Yazar Notu:Öncelikle uzun ara için özür dilerim..ayrıca bu kısa bölüm içinde özür dilerim ama bir dahaki bölümün hem daha uzun hem daha güzel gelmesini umuyorum.Keyifli okumalar!
************************************
"Jen o senin kardeşin!Yan tarafa bakmadan gidip uyandırabilirsin!"
Bağırış sesiyle neye uğradığımı şaşırıp uyandım.Gözlerimi açıp koltukta doğruldum ve kafamı çevirdiğimde saçma bir şekilde bana bakan Lana ve Jen'i gördüm.
"Ah uyandı işte"dedi Jen ve Lana'da onayladı.O sırada Harry mızmızlanıp uyandı ve koltukta doğruldu.
"Sabah sabah bağırmanızın nedenini öğrenebilir miyiz acaba hanımlar"dedim ve Jen"bilmem sen ne düşünüyorsun?"diye bana bağırıp üstümü işaret etti.
Evet doğru tahmin çıplak yatıp üstümüzü örtmek iyi bir fikir değilmiş çünkü benim üstümdeki örtü yerde Harry'ninki de ayak ucunda duruyordu.Harry'le birbirimize şimdi sıçtık bakışı attık ardındanda örtüleri alıp alt kısımlarımızı örttük.Harry endişeli gözlerle kızlara dönüp konuşmaya başladı.
"Çok çok özür dileriz kızlar ama ne yapalım kıyafetlerle uyuyamıyoruz"
Jen acımış bir şekilde Harry'e bakarken Lana'da acımış şekilde bana döndü ve "Tamam biz mutfağa gidiyoruz.Şanslısınız kahvaltıyı biz hazırlayacağız.Sizde o sırada giyinin lütfen"
Harry ile ben onayladık ve kızlar mutfağa gitti.Harry'le birbirimize bakıp sessizce gülüştük-tamam bize biraz kızdılar ama görmelerinede sevindim.Övünmek gibi olmasın ama Harry'ninde benimde gayet kaslı,gelişmiş vücutlarımız var.Hayranlarımız deli oluyor.Ee durum böyle olunca hoşlandığımız kadınların görmesi güzel oldu-ardından kalkıp odalarımıza çıktık.Duş alıp giyinme odama gittim.Her zamanki gibi siyah boxerımı ve siyah pantolonumu giydikten sonra beyaz bir penye giyip üstüne lacivert kısa kollu gömleğimi giydim.Lacivert çoraplarımı giyip siyah ayakkabılarımı ayağıma geçirdim.Bilekliklerimi takıp parfümümü sıktım.Aynada saçımı düzelttim ve işte hazırdım.Aşağı indiğimde Lana mutfaktaydı ve camdan gördüğüm kadarıyla Jen bahçede masayı kuruyordu Harry ise daha inmemişti.Mutfaktan gelen lezzetli kokular karşısında "mmm" diye mırıldanıp mutfağa girdim.Lana tavrıma karşı gülümsedi ve "mmm güzel parfüm"diye karşılık verdi.Gülümsedim ve teşekkür ettim.Ben bir bardak su alıp içerken Lana konuşmaya başladı."Dün gece için hem özür dilerim hemde teşekkür ederim.Uyuyakalmışım,gerçekten çok yorgundum ve sen yatağını bana feda etmek zorunda değildin." su içmeyi bırakıp Lana'ya hafifçe gülümsedim."Özür dilemene de teşekkür etmene de gerek yok.Sen,benim uykumdan da eğlencemden de değerlisin." sözlerime karşı gözleri hafif yaşlı bir şekilde sırıttı.O an ona sıkıca sarılıp benim için en değerli şeyin o olduğunu söylemek istemiştim ama Harry küçük bir öksürükle bizi bölüp günaydın dedi.Günaydın diyerek karşılık verdik ve o arada Jen'de mutfağa geldi."Masa hazır.Omlet ne durumda?"diyerek Lana'ya doğru konuştu.Lana'da "Omlette hazır.Hadi kahvaltıya geçelim."diye karşılık verdi ve tavayı alıp bahçeye doğru ilerlerken bizde arkasından onu takip ettik.Masaya oturduğumuzda Lana herkesin tabağına eşit bir şekilde omleti koyuyordu ki düşüncelerim beni yine hapsetmeye karar vermişlerdi.O öyle omlet koyarken ben onun ne kadar mükemmel bir anne olabileceğini düşünüyordum.Çocuklarını çok önemseyen,onlarla güzelce anlaşan,tatlı mı tatlı bir anne.Umarım bir gün benim çocuklarımın anne diye sesleneceği bir anne...
-----------------------------------------------------------
Kahvaltının ortalarına geldiğimizde artık bugün neler olacağını kararlaştırma vaktimizin geldiğini düşünerek konuşmaya başladım. "Dün gece çok eğlendim.Hepinize bana bu mutluluğu yaşattığınız için teşekkür ederim" ben takdirimi belirtirken onlarda bana teşekkür ettiler ve ardından konuşmaya devam ettim."Peki bugün ne yapmayı planlıyorsunuz?Harry'nin boş olduğunu biliyorum çünkü ben ne yaparsam onu yapacak ve ben de boşum.Kızlar siz?" Lana düşünürken Jen konuşmaya başladı."Benim yapacak bir şeyim yok" Lana'da onayladı ve "Benim de" dedi.Cevaplarından memnun olmuştum çünkü Lana'yla daha fazla zaman geçirmek istiyordum."O zaman birlikte biraz daha takılabiliriz..tabi sizin içinde uygunsa?"dedim ve ikiside kabul etti."Peki..ne yapmak istersiniz?"diye sordum ve sorumun karşılığını Harry'den aldım."Bowling'e ne dersiniz?" Güzel bir fikirdi,eğlenceliydi. "Bana uyar" dedim ve kızlara döndüm.Onlarda kafalarıyla onayladılar."Tamam o zaman biz buraları toplayalım sizde hazırlanın kızlar"dedim.Harry pek memnun olmayan bir ifadeyle bana bakarken ben de ona sinirli bir şekilde baktım ve o da hemen küçük bir köpek yavrusuna döndü ve masayı toplamaya başladı.Lana ve Jen'de gülüp hazırlanmaya gittiler.
-----------------------------------------------------------
15 dakika gibi kısa bir sürenin ardından biz çoktan masayı toplamıştık ve kızları bekliyorduk ki ikiside o güzellikleriyle merdivenden iniyorlardı.Onların indiklerini görünce bizde kalktık ve arabamın anahtarını alıp onlara doğru yürümeye başlamıştım,tabi bu arada Harry çoktan yanlarına gitmiş ve Jen'in yanında bekliyordu."İsterseniz sadece benim arabamla gidelim daha kolay olur"dedim ve onlarda kabul ettiler.Herkes evden çıktıktan sonra kapıyı kilitledim.Diğerleri arabaya doğru yürürken arabanın kilidini uzaktan beri açtım ve Harry bunu fırsat bilip Jen'e arka kapıyı açtı.Jen gülümseyip binerken Harry'de öteki taraftan beri arka koltuğa bindi.Lana öyle kalakalmıştı.Daha doğrusu o arka koltuğa binmeyi planlıyordu ama Harry çabuk davranıp arkaya Jen'in yanına bindi ve Lana'yı umursamadı bile.Lana ise şaşkın bir ifadeyle kalakalmıştı.Lana'nın şaşkınlığına mı gülsem yoksa Harry'nin öküzlüğüne mi sinirlensem bilemezken hızlıca arabanın sağ tarafına ilerledim ve Lana için ön kapıyı açtım ve "Harry'nin kabalığı için özür dilerim.İnsan aşık olunca gözü başka bir şey görmüyor."dedi ve o da gülümseyip."Doğru..ve teşekkürler"diye karşılık verdi.Bende gülümsedim ve o bindikten sonra kapıyı kapatıp şoför koltuğuna geçtim.Ben arabayı çalıştırınca radyo açıldı ve bir anda *Elvis Presley'den Can't Help Falling In Love* çalmaya başladı.Birbirine deli gibi aşık çiftler bir arabadayken bu şarkının çalması cidden ironik olmuştu.Birbirine aşık diyorum çünkü yaşanan onca şeyden sonra Lana'nında benimle aynı hisleri paylaştığını hissedebiliyorum.Jen ile Harry için diyecek bir şey yok zaten,gözlerinden aşk akıyor.
-----------------------------------------------------------
Yaklaşık 20 dakikalık bir yolculuktan sonra sonunda bowling salonuna gelmiştik.İçeri girdimizde çok kalabalık olmadığını gördüm ki bu bizim için çok iyi bir şeydi.Ünlü olunca tek başına bile dikkat çekiyorken 4 tane birbirinden ünlü insanın bir arada takılması çok daha dikkat çekiciydi.İçerde bulunan içecek yeri gözüme çarptı.Harry'e kızları içecek almaya götürmesini,bana limonlu soda almasını ve isimlerimizi yazdırıp geleceğimi söyledim.O da beni dinledi ve kızları alıp götürdü.Ben ise isimlerimizi yazmak için bekleyen görevliye döndüm ve saymaya başladım."Kurtarıcı,kıvırcık,kraliçe ve sarışın" Verdiğim isimlerden sonra görevli bana garip garip baktı ama yinede teşekkür etti ve bende oyun alanına doğru yürümeye başladım.Kendi isimlerimizi vermek yerine bir nevi lakaplarımızı verdim.Jen ve Lana'nın rolleri,ben ve Harry'ninde saçları.Tatlı ve komik duruyorlardı.Oyun alanına vardığımda diğerleri çoktan ordaydı.Harry'den limonlu sodamı alıp bir yudum içtim.Bu arada ekranda isimlerimiz belirmişti.Jen gözlerini devirip bana "Cidden mi?" dedi.Bende gülerek onayladım.Lana ise gülüp "Çok tatlı duruyorlar"dedi ve telefonunu çıkartıp bir resmini çekti.Ben ise Lana'yı sevindirmeyi başarmış olmama gülerek Harry'e göz kırptım ve o da bana güldü.
-----------------------------------------------------------
İlk sıra Jen'indi.Hafif toplardan birini aldı ve atışını yaptı.Ve tabiki ilk atışından strike yapmıştı.Harry şaşkın bir şekilde Jen'e bakarken ben ayağa kalktım "İşte benim kardeşim"dedim ve gülerek Jen'e sarıldım.O da güldü ve sarılışıma neşeyle karşılık verdi.Biz ayrılırken Lana "Güzel başlangıç" diyerek Jen'i destekledi.Harry ise şaşkın ifadesini sürdürerek "Güzel mi?! Mükemmeldi!" dedi.Jen ise kızardı ve güldü.Jen bir atış daha yaptı ve bu seferde 8 tanesini devirdi.Harry ayağa kalkıp onu alkışlarken Lana ve bende birbirimize bakıp güldük.Sıra Harry'deydi.Harry'i tanırım,Jen'i etkilemek için her şeyi yapar ki yaptıda,ilk atışta o da strike yaptı.Strike yaptığına inanılmaz şekilde şaşırsada Jen'e havalı gözükmek için sanki her oynayışında strike yapıyormuş gibi bir bakış attı ve göz kırparken gülümsediği saçma olsada onu çok tatlı gösteren bir hareket yaptı.Biz Lana'yla gülerken Jen etkilenmiş bir şekilde Harry'e bakıyordu.Ben ortamdaki garipliği bozmak amaçlı."Tebrikler Styles!" dedim o ise küstahça gülüp başka bir top aldı.Ben gözlerimi devirirken Lana bana bakıp güldü.Harry bir tane daha atış yaptı ve inanılmaz bir şekilde yine strike yaptı.Bu sefer o bile şaşkınlığını saklayamamıştı.Jen ise birden ayağa kalkıp ona sarıldı.Lana ve ben şaşkın bir şekilde birbirimize bakarken,Harry'de şaşkın bir şekilde Jen'in sarılışına karşılık verdi.Birkaç saniye sonra ayrıldıklarında Jen kendi yaptığı harekete şaşırmış bir şekilde geri çekilde ve Harry'i tebrik etti,o da utangaç bir şekilde teşekkür etti.
Bol şoklu iki turdan sonra sıra Lana'daydı.Kırmızı bir top aldı ki dudağındaki kırmızı rujla inanılmaz uyumluydu. -Sahi bu kadın benim evimde hazırlanırken kırmızı ruju nerden buldu?!- Kadınların işine akıl sır ermeyeceğini bildiğim için düşüncelerimden sıyrılıp Lana'ya odaklandım.Atışını yaptı ve 7 tane devirdi.Jen ve Harry'nin strikelerından sonra düşüktü ama fenada değildi.Diğerleri etkilenmemiş bir şekilde bakarken ben alkışladım ve tebrikler diye Lana'yı neşelendirmeye çalıştım.O da güldü ve bir top daha aldı.Atışını yaptı ve yine 7 tane devirdi.Yine 7 tane devirmesine karşılık bir şaka yaptım ve "Sanırım 7 uğurlu sayın"dedim.O da güldü ve "Aslına bakarsan gerçektende öyle."dedi.Bende şaşırmış bir ifadeyle ona baktım.Harry ve Jen ise güldüler.Jen sabırsız bir şekilde "Hadi seni görelim küçük kardeş!" dedi ve bende gülüp bir top aldım.Aslında bowlingde çok iyiyimdir ama diğer ikisi bu kadar yüksek Lana ise onlardan düşük yapmışken Lana'yı ezdiremezdim.Bende çok önemsemden attım ve 6 tane devirdim.Harry ve Jen'le daha önce birçok kez bowling oynamıştım yani ne kadar iyi olduğumu biliyorlardı ve böyle attığımı görünce şaşkın bir şekilde birbirlerine ardından bana baktılar.Ben ise omuzlarımı silkip "Şans" dedim.Lana ise dudaklarını büzerek bana baktı,ben ise ona gülümseyip bir top daha aldım.Tamam Lana'yı ezdirmemek için ilk atışı kötü yaptım ama Lana'ya havalı görünmeyide istiyordum o yüzden ikincisinde daha dikkatli oldum ve 9 tanesini devirdim.Lana'da beni neşelendirmek için ayağa kalkıp alkışladıktan sonra beni tebrik etti.Bende gülümseyip teşekkür ettim.
-----------------------------------------------------------
Eğlenceli bir bowlingin ardından galibimiz Kıvırcık diğer bir ismiyle Harry idi.Bowling salonundan çıkarken havalı havalı yürüyüp konuşmaya başladı. "Üzgünüm canlarım ama bu işte iyiyim.Ve şampiyon olarak,James'e istediğimi yaptırma hakkını kendimde görüyorum.Yani yemeği ısmarlamak sana kaldı şarışın!" Aslında Harry'e söyledikleri için kızabilirdim ama kazandığı ve Jen'i etkilediği için çok mutlu ve tatlı gözüküyordu ayrıca yemek fikrini ortaya atıp birlikte daha fazla zaman geçirmek için ne yapabileceğimizi belirlemişti.Durum bu olunca Harry'e sadece gülmekle yetindim ve "Şampiyon sensin kıvırcık sen ne dersen o olur.Bu yüzdende en yakın Burger King bizi bekler,değil mi?" dedim ve hepside yüzlerindeki tebessümlerle onayladılar.Arabada yine aynı pozisyonlarımızı almamızla birlikte arabayı çalıştırdım ve yola koyulduk.
-----------------------------------------------------------
"Jen telefonu suratımdan çeker misin?!Yemek yemeye çalışıyorum"
Yemeklerimizi alıp oturmuştuk ama yemeklerimiz bitmeden önce Jen fotoğrafımızı çekmeye çalışıyordu. "Bugün güzel bir gün.Hatıramız olsun istiyorum seni zevksiz.Şimdi şu telefonu al ve hepimizi içeren güzel bir fotoğraf çek"diye beni azarladı,ben ise gözlerimi devirip telefonu alırken Lana ve Harry'de bize gülüyorlardı.Telefonu kaldırdım ve "gülümseyin!"diyip güzel bir fotoğrafımızı çektim.Telefonu indirip resme baktığımda hepsinin gülümseyin dememe karşılık dişlerini göstererek komik bir şekilde güldüklerini gördüm.Manzaraya karşı hafifçe güldüm ve resmi diğerlerine gösterdim.
Onlarda memnuniyetlerini belirttikten sonra telefonunu Jen'e geri verdim ve yemeğime geri döndüm.
-----------------------------------------------------------
"Peki şimdi ne yapıyoruz?"sorusu Jen'e kapısını açan Harry'den geldi.Lana'nın kapısını onun için açarken "Benim aklımda bir şey var ama sürpriz o yüzden sessizce arabaya biniyorsunuz ve soru sormuyorsunuz" diye cevapladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Onunla
FanfictionMerhaba ben James.Ah evet şu çoğunuzun bildiği şarkıcı ve oyuncu James Morrison.Şuan turlara ara verdim ve Once Upon A Time adlı dizide Harry Swan karakterini canlandırıyorum.Hayatım şuan güzel gibi gidiyor eğer ona ulaşabilirsem mükemmel gidecek.Ev...