Caleb
Ik stop voor Sophie's huis. Volgens mij woont ze op de derde en vierde verdieping. Ik kijk op de naambordjes. Het klopt.
TOM MATHEW
ANN MATHEW
SOPHIE MATHEW
ROSE MATHEWIk bel aan. 'Hallo Caleb,' zegt Sophie, 'ik kom eraan!' Als ze even later de deur opendoet, ben ik sprakeloos. Ze is prachtig. 'Wauw, jij ziet er goed uit,' zeg ik zo nonchalant mogelijk. 'Dankje! Kom, zullen we gaan?'
'Ja, mijn fiets staat daar.' Ik ben expres met de fiets gegaan, dat moet ze me wel vasthouden. 'Kan ik achterop? Ik heb geen zin om te fietsen,' zegt ze vrolijk. 'Ja tuurlijk!' Ik knipoog, 'zo had ik het al gepland.' Ze lacht en springt achterop.
Eenmaal bij het restaurant aangekomen, zijn we allebei lacherig en vrolijk. Ik bied haar formeel mijn arm aan, die ze aanneemt. Zo lopen we naar binnen. 'Meneer en mevrouw Wolters?' We lachen. 'Ja inderdaad,' zeg ik. Sophie lacht nog steeds. 'Loopt u maar met mij mee.'
Sophie en ik gaan zitten. 'Wat wilt u drinken?' Een vrouw van ongeveer dertig staat ineens voor ons. 'Een flesje water graag,' zegt Sophie. Ik lach. 'Maak daar maar een fles van, ik ook graag.' 'Één grote bottel water dus,' constateert de vrouw. 'Ja inderdaad,' zeg ik.
Sophie glimlacht naar me. 'Wilde jij ook water, of vroeg je dat door mij?' 'Wees maar gerust, ik neem altijd water,' zeg ik tegen haar. 'Cool! Verder neemt niemand die ken water!' 'Ik heb altijd precies hetzelfde probleem,' lach ik. Ze lacht, wauw wat is haar lach mooi zeg!
(A/N)
Hallo! Sorry voor dit korte hoofdstuk, volgende hoofdstuk is het vervolg. Ik vind Sophie gewoon leuker om te schrijven. XOX, Emma
PS. VOLG aapzegtoe HAAR BOEK IS ECHT SUPERCOOL. LY❤️~292 woorden
JE LEEST
YOU AND ME
Teen FictionSophie (17) en Caleb (18) zijn al sinds de eerste vrienden. Caleb vind Sophie leuk. Sophie weet het nog niet zeker wat ze van Caleb vindt. Sinds heeft ze geen verkering meer gehad, omdat haar vriend was vreemdgegaan. Ook komt er nieuwe jongen op sch...