-Turgut sen mali al kogusa gotur 2 saate ordayim.
-emrin olur abi biz kogusa geciyoruz.Turgut en has adamimdir bana abisinin emaneti. Abisi kursunun onune atladiginda kardesim demisti bnde onu emanet bilip yanima aldim.
Icerden sesler geliyodi kapiyi hizla acip iceri daldim. Bizim ufaklik hemsireyi koseye sıkıstirmis elinde ki makasla hemsire ye saldiriyo.
-lütfen yardm edin ickinin etkisiyle yarasini temizlerken ustume saldirdi.
-sakin olun." Ufakliga donerek ;--oo kucuk hanim makaslar fln ne is ?
-kes sesini be it. Kim getirdi bni buraya bu kadin napiyo bana " diyerek elindeki makasla ustumuze yurudu. Ah sarhos olmiycakti ki gosterirdim bn ona iti.
-Bak ya o makasi guzellikle birakirsin yada zorla alirim ver onu bana
-bok alirsin anca
-sen istedin " diyerek koluna atildim kolunu iyice sıktim birakmasi icin kolu mosmor olmustur eminim. Makasi yere dusurdu iki kolunu da tutup
-bok alirsin demistin demi iste boyle alirim gec otur suraya bni sinir etme" diyerek sedyeye firlattim.
Hemsirenin yanina gidip hizla boynunu sıktim
-Eger burda olanlari birine soylersen sulaleni oldu bil tamam mi
-t t tamam boguluyorm birak!
-anladigina sevindim simdi yarasina bakHızla kapinin onune ciktim. Bizm ufaklik disli cikmisti. Bana o hakaretleri ayikken yapacakti kj gosterecektim agzinin payini. Hah bnde ayilinca gosteririm
Ama güzelliği de goz ardi edilemez di ya bu kiz farkinda degildi yada umursamiyordu
Ama hayatimda gordugum sayili kisiler arasindaydi. Gozleri, dudaklari hele kokusu sarmasik kokusu. Of neler dusunuyorum ben bu tam bi cadi.Disari ciktim of basim cok kotu agriyo bunu yapan kesin o hayvan bisey de hatirlamiyorum ki! Aslinda bu kadar icmem sadece beni gambazlayan eski sevgilimin acisini ututmak icin ictim.
Ona daha gununu gostericem de neyse once su basimin agrisi gecsin.Disari cikmisti.basjmi one egerek kulagina egildim
-ayik misin yoksa hala sarhosmu ??
- senin yuzunu dagitacak kadar ayigim.
- guzel o halde basinin caresine bakarsin." Diyerek cikisa yoneldim.
- su halime bak ya Gerizekali beni bu hale sen getirdin insan ozur falan diler
-bak benimle boyle konusmaya devam edersen baska seyler goreceksin. Hem zilzurna sorhos olan sendin o yuzden ceneni kapat.
- Cehennemin dibine git!!" Demisti. Sanki cok umrumdaydi. Gidisine baktim ah zavalli. Bni halt edebilecegini saniyo yazik .Beyinsiz kendini bisey saniyo. Konusmalar falan. Ama dursen oyun yeni basliyo...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AÇ KALBINI BEN GELDIM
Romance-Sokağın başını yeni donmustum. Nerden bilebilirdim ki yuregimin parcasinin karsima cikacagini. Doruk ARAS in kalpsiz oldugunu bilmeyen yoktur. Ama bilinmeyen onun kalbinin aslında diger kalplerden kat be kat degerli oldugu. -Sevgiye bu kadar açken...