4.Pariul

169 11 0
                                    

Am decis sa iesim toti din masina si sa mutam oile din cale...fara niciun rost.....

-Am o idee :>

Am mers in mijlocul turmei si am tras aer in piept, am urlat cat de tare am putut cu flacari in sus si oile sau speriat si au fugit.

-Femeie tu de unde ai atatea puteri?*totii*

-Daca vreti o sa vi le zic pe toate cand ajungem la locul de campat.

-DA!*totii*

-Haideti in masina mai avem 2 kilometri :3

-Haleluiaa*totii*

   *Dupa 30 de minute*

-Am ajuns!wooohoooo!(E.J)

-Bun acum ce facem?(eu)

-Ai zis ca o sa ne povestesti despre tine despre tine la focul de tabara...

-A da haide :3

Am mers la focul de tabara .M-am asezat pe un bustean si am asteptat sa vina si ceilalti, dupa 4 minute au venit totii pana si Slendy.

*totii-Zine povestea ta!

-Bine......Pai cand m-am nascut eram palida la fata cu ochii albastri si parul negru, si imi amintesc doar ca inainte sa adorm eram intr-o camera Alba. ...Apoi m-am trezit cu niste creaturi in jurul meu si niste voci au inceput sa imi intre in minte, apoi am adormit iarasi si eram intr-o casa draguta, si pe la 6 luni incepeam sa inteleg ce e prim jurul meu si care e faza cu chesti ascutite de la acei demoni, si la 2 ani am omorat pisica familiei de fata cu parinti mei..Ei au spus ca am vazut poate un film de groaza la care se uitau ei dar eu eram constienta ca o facem pentru propria placere.....Si dupa un an, implinisem 3 ani iar eu imi ucisem parinti, si politia a declarat ca au fost ucisi de un criminal in serie nu stiu de ce dar asa a fost, dupa eu am fost data in plasament la matusa mea Marry dar ea m-a dat la casa de copii fiindca eram sadica, si nu o judec chiar sunt, si la casa de copii l-am lasat pentru prima data pe Nine Tails la vedere fiindca era sa fiu veolata in propria camera de unul dintre asistenti maternali, si l-am ucis si incepusem sa ii desenez curcubeu pe fata :3. si am scapat de acolo deeeci la 4 ani deja am inceput viata pe cont propriu. Si v-am spus in masina ca daca vreti va spun despre puterile mele...

-Sakura.....Esti nebuna de sadica....(Ben)

-Stiu si imi place :3

-Ce puteri mai ai Sakura?(SM)(TM)

-Paaai, nu stiu daca sunt toate dar stiu doar ca am o Katana ce apare de nicaeri daca am nevoie de ea, am niste tentacule asemanatoare ca ale tale doar ca sunt rosii si mai subtiri, am un urlet care depinde cat aer iau in piept, poate sa fie cu foc sau fara, si sunt foarte usoara si flexibila.....

-Ok....si.....cu......(SM)

-A da si ma inteleg foarte bine cu demonul din mine Nine Tails :D

-Stai...woooow....Tu te intelegi cu el?(SM)

-Dap! :3

-Tu ai nevoie de un antrenament sa stii domnisoara....(TrenderMan)

-Eu?!?Tu m-ai vazut cum ma lupt?!?

-Nup, dar nu cred ca iti stii puterile prea bine....(TrenderMan)

-Asta sa o crezi tu!Cine esti tu sa imi spui ce pot si ce nu pot!*Tentaculele rosii la vedere*

-Vezi nu poti sa iti controlezi puterile, ele sunt alimentate de furia ta!(TrenderMan)

-Te inseli dobitocule, eu le-am scos fiindca deja nu te suport, in curcubeitele rinocerului matii!Esti tu al' mai mare Sukarime!

-Vrei sa vezi ca daca te infuri tu o sa te abtii?(TM)

-Pariu pe 50$ c:

-Haide pe 10.000$

-OOOooo mama o sa aiba banuuti :3

-Aha..Pariu consta ca in urmatoarea ora tu nu ai voie sa iti lasi puterile la vedere.(TM)

-Nici Katana?

-Hmmmm, pe aia poti doar daca ai mare nevoie si nu ai voie deloc sa te enervezi!

-Sa incepem madarFacar *Traducerea magica Limba Romana~Limba Kawaii-ana=)MotherFucker*

Fana NebunaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum