi dostum bizde şurda müzik açalım"dedim ve kalktık.Kızlar bıkkın bir ifadeyle oyunu toplarken müzik açmak için köşeye gittik ve Harry telefonunu çıkarıp Jen ve Lana'nın oyunu toplarken resmini çekti.Ne yaptığını anladım ve sırıtıp konuşmaya başladım.
"İntikam hee.Harry,dostum çok saf ve tatlısın ama bazen çok çakal olabiliyorsun"
"Teşekkürler dostum"
O resmi yüklemekle uğraşırken bende Katy Perry'den Teenage Dream'i açtım.
Ardından kızların yanına döndük ve telefonuma bir bildirim geldi.
*Harry Styles bir gönderide sizden bahsetti*
tıkladım ve Harry fotoğrafın altına "Kaybeden oyunu toplar değil mi James?" yazmıştı.
Bu arada Lana ve Jen'inde telefonuna bildirim geldi.Onlar telefonlarına bakarken bende hemen yorum yazdım.
"Aynen öyle dostum ve onların elinede toplamak çok yakıştı"
Ardından Lana ve Jen'in telefonlarına bir bildirim daha geldi.Onlar telefonlarına bakarken Harry'e döndüm ve sırıtıp göz kırptım.Ardından kızlara döndüm.Kafalarını kaldırıp sinirli sinirli baktılar.
"İntikam güzel bir şey değildir"dedi Lana.Bende"Bunu Regina'yı oynayan kadın söylüyor"dedim ve güldüm.
"Dalga geçme komik değil"dedi Jen ve Harry'de"Ah evet komik"dedi.
Harry'le birbirimize bakıp güldük.O sırada kızlarda bıkkın bir ifadeyle bize baktılar.Jen dayanamayıp konuşmaya başladı.
"Tamam bu konuyu kapatalım ve langırt oynayalım"
Onayladık ve kalkıp langırt masasına doğru ilerledik.
"Hala bir takım olmak istiyor musunuz kızlar?"dedim ve Lana'yla Jen birbirine sırıtıp"Oh evet"dediler.
Harry ve bende onayladık.Ardından oyuna başladık.
-----------------------------------------------------------
"Haha işte bu oyun böyle oynanır"dedi Jen ve Lana'yla bir beşlik çaktılar.
"Üzülmeyin çocuklar Jen ve benim bu oyunu bir çok kere birlikte oynayıp çoğunu kazandığımızı bilemezdiniz.Ne yapalım işte yetenek."dedi Lana ve Jen'de onayladı.Onlar birbirine gülerken Harry konuşmaya başladı.
"Bu bir futbol oyunu ve erkek olan biziz ama bizi yendiler.Nasıl oldu o ya?"
"Futbolla daha ilgili erkekler olmalıyız belkide"
"Haklısın"
-----------------------------------------------------------
"James,küçük bir yarışa ne dersin küçük kardeş?"
"Öncelikle ben senin küçük kardeşin değilim,biz ikiziz.Benden birkaç saniye önce çıktın diye benden büyük olmuyorsun.Ayrıca mavi araba benimdir."
"Anlaştık...küçük kardeş"dedi Jen ve bende gözlerimi devirdim.
Gidip oyun için televizyonu açtım ardındanda oyunu.O sırada herkes pufunu alıp televizyonun önüne koydu.Harry benimkinide getirdi.Oyunu ayarlayıp konsolun birini Jen'e verdim diğerinide ben alıp oturdum.
"Hazırsan başlatıyorum küçük hanım"
"Başlat bakalım küçük kardeş"
-----------------------------------------------------------
En solda Harry,yanında Jen,onun yanında ben,benim yanımdada Lana oturuyordu.Oyunun yarısına gelmiştik ve malesef ki yeniliyordum.
"Kazanan belli oluyor hadi Jen!"dedi hain Harry.O arada birden hızlandım ve Lana lafa atıldı.
"O kadar emin olma Harry.Hadi bas gaza James!" bu cümlenin ardından o yarışı Lana için kazanmam lazımdı ki öylede oldu.
"Oh evet işte budur"dedim ve birden dönüp Lana'ya sarıldım,o da geri sarıldı.-Lana'ya sarıldım diye mi oyunu kazandım diye mi bilmiyorum ama içimde kelebekler uçuştu-
Ardından yavaşça ayrıldık ve yüzümüz birbirine çok yakınken Lana konuşmaya başladı.
"Kazanacağını biliyordum,tebrikler"
"Senin içindi"dedim ve ikimizde gülümsedik.
