Mielőtt elkezdeném a kritika írását elmondanám, hogy hogy is tervezem ezt:
8 szempont szerint fogok véleményt írni:
Mindegyik szempontra 1-5-ig lehet pontot kapni.
1- Borító
2-Cím
3-Bevezető szöveg
4-Kezdés
5-Részek tartalma, hosszúsága
6-Történet
7-Kivitelezés
8-Helyes írás
9-Karakterek
10-Az egész
1: A borító számomra nagyon fontos, hisz ezt látjuk meg először, ez tudja először elnyerni a tetszésem vagy nemtetszésem.
2: A címre szinte ugyan az vonatkozik mint a borítóra. Egy találó cím máris több olvasót vonzhat.
3:Ugyan csak egy kis szöveg, de ezzel is meg lehet hozni a kedvet a történeted elolvasására.
4: A kezdés szerintem a legfontosabb. Hogy miért? Mert általában itt dől el minden. Ha jól kezded, akkor az olvasó tovább olvassa, ha rosszul inkább más olvasmány után kutat.
5: A részek tartalma , hosszúsága: Szerintem fontos, hogy egy-egy rész is jó legyen, ne csak a történet, bár szerintem ezzel mindenki így van. Az se mindegy, hogy milyen hosszúra írunk egy részt. Igencsak az idegeimre tud menni, ha folyton lapozni kell.
6: Az egész könyvednek a gerincét a történet adja. Ha van egy jó történet ötleted, az már fél siker.
7: A kivitelezés ami talán a legnehezebb. Hiszen nem elég egy jó alap, ha rosszul, érthetetlenül van megírva. Itt látszik meg legjobban az írói tehetség. :)
8: Szerintem ehhez nincs nagyon sok hozzáfűzni való. Senki sem szereti, ha egy iromány tele van rosszabbnál rosszabb hibákkal.
9: Számomra sokkal élvezhetőbb a történet, ha eltudom képzelni a szereplőket, vagy akár ha azonosulni tudok velük. Úgyhogy nálam ez is egy szempont.
10: Az egész alatt tényleg az egészet értem. Úgy mindent egyben. :)
Még egy két információ a kritikáimról:
-A kritikáimat mind építő jelleggel fogom írni, nem célom senkit sem megbántani.
-Csak a szerző engedélyével írok kritikát.
-Ha te is szeretnél kritikát, akkor azt kommentbe írd meg nekem, vagy küldj egy üzenetet. :) A lényeg, hogy eljusson hozzám.
Ennyi szerintem elég információ, hogy eldöntsd szeretnél e kritikát. :) További szép napot kíván neked Sxii!
STAI LEGGENDO
Kritika
SaggisticaTudom, tudom találóbb címet is adhattam volna, de ez itt most nem erről szól, hanem arról, hogy véleményezzem az alkotásaitokat. :) A részletekbe nem itt megyek bele. Ha kritikát szeretnél, bátran írj egy kommentet, vagy üzenetet, a lényeg, hogy lá...