Pokemon: Taehyung mu?
Pikaçu: Tüm işaretler seni gösteriyor ama
Pokemon: Baş harfimi sana söyleyince beni Taehyung sanacağını biliyordum
Pikaçu: Peki öyleyse şimdi ne yapıyorsun?
Pokemon: Seninle yazışıyorum?
Pikaçu: Bir saniye!
Pokemon: Ne oldu?
Pikaçu: Şuan Taehyung'u odamın