2.GÜN

12 0 1
                                    

Selam yine ben. Ne diyorduk en son ? Ha hatırladım, benimle başınız dertte demiştim. Aslında siz insanların başını derde sokmak istemiyorum, siz kendi başınızı derde sokuyorsunuz. Aldanıyorsunuz, aldatıyorsunuz sonra da pişman oluyorsunuz.

Pişmanlık hata yaptırır bayanlar baylar, pişmanlık yanlışa sürükler, geri dönüşü olmayan yollara sokabilir sizleri. Peki ne yapmanız lazım pişman olmamak için ? Bu konuda size birkaç tüyo vereyim.

Öncelikle bildiğinizin aksine benim pişmanlıkla pek aram yoktur, söyleyeyim. Sevemedik birbirimizi, onun olduğu yerde ben kalamam benim olduğum yerde o kalamaz ama yine de siz insanların psikolojisini anlamak güç. Çok çabuk vazgeçiyorsunuz çok çabuk pişman oluyorsunuz ve çok çabuk nefret ediyorsunuz. Her şeyi çok çabuk yapıyorsunuz da beni anlayamıyorsunuz, ben çabukluğu hızı sevmem, sihrim kaçar, büyüm bozulur. Neyse konuyu dağıtmayalım. Bunların da sırası gelecek.

Ne diyorduk, pişmanlık. Benim yüzyıllardır yaptığım gözlemler sonucunda ulaştığım sonuç şu : İnsanlar "keşke" leri kadar mutsuz oluyor. Yaptığınız ya da vaktiniz ve fırsatınız olmasına rağmen yapamadığınız birçok şey için "keşke" diyorsunuz.
"Keşke onunla hiç konuşmasaydım."
"Keşke konuşup her şeyi anlatsaydım" cümleleri sizin pişmanlık ifadelerinizden sadece ikisi. Mutlu musunuz peki şimdi ? Yaptığınız yanlışlar veya yapamadığınız doğrular nasıl etkiledi hayatınızı ? Bence biraz düşünün. Düşünün ama beyninizle değil, kalbinizle...

Aşk..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 22, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AŞK'IN HAYAT İZLERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin