Kayy hyeri saya tukar dgn sujeong
Sujeong pergi ke kedai untuk membeli barang..tiba-tiba hujan turun dgn lebatnya..
"Hujan ?? Aigooo !!! Lebat plak tuh..sampai bile siott nk tunggu..smpai esok?? Haishh"
Tiba-tiba sebuah kereta mewah berwarna hitam muncul di depan kedai tersebut..sujeong mengendahkannya kerana maybe dia nak beli barang..
JIMIN POV
Ketika aku memandu kereta untuk pulang ke rumah,aku ternampak seorang yeoja berdiri di depan kedai dlm keadaan hujan lebat..dah lahh mlm-mlm...dia buat apa ekk ?? Dah lah yeoja..
END POVJimin membuka cermin tingkap keretanya..
"Hai..awak buat apa kat sini mlm-mlm ?? Hujan pulak tuh"
"Tadi saya pergi kedai..time saya nk balik tiba-tiba hujan lebat..so saya tunggu lahh hujan ni reda"
"Awak..kalau awak tunggu hujan ni reda..smpai esok lahh awak kt depan kedai nih"
"Arr..."
"Apa kata saya hantarkan awak ??"
"X pe lahh..terima kasih"
"Jom lahh..saya hantarkan awak"
"Okayy..tapi x menyusahkan kerr ??"
"X delah..jom"Sujeong pon masuk ke dlm perut kereta jimin..
"Rumah awak kt mne ??" tanya jimin.
"Dekat sebelah kondo tu jee"
"Owhh..rumah saya pon area sini jee"
"Btw nama awak spe ??"
"Sujeong..awak ??"
"Jimin"Jimin teruskan memandu keretanya..selelas beberapa minit...
"Mne satu rumah awak ??"
"Tu arr yg pagar coklat"
"Okayy..sampai"
"Gomawo sbb hantarkan saya susahkan awak jee"
"Cheonma..x mnyusahkan pon"
"Okayy lahh saya masuk dulu..bye"
"Bye..saya harap kte jumpa lagi nanti"
"Err"Sujeong pon masuk ke dalam rumahnya..
'mamat tadi hensem gilee !!! Comel plakk tuhh !!! Tadi dye senyum !! Argghhh eye smile dye !!! Melting !! Tapi kann..dia kata rumah dia area sini..x pernah nampak pon sebelum nih..baru pindah kot' gumam sujeong dlm hati...
Hyeri masuk ke dlm rumah lalu duduk di ruang tamu..
"Mana nih..." katanya sambil mencari rancangan yg seronok..
"Mne Joong Ki aii nih...Kim Soo Hyun jee ade..aishh..layan jee lahh"
Tiba-tiba sujeong teringat dekat jimin..
"Jimin..."
"Dye tu hensem lahh..comell..baik..melting aii...daa lahh senyum kat aku tadi..argghhh !!! Meltingnya !!!!"
"Bi(bi nme manja sujeong..eomma dan appanya jee yg boleh panggil dia bi)...knp jerit tuh ??" kata maknya yg berada di dapur..tgh kemas
"Arr..x delahh..Kim Soo Hyun ni arr ma..nsemm sgt"
"Kim Soo Hyun ??? Mne ???? Mne ????" kata maknya lalu berlari ke ruang tamu..n then layan drama
"Aishh..eomma nih..gilee sgt dgn Kim Soo Hyun"
"Biaalahhh"
Sujeong malas nk lyn karenah eommanya itu..dia lyn jee drama tersebut..drama tu sweet gilee !! Dan...sujeong mula membayangkan bahawa Park Shin Hye adalah diriny dan...Kim Soo Hyun adalah jimin..dan dia mula tersenyum seorang diri..
"Bi ??? Knp tersengih sorang ?? Jgn amek Kim Soo Hyun eomma ehh"
"Elehh...Joong Ki lg hensem !!"
"X...Kim Soo Hyun..Joong Ki tu daa lhaa tue.."
"Eleh..appa lg hensem" jwb appa sujeong yg tibe2 muncul...
"X payah nk perasan lahh" jwb eomma sujeong..
"Mula dah-_-"
Sujeong yg malas melayan karenah parents nya itu terus naik ke bilik..
Sujeong menghempaskan badannya ke atas katil kesayangannya itu...tiba-tiba..
Tok..tok..tok...
Ada org ketuk pintu..sujeong pon buka pintu itu..terkejut beruk dibuatnya...nk tau ape ??? Jimin berada di hadapan sujeong !!!
"A..awak bwat apa kat sini ??" soal sujeong
"Nk tidur lahh bwat apa lagi"
"Hmm..ni bilik saya..and mcm mna awk boleh ada kat sini ??"
"What are u talking about baby ?? I'm ur hubby okayy"
"Hub...hubby ??"
