two

96 8 4
                                    

Minseyi: Hey manyak!!

Kmthg: " Hey manyak " mı?

Minseyi: Yoksa sapık mı demeliyim?

Kmthg: Engeli kaldırmışsın

Minseyi: Yaptığın manyaklıktan sonra sana hesap sormak için yaptım Jungkook!!

Kmthg: Jungkook kim?

Minseyi: Sensin??

Kmthg: SANA.JUNGKOOK .KİM. DEDİM.SE.Yİ!!!!!!!!

Minseyi: Neden bağırıyosun?

Kmthg: Sevgilin mi?

Minseyi: Hayır. Bi saniye ya sen neden bana hesap soruyosun? Benim sana hesap sormam gerek. Şimdi söyle bana. Jimin'i neden dövdün Jungkook? Ondan nefret edebilirsin ama Jimin'i dövme hakkını sana kimse vermedi. Hatta bu seni acınası yapar. Çıkma teklifini kibarca reddetikten sonra arkadaş kalacağımızı sanıyordum. Ama yanılmışım.

Kmthg: 1.si ben JUNGKOOK DEĞİLİM!! 2.si Jimin'i dövmekle çok iyi yaptım. Herif resmen içine düşecekti. Ne öyle elini koluna atmak falan. Ve 3.sü Jungkook'un senden hoşlandığını öğrendiğim iyi oldu.

Minseyi: İyi oldu derken??

Kmthg: Sana bakan her bir herifin ağzını kıracağım. Bu arada mümkün olduğunca uzun giy. Çok makyaj yapma ve o elmalı turta gibi kokan saçlarını açma. Cidden çok güzel görünüyosun ve sana bakan tüm o lanet herifleri gebertesim geliyo. Ancak katil olmak için çok genç ve yakışıklıyım.

Minseyi: Pardon ama saçlarımın kokusunu bilecek kadar yakınmısın bana? Ayrıca daha ne kadar uzun giyiyim? Dizimin sadece 1 karış üstünde.

Kmthg: Sen yanlış ölçmüşsün. Nerdeyse 2 karış üstünde. Dizinin altında giysen ne olur sanki?

Minseyi: Vay canına. Babam bile eteğimin uzunluğuyla bu kadar ilgilenmedi. Sen tam bir manyaksın.

Kmthg: Haklısın tam bir manyağım. Ayrıca şu Jungkook işini unutmucam. Yazdım bi kenara.

Minseyi: Senin manyaklığın kaçıncı sınıf?

Kmthg: İlk Jimin. Sonra Jungkok. Sıra diğerlerinede gelecek.

Minseyi: Bekle. Nasıl bunu fark edemedim???

Kmthg: Neyi?

Minseyi: Ahh. Tam bir aptalım.

Kmthg: Yeni anladı yazık...

Minseyi: Beni hergün görüyorsun. Etrafımdaki insanları biliyorsun. Jimin ve Jungkook'u tanıyorsun. O zaman. Sen benimle aynı okuldasın????

Kmthg: Pekala. Bu doğru.

Minseyi: Hangi sınıftasın?

Kmthg: Sence söylermiyim?

Minseyi: Söylemezsin dimi???

Kmthg: Söyleyebileceğimi pek sanmıyorum

Minseyi: Pekala bunu biliyodum

Kmthg: Merak ettiğim bir soru var

Minseyi: Seni engellemeden önce bir soru sormana izin vereceğim. Sor bakalım???

Kmthg: Hiç sevgilin oldu mu?

Minseyi: Oldu

Kmthg: Adı neydi?

Minseyi: Sadece bir soru sormana izin vereceğim demiştim. Şimdi seni engellemem gerek.

Kmthg: Pekala bekliyorum beni engellemeni

( Bu kullanıcıya mesaj gönderemezsiniz)

Kmthg: Engellemişsin bile

(Bu kullanıcıya mesaj gönderemezsin)

Kmthg: İyi geceler Se Yi yarın çook yorucu bir gün olacak

(Bu kullanıcıya mesaj gönderemezsiniz)

Kmthg: Aman be ne kullanıcıymış

(Bu kullanıcıya mesaj gönderemezsiniz)

Kmthg: Pes ediyorum sen kazandın "(Bu kullanıcıya mesaj gönderemezsiniz)"

(Bu kullanıcıya mesaj gönderemezsiniz)

Apple Pie // Kim TaehyungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin