Kendimi bilmez bir halde evin önüne geldiğimde, arabamı bir uçuruma sürüp tüm bu yaşananlara son vermediğim için kendime şaşırdım ve sarhoş olmadığım halde birbirine uymayan küçük ve isteksiz adımlarla eve doğru yürüdüm. Sonunda kapıya geldiğimde bir anlık dürtüyle sağıma döndüm ve babam demek istemediğim adamın arabasını gördüm. Şaşırsam da umursamadan kapıyı cebimden çıkarttığım anahtarımla beceriksizce açtım ve etrafıma hiç bakmadan merdivenlere doğru yürüdüm fakat bu, babamın beni fark etmesine engel olmadı.
"Merhaba oğlum, babanı görmemiş gibi davranman ne kadar hoş, eminim annen burada olsaydı bu yaptığının çok ayıp olduğunu söylerdi, öyle değil mi?"
Gerilen çene kaslarım ve boynumda gerildiğini hissettiğim damarımın ona susması gerektiğini yeterince gösterdiğini düşünerek yoluma devam ettim ve merdivenlerden hızlı adımlarla çıkarak odama girdim. Büyük ve siyah renk ağırlıklı odama göz gezdirirken tek yapmak istediğim soğuk bir duş almaktı. Fakat öncesinde kendimi yatağıma atıp bir süre öylece tavana baktım. Zihnim çok doluydu ve yorgundum günlerdir uyuyamıyordum. Gözlerimi her kapadığımda annemin o halini görür gibi oluyor ve söylediklerini anımsıyordum.
...
Tüm bunları düşünürken aklıma bir anda o gün gördüğüm koyu sarı saçlı kız geldi. Şimdi düşününce bir kızın öyle bir yerde tek başına bulunması oldukça garipti çünkü ıssız ve korkunç bir sokaktı ve orada ölseniz büyük ihtimalle aylar sonra fark edilirdiniz. Fakat ben tüm bunları umursayan birisi değildim ve annem intihar ettiğinden beri o sokağa oldukça sık gitmiştim çünkü beni ağlarken ve acı çekerken görecek hiçkimsenin olmayacağı başka bir sokak bilmiyorum. Artık bunları aklımdan çıkarmak istercesine gözlerimi sıkıca kapayıp başımı sağa sola hızlıca salladım ve bir anda yataktan kalkıp odamdaki banyoya doğru ilerledim fakat yataktan hızla kalktığım için bir anlığına gözlerim karardı ve duraksadım. Başımın dönmesi geçince banyoya girdim ve soğuk suyu açtım. Üzerimdekileri çıkardıktan sonra suyun altına girdim. Su saçımdan sonra sakalımdan ve boynumdan süzülüp bütün vücuduma ulaşıyordu. Bu hissi seviyordum, soğuk su beni rahatlatıyor ve kısa süreliğine de olsa düşünmemi engelliyordu. Yaklaşık yarım saat suyun altında kaldıktan sonra havlumu belime sardım ve banyodan çıktım. Banyonun karşısındaki dolabımın aynasından kendimi görünce bu güçlü görünen vücudumun altındaki küçük ve aciz çocuğu öldürmek istedim. Aynaya bakmaya devam ederken kendi kendime mırıldandım.
◦ "Artık zamanı geldi. Bir an önce toparlanmalı ve seni bu hale getiren pisliği bulmalıyım. Bulmalıyım ki senin için onu öldürene kadar dövmeliyim. Seni seviyorum anne, seni seviyorum ve özlüyorum..."
------
**Arkadaşlar selam! Hikayenin tutacağını düşünmeyerek yazmayı bırakmıştım ama yorumları ve mesajları görünce devam etmek istedim. Lütfen vote ve yorumlarınızı eksik etmeyin, teşekkürlerr
!!Yeni bölüm +75 vote +10 yorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÖTÜ KIZ
Fiksi RemajaHep klasik hikaye. Kötü çocuk ve ona aşık olan saf ve masum bir kız. Ama bu, bambaşka bir hikaye. Bu kötü çocuk ve iyi kızın hikayesi değil. Annesinin ölümüyle değişen kötü çocuk ile sadece nefes alan ve ölü gibi yaşayan kızın hikayesi. ~Bu iyinin...