"Yess..and..this is our first night"
"So ??"
"Jom^^"
"Err..."
"Ishh..x yah ckp bnyk lahh"
Jimin terus masuk..tutup pintu lalu membuka butang bajunya..sujeong takut dgn perbuatan jimin..dia mengundur kebelakang...kebelakang...dan smpai ke katil..
"Waeyo baby ??"
"Hajima !!!"
Jimin tdk menghiraukan kata-kata sujeong tersebut..lalu jln kehadan terhadap sujeong dan mengunci sujeong..dan..jimin membuka pakaian sujeong...and....
"Jimin !!!! Hajima !!!!!!"
Sujeong tersedar dari mimpinya...
"Bi ??? Knp jerit nih ??? Jimin ?? Spe jimin ??"
"Er...x de spe2 lahh ma..hmm k lahh bye !! Nk tido !! Good night eomma !!" kata sujeong terus menyelubungi tubuhnya...
"Mcm-mcm lahh anak aku sorang nih..." kata eomma sujeong.
"Haigoo !!! Mcm mne lahh aku boleh mimpi bende alah ni ??? Kau ni sujeong !!! Tu lahh angau sangat !!" sujeong memarahi dirinya.Sujeong pon tidur dan..dia telah masuk ke alam mimpi....
-skip-
Seoul high school~
Sujeong masuk ke kelas lalu duduk di tempatnya..dan seseorang telah menegurnya..orgnye adalah..rakan karibnya iaitu...'airin' or nme manje 'rin'
"Hye jeong !!"
"Hye rin"
"Weyy aku nk story something nihh kat kau"
"Ha ?? Apedie ??"
"Semalam..time aku pegi kedai hujan lebat..pastu ade sorang mamat ni hensem !! Dye antarkan aku balik"
"Woahh !!! Sirieslyy !!!"
"Yee..pastu aku asek berangan pasal dye jee"
"Ohh...kau minat dye ae??"
"Lebeyy kurang cam tu arr...tp yg best nyee..time dye nk balik dye ckp kt aku..'saya harap kte boleh berjumpa lagi' arrgghhh !!!! Melting !!"
"Woahhh !! Jinjja??? Aku rase dye suke kat kau kot"
"Mende kau merepek nih...aku bukannye lawo mcm kau"
"Hello...kau lawa okayy..ramai kot mnt kt kau..hensem2..plak tuh..itu kau kte x lawo ??"
"Diorang tu buta..mnt dkat org yg x lawo mcm aku..tp kan..ni first time aku ada crush"
"Wuuuu...gila leyy..daebak !!! Pecah rekod !!"
"Cikgu datang !!!!"
"Bangun....good morning teacher"
"Good moorning class..sit down..okayy class..today we have new students..and he so handsome !!!"
"Wahhh !!!" jerit yeoja yg gediksss
"Okayy masukk"
Jimin masuk dgn penuh bergaya..."Wahhh hensem nyee !!!"
"Aah lahh hensem !!!"
"Aku nk try dye lahh nanti"
"Aku x nk try..aku lg hensem dr dye"
"X yah nk perasan lahh"Pelbagai lagi bdx kelas sujeong borakkan ermm x tau nk jelaskan cam mne sebenanye
"Okayy perkenalkan diri kamu"
"Annyeong guys !!! Park jimin imnida !! Just call me jimin ^^"
"Jimin !!!!!" jerit sujeong..
"Sujeong...awak ada ape-ape masalah kerr ??"
"Err..x de cikgu"
"Sebelah awak kosong kan ??"
"Ya.."
"Okayy jimin awak duduk sebelah sujeong"
"Nae...gomawo"//jimin\\//sujeong\\//airin\\
Tu kedudukan dorg...
Jimin pon duduk di sebelahnya...
"Rin.."
"Ape ??"
"Mamat ni lahh yg aku cite tadi"
"Lahh..ye kerr..hensem dokk""Annyeong..awak kan yg saya hantar semalam?"tegur jimin
"Dye tegur kau tuhh"
"Aku tau lahh"
"Annyeong...hmm maybe" jwb sujeong
"Hmm..btull lahh tu"
"Kau ni sujeong..ajak lahh dye rehat"
"Malu aku"
"Ishh kau nih"
"Arr..jimin..nanti rehat saing nak ??"tegur airin
"Ehmmm okayy jgakk"bls jimin~~~~
Saya terdelete ff..mian guyzzz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
True Love l PJM.KTH [ OG ]
Random"Oppa , ni anak oppa !!" "Anak aku ? Sudahlah dengan permainan kau tu !! Anak dalam perut kau tu,bukan anak aku lah sial !!" "Oppa,percayalah !! Ni anak oppa !!" "Kalau aku cakap budak tu bukan anak aku,means dia bukan anak aku !!" Nak tahu ceritany...