Ayrıldık-ki hiç istememiştim-dönüp Jen'e seslendim.
"Üzülme küçük hanım bir gün belki beni yenersin"
"Seni daha önce yendim zaten"
Harry lafa atıldı.
"O zaman bir daha yenebilirsin.Üzme kendini.Hem çok iyi oynadın"
Ben gözlerimi devirirken Jen Harry'e gülüp teşekkür etti.
"Sanırım artık bu kadar oyun yeter"dedi Lana ve bende onaylayıp
"O zaman biraz müzik yapalım.Zaten dinlediğimiz şarkılarda biz oyundayken kapandı."dedim
"Müzik benim zayıf noktam o yüzden hayır diyemeyeceğim."dedi Harry.
Ve Jen'de"Banada uyar"diyerek onayladı.
"Tamam o zaman karaoke makinesini açayım ben"dedim.
"Karaoke çok donuk oluyor bahçeye çıksak sen gitar çalsan Harry'le söyleseniz olmaz mı?"dedi Jen.
"Olabilir ama o zaman Lana ve sen söylemezsiniz"diye karşılık verdim.
"Bana şarkı söyletmeye bu kadar takmamalısın James,pişman olabilirsin"dedi Lana.
"Eminim ki olmayacağım.Şimdi makineyi açıyorum.Siz kızlar istediğiniz şarkıları seçiyor ve söylüyorsunuz.Hatta...bu anları ölümsüzleştirmek için kameramı getirip sizi videoya çekeceğim!"
"Ah James"diye sızlandı Lana.
"İtiraz istemiyorum şimdi kamerayı almaya gidiyorum.Siz o arada şarkınızı seçin"dedim ve yukarı kamerayı almaya çıktım.Merdivenlerden çıktım odamdan kamerayı aldım ve oyun odasına geri döndüm.Döndüğümde Jen şarkısını seçmiş,Lana ve Harry'de pufları almış oturuyorlardı.Hemen kamerayı kurdum ve başlatıp,pufumda yerimi aldım.
Jen *Christina Perri-A Thousand Years* şarkısını seçmişti.
Kardeşim olduğu için söylemiyorum cidden çok güzel bir sesi var.Şarkıya başladığında ilk utandı ve bize bakamadı ama şarkının ortasından sonuna kadar Harry'e bakarak söyledi ve Harry bütün şarkı boyunca Jen'e baktı.Gözünü ayırdığını görmedim sanki her saniyesini aklına kazımaya uğraşıyor gibi dikkatli izledi.Bende arada sırada Lana'ya baktım o ise bir Jen'e bir Harry'e bakıyordu ve bir ara bana bakıp güldü.Pufları bitişik koymuşlardı Harry solda,ben ortada,Lana ise sağda oturuyordu yani çok yakın oturuyorduk.Ve kolumu omzuna atıp yakınlaşıp şarkıyı dinlemeyi çok istedim ama işte şartlar...Jen bitirdiğinde destek amaçlı ayağa kalktık ve alkışladık.Kalkıp sarıldım ve Jen'in arkasından beri Harry'i gördüm ve gözleri yaşlanmıştı-duygusal kıvırcığım benim-ona gülüp göz kırptım.Sarılmamız bittiğinde Lana Jen'i tebrik etti ve Lana'ya dönüp konuşmaya başladım.
"Bayan Parrilla sahne sırası sizde buyrun efendim"
Lana gülüp göz devirdi ve ilerledi.Bizde puflara oturduk ama bu sefer Lana'nın pufuna yani sağdakine oturdum,Harry yine yerine ve Jen'de ortaya oturdu böylece yan yana oturmuş oldular.
Lana *Rachel Platten-Better Place* şarkısını seçmişti.
İlk başta tabiki utandı ve yere bakarak söyledi ama sonra bütün şarkıyı gözlerimin içine bakarak söyledi ve yemin ederim daha önce bu kadar güzel bir ses duymadım.Sesi sanki mutluluğun formülüydü.Hani çok susamışsındır hava sıcaktır ve su içtiğinde rahatlarsın ya işte sesi öyle bir rahatlık getirdi.Eğer şarkıcı olsa tüm ödülleri kazabilirdi.Ve şarkıyı söylerken yüzünün aldığı ifadeler hayatımda gördüğüm en tatlı şeydi.
Şarkının sözleride çok anlamlıydı ah bu kadını seviyorum.Şarkıyı bitirdi ve gözlerini kapattı ama yüzünün kızarmış olduğunu ben görebiliyordum.Diğer ikisinin görmesine izin vermeden hemen yerimden kalkıp Lana'ya sarıldım.Küçük bedenini sardığımda kollarını arkama doladığını hissettim ve sıkıca sarıldık.Harry ve Jen'de alkışladılar.Güldüm ve Lana'nın kulağına fısıldadım.
"Duyduğum en güzel ses olmayı başardın,tebrik ederim"
Güldü ve fısıldadı.
"Bu çok büyük bir onur,teşekkürler"
Güldüm ve ayrıldık.Harry etkilenmiş bir biçimde bana baktı ve göz kırptı,Jen'de Lana'nın kolunu destek amaçlı sıktı ve güldü.Lana Jen'e gülerken konuşmaya başladı.
"Ee biz kızlar gösterimizi tamamladık şimdi erkekleri-gerçek şarkıcıları-görebilir miyiz?"
"Tabiki hanımlar"dedi Harry ve makineye doğru ilerlerken kolundan tutup durdurdum.
"Aslına bakarsanız sizin bahçede konser dileğinizi gerçekleştirmek istiyorum kızlar.Bu yüzden buyrun bahçeye geçelim"dedim.Onayladılar ve bahçeye doğru ilerlediler,bende kamerayla gitarımı alıp bahçeye ilerledim.Bahçenin köşesindeki puflara oturdular bende duvarın önüne kamerayı yerleştirdim,böylece kamera hem bizi hem havuzu çekiyordu ve güzel bir görüntü oluşturuyordu.Oturdum ve gitarı alıp Harry'e döndüm.
"Ed Sheeran Thinking Out Loud nasıl olur?"
"Hmm Eddy'i özledim.Ayrıca güzel seçim, bana uyar."
"Eddy'i bende özledim.Görüşmeyeli uzun zaman oldu bir ara toplanalım."
"Aynen"dedi Harry ve çalmaya başladım.Bu sefer şarkıyı söyleyen bendim ama yine birbirimizin gözlerinin içine baktık.Büyük ihtimalle aynı şey Harry ve Jen içinde geçerli.Filmlerde böyle olurdu bende cidden oluyor mu böyle saçmalıklar diye düşünüyordum ama cidden oluyormuş çünkü o anlamlı cümleleri o güzel melodiyi sevdiğin insana adıyorsun ve gözlerinin içine bakıp bunu hissettiriyorsun.Ki eminim Lana'da ona anlatmak istediklerimi böylece anladı.Şarkıyı bitirince kızlar alkışladı ve Harry'le bende utanmış gibi yapıp birbirimize sarıldık ve ayrılınca hep beraber gülüştük.Ardından Harry konuşmaya başladı
"Bence bir şarkıdan daha zarar gelmez değil mi?"
Hepimiz onayladık ve Harry devam etti.
"Bildiğiniz üzere aslında bilmiyorsunuzdur büyük ihtimalle ama neyse işte biz yeni bir albüm çıkarttık ve içinde çok beğendiğim bir şarkı var ve bu şarkının benim duygularıma çok uygun olduğunu düşünüyorum.Dinlemenizi çok isterim.Dostum *I Want To Write You A Song* çalsana"
"Tabiki dostum"dedim ve çalmaya başladım.
Yine aynı duyguları yaşadım ve cidden Lana'ya bir şarkı yazmak istiyorum.Hatta bir değil binlerce.Şarkı bittikten sonra Lana konuşmaya başladı.
"Adına şarkı yazacak birini bulmak önemli tabi Harry"
"Evet öyle"derken Jen'in gözlerinin içine bakıp güldü Harry.
Ne yapmaya çalıştığını anlamıştım ve Lana'ya bakıp güldüm ve o da bana güldü-gülüşünü severim ya-ardından ben konuşmaya başladım.
"Bu kadar konser yeter artık film zamanı!"
"Gelsin patlamış mısırlar!!"diye bağırdı Jen ve Lana'yı tutup eve doğru sürükledi.Harry ve bende arkalarından bakıp gülümsedik.
"Görünüşe göre patlamış mısır yapmak bize kaldı"dedi Harry ve bende dudaklarımı büküp onu onayladım.Ardından kamerayı aldım ve gitarımıda alıp eve ilerledim.Eve girdiğimde kızlar film seçiyordu.Harry mutfağa gitti bende kamerayı ve gitarı bırakmak için odama çıktım.Kamera ve gitarı bıraktıktan sonra mutfağa geri döndüm.Harry mısırı patlatıyordu.Bende bu arada mısırı koymak için iki büyük kase çıkardım.İki tane çıkardım çünkü iki çiftiz ;)
Ardından dört tane bardak çıkardım o sırada Harry'de buzdolabından kolayı çıkardı.O kolayı bardaklara koyarken bende mısırı kaselere koydum.Onları alıp içeri geçtik bu sırada kızlarda filmi seçmişlerdi.
"Civil War mu?Oh açıkcası sizden böyle bir şey beklemezdim kızlar"dedim.
"Açıkcası dostum bugünkü langırt galibiyetlerinden sonra ben onlardan her şeyi beklerim"dedi Harry.
"Ah tabi ya!Haklısın dostum.Neyse hadi açında izleyelim"dedim ve Jen filmi başlattı.
Yiyecekleri getirirken Harry'le bir çakallık yaptık ve koltuğun iki ayrı ucundan geldik böylece ben sol baştaydım,Lana benim yanımdaydı,Jen ve Lana yan yanaydı Harry'de Jen'in yanında sağ baştaydı.
Yani hem kızları yanyana otutturduk hemde biz sevdiğimiz kadınların yanına oturmuş olduk.Mısırlar ve kolalar bittiğinde filmin yarısından çoğuda bitmişti ve saatte gece yarısıydı.Saat geç olmuştu ve uyku saatide gelmişti o yüzden hepimiz koltukta yaygın bir biçimde oturuyorduk ve Lana'yla Jen'de birbirine sokulmak yerine bize sokulmuşlardı.Lana'nın küçük bedeni yanı başımda bana bitişik bir şekildeydi ve görebildiğim kadarıyla gözleride küçülmüştü.Küçük bir çocuk gibiydi ve gördüğüm en tatlı manzara olmaya adaydı.
Ben onu izleyip bunları düşünürken film bitmişti ve küçük hanımlar uyuya kalmıştı.Sen bütün hafta sabahlara kadar çalışan iki kadını bu kadar yorarsan uyuyakalırlar tabi.Harry'e baktım ve o da dudaklarını ısırmış,şimdi ne b*k yapacağız dercesine bana bakıyordu.Sessizce konuşmaya başladım.
"Ben Lana'yı alıp benim yatağıma çıkartacağım,sende Jen'i al senin yattığın yatağa çıkar.Bizde burda koltuklarda yatarız artık"
"Tamam"dedi ve o Jen'i kaldırırken bende yavaşca Lana'yı kaldırdım.Artık nasıl derin uyuyorsa onu kaldırınca debelenmedi ama hafifçe göğsüme elini koydu ve gülümsedi-o gülümsemeyi gördüğüme yemin edebilirim-ben onun gülümsemesinde kaybolurken odanın önüne gelmiştik bile.İyiki kapıyı açık bırakmışım,zorluk çıkmadan Lana'yı yatağa yatırdım ve ayakkabılarını çıkartıp üstünü örttüm.Öpmedim çünkü onu uyandırmaktan korktum ve sadece yüzünü hafızama kazıdım ve aşağı indim.Boş bardakları ve kaseleri toplarken Harry'de geldi bana yardım etti.Onları bitirince içeri geçtik birimiz bir koltuğa birimiz bir koltuğa uzandık ve konuşmaya başladım.
"Sanırım bugün hayatımın en güzel günüydü"
"Aynen öyle dostum.En kötü günümüz böyle olsun"dedi ve gülüştük.
Gözlerimi kapattım ve kendi kendime bugünü düşünürken Harry konuşmasıyla düşüncelerimi böldü.
"İyide dostum ikimizde üzerimizde kıyafet varken uyuyamayız ama kızlar sabah bizi öyle görürse çıldırırlar"
"Bizde üzerimize bir şey örtelim o zaman"dedim ve kalkıp malzeme odasından iki örtü aldım.Birini Harry'e verdim birini kendim aldım.Üstümdekileri çıkardım,koltuğa uzandım,üstüme örttüm ve konuşmaya başladım.
"İyi geceler kıvırcık"
"İyi geceler sarışın"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Onunla
FanfictionMerhaba ben James.Ah evet şu çoğunuzun bildiği şarkıcı ve oyuncu James Morrison.Şuan turlara ara verdim ve Once Upon A Time adlı dizide Harry Swan karakterini canlandırıyorum.Hayatım şuan güzel gibi gidiyor eğer ona ulaşabilirsem mükemmel gidecek.Ev...