Keesokan harinya
Seoul high school~
Sujeong berjalan bersebelahan dengan seorang namja yang kacak lagi menawan.
"Jeong-shii, waeyo awak suruh saya jalan dengan awak ni ? Jimin tak marah ke nanti ?" soal namja tersebut.
"Jungkook, awak diam je. Ikut je arahan saya. Dengar sini, memandangkan awak kawan rapat Jimin, saya boleh percayakan awak sorang je" kata Sujeong lagi.
"Maksud awak ?" soal Jungkook.
"Macam ni, saya nak buat Jimin cemburu. Boleh kan awak tolong saya ? And please jangan bagitahu Jimin pasal ni" kata Sujeong.
"Ohhh, okay. No problem chagiya" kata Jungkook lali wink ke arah Sujeong.
"Eiiii, pleaselahh. Geli tahu takk !" kata Sujeong lalu mencubit lengan Jungkook.
"Yahh !! Yahh !! Awak !! Sakitlahh !!" rengek Jungkook.
"Padan muka !!" kata Sujeong lalu menjelir lidah ke arah Jungkook. Sujeong memandang ke depan, terkejut si Sujeong melihat Jimin baru sahaja melihat 'drama sweet tak berbayar' tadi. Sujeong membuat muka tenang sahaja lalu masuk ke dalam kelas.
"Morning Jimin" sapa Jungkook sambil tersenyum manis lalu mula melangkah kaki kanannya untuk masuk ke dalam kelas. Bak kata author, masuk tempat untuk kita menimba ilmu haruslah mulakan dengan langkah kaki kanan. Erk, ayat merapu-,-"
"Wow, dia dah start game. We'll see Ryu Sujeong" kata Jimin sendirian sambil tersenyum sinis. Dia pun mula melangkah masuk ke dalam kelas dengan kaki kanan. Yelah, tempat kita menimba ilmu kan ?
-skip-
Seoul Music High School~
Lupa nk ckp, skola ni gn skola Sujeong tu sebelah2. Sbb tu boleh jmpe tuh."Okay class. That's all for today. Thank you class !!" kata Pn.Hye Kyong selaku guru Bahasa Inggeris.
"Thank you teacher !!" jawab kelas 5M1 serentak.
Kelas tersebut mula bising dengan bunyi seretan kerusi yang dilakukan oleh pelajar dan juga tak lekang suara keluar daripada mulut masing-masing.
"Chan, esok kau free tak ?" soal Taehyung kepada sahabatnya, Chanyeol.
"Free, kenapa ?" jawab Chanyeol.
"Boekk lhaa. Aku nak ajak kau pergi Daegu ni, jumpa chingu lama aku" kata Taehyung.
"Woahh, Daegu ? Kau tampung ke ?" soal Chanyeol.
"Haa, yelah. Nak harapkan kau ? Pftt !! Tumbang pokok kelapa" jawab Taehyung. Dekat Seoul ada pokok kelapa ke guys? WakakaxD.
"Eh, sedap mulut kau je berkata-kata. Aku on je, pukul berapa gerak ?" soal Chanyeol.
"Ehmm,9 pagi aku amik kau kat rumah" jawab Taehyung.
"Wookayy !!👌" balas Chanyeol.
Lalu mereka pun melangkah keluar dari kelas untuk pulang ke rumah.
Jimout's cafe
Jimin sedang duduk termenung akan nasibnya sambil menghirup coffee lagend yang dijual di Jimout's cafe.
"Dia dah ada Jungkook, aku siapa ekk ? Hemm, takkan nak guna si Airin tu ? Tak logik sebab dia dah tengah couple dengan Wooshin. Bahaya woo !! Gangster tu" kata Jimin sendirian.
Tiba-tiba seorang perempuan yang berpakaian agak seksi duduk di hadapan Jimin.
"Hai, sorang je ka ?" soal perempuan itu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
True Love l PJM.KTH [ OG ]
Random"Oppa , ni anak oppa !!" "Anak aku ? Sudahlah dengan permainan kau tu !! Anak dalam perut kau tu,bukan anak aku lah sial !!" "Oppa,percayalah !! Ni anak oppa !!" "Kalau aku cakap budak tu bukan anak aku,means dia bukan anak aku !!" Nak tahu ceritany...