-Hey vreau acea prajitura ca sa o mananc!Dami-o!!!!Acuum!!
-Domnisoara daca nu incetati o sa sunt la ambulanta.
-De ce la ambulanta si nu la politie?
-Fiindca aveti probleme la tartacuta.
-Dumneavoastra aveti probleme la tartacuta!*Scot Katana din pantaloni*
-Domnisoara daca nu lasati arma jos apas pe butonul de panica.
-Femeie buna ai mila de mine, nu am mancat de 4 minute, si acel lucru care l-am mancat a fost un caine, ce scotea pe poponet curcubeu si canta melodia lui Nyan cat asa ca l-am omorat si mancat!Acum.Dati-mi.Prajitura!
-Paza!!
Paza a venit langa mine si m-a apucat de brate iar eu m-am enervat si ochii in curgeau de un rosuu aprins, parul levita ca si fulgerele si eram inconjurata de foc.
-V-am dat voie sa va atingeti de mine idiotilor?!?
-Ce pisici e asta?!
-Sunt cel mai mare cosmar al tau!
Si am inceput sa se zvarcoleasca pe jos si eu radeam satisfacuta.Acum.Prajitura
-Dati-mi prajitura, nu o sa repet.
-i-ia ce vrei doar nu ma rani!
-hehehehehehehehhhhehe
Am luat totul si am plecat spre casa, dar pe drum o paluga de 2 metri imi apare in fata.
-Da-te!
-Fetita tu stii cine sunt?
-Da normal esti Smendy-Blender!
-CE/?!?!
-Ce te mira?Nu e adevarat?
-Sunt SlenderMan si am vazut ca ai un pontetial mare, esti o criminala?
-Poate...Ce te intereseaza, e secret.
Si imi porneste alarma pentru vanatoarea din padure
-Oww, scuze trebuie sa plec la killarit in padure paaa!
Pe drum ma uit la cesul de pe telefonul care avea pe ecran o poza cu cea mai iubire a vietii mele
Sunt obsedata de el, nu o sa imi i-a mult pana cand o sa il cuceresc.
era ora 13:46 si nimeni in padure.weeee a inceput sa ploua....de ce astazi, eh ma duc prin oras dar pe strazile unde pot gasi satra de unicorni numina ~UniCornIta~ si eu sunt asistentul acolo, numele meu de unicorn este Sugar fansi feet :3 eu l-am ales.
Dar nu ajung sa ies din padure ca sunt luata pe sus de un tentacul negru.
-Daca nu ai vrut sa vii pe o cale usoara acum o sa induri pana la sfarsit.
CITEȘTI
Fana Nebuna
Paranormal((Doar sa fiu sigura, cartea asta am scriso cand aveam 13 ani si e cringe!!citeste pe riscul tau)) Hey tu!Ma numesc Sakura, am 16 ani si bla bla bla-uri deastea, am parul negru si ochii albastri ca marea, si stiu sa manuiesc Katana ca un zeu, mereu...