1. Bölüm.

49 2 0
                                    

Medya: Gökçe (resmi açıp bakın)
Merhaba. Ben Gökçe. Bu sene lise 1 e geçtim. 1 senedir teoga hazırlanıyorum. Vee sonunda başarabildim! Evet 497,44 puanla galatasaray lisesine girdim. Sonunda bunu başardım artık keyif çatabilirim ehehe. Neyse okullar haftaya açılçakmış. Heyecanlı değilim desem yalan olur. Arkadaş ortamından emin değilim inş inek değillerdir jfjsjfksfi. Neyse ben elimi yüzümü yıkıyım şimdi anam çağırır...

Anne:Kızım nerede kaldın ya yarım saattir odanda napıyorsun!?

Gökçe: Anne ne yapmamı bekliyorsun tuvaletten anca çıktım!

Anne: Yavrum ama seni bekliyoruz abinle. Hadi çabuk gel bakayım.

Neyse biz kahvaltıya doğru inelim. Abime de uyuz değilim desem yalan olur. Sürekli bana mal mal şakalar yapar. Ben de ona yapmaya çalışırım tabi annem yakalar. Kahvaltımı yaptım. Kapı çaldı . O sırada postacı paketimizin olduğunu söyledi. Ne acaba? Merakla kapıya yöneldim.... Oha lan kaykayım gelmiş ehehehe. Anneannemin gecikmiş doğum günü hediyem. Uzun zamandır bir kaykay istiyordum zaten. Sonra bahçede kaymaya çıktım. Kaymaya çalışıyordum ama beceremiyordum. En sonunda olmazsa olmaz olarak yere düştüm. Kafamı yukarı kaldırdığımda ise...
Dünyanın en taş insanı: kaymana yardımcı olabilirmiyim? Dedi ve elinde onun gibi mükemmel bir kaykay vardı...

Gecenin Yıldızlarındaki HayallerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin