2.NyanKat VS EvilNyanKat

250 11 6
                                    

SlenderMan ne-a teleportat la conac si se uita la mine, tremuram fiindca nu am mai stat asa aproape de oameni sau creaturi fara sa le ucid, o sa fie foarte greu.....

-Sakura esti ok?Tremuri....iti e frig?(SM)

-Nu....Doar ca nu am mai stat asa de mult timp aproape de cineva si sa nu il ucid....

-Aaaa, inteleg......

-Da.....

-Bine, bun venit la noua ta ca---

Si deschide usa si primul lucru pe care il vad este cum totii stau asezati pe canapea, saraca canapea, si fac pariuri ca cine va castiga lupta dintre NyanKat si EvilNyanKat, asa ca m-am apropriat si eu sa vad lupta.

NyanKat arunca cu prajituri in EvilNyanKat, si el arunca cu curcubee scoase din gura lui.

-Ce pisici faceti aici?

-Cine boscheti lu' ma-ta esti tu?(L.F)

-Fraiere vezi ca te stiu, asa ca taci in curcubeele lu' ma-ta ca te fac elf in 2 secunde.

-Ooooo esti vrajitoare, ok.....Eu sunt un demon puternic cu dinti mari!Ahh....iti e frica? (L.J)

M-am enervat asa de tare incat am inceput sa vorbesc cu Nine Tails sa vad daca ma lasa sa ii i-au forma:

-Pot?Te rooog.

-Bine....Dar te las doar acum fiindca vreau sa vad ce mutra face idiotul :)

-Stai linistit si eu hehehehh:)

  *inapoi la realitate*

-Bai nu mai zici nimic, asa de tare te-am speriat?(L.J)

-L.J, iti spun mai bine sa nu o enervezi(SM)

-Nu am de ce sa imi fie frii---

Il intrerup eu cu privirea mea taioasa si ochii rosii cu o linie neagra ca si la pisici, colti, si in spatele meu incep sa imi creasca cele 9 cozi ale lui Nine Tails, dar nu erau solide, ci doar foc.

-Slendy, ce boscheti lu ma-ta aia moarta ai adus- pe asta aici sa ne omoare, ajtooooooooooor.(L.J)

-HEhhehehehhehe*ii trag una peste fata cu o coada de la spate*

-Gata, iarta-ma iarta-ma...Slendy ajuta-ma plzzz.

-Nope.O meriti(SM)

*totii*

-Niciodata nu l-am vazut pe L.J sa planga:)

-Eu da, acum >:)

-Cum te cheama?(Ben)

-Ma numesc Sakura si cine vrea sa fie ucis sa imi zica.

-OOOOo mi-e frica ai un demon in tine ce te face asa speciala?(TrenderMan)

-Frate...ai incurcat-o acum...(SM)

-Astazi am invatat sa pronunt bine. Sunt fiica lui Zalgo. nu-i asa Slendy am spus bine numele nu?

-Dap, si acum cine nu ma v-a asculta Sakura v-a avea grija de voi oligofrenilor.

-Hei Slendy, v-a locui aici? (Jeff)

-Dap, si mai are o intrebare.(SM)

-UNDE.ESTE.E.J?

-Este sus la etaj se uita la filme(Ben)

-Mersii.

Ma inderept spre camera lui deja stiam unde este.Bat la usa.Se aude un intra si era E.J intr-un prosop.OMFG, trebuie sa fac poze.

Fana NebunaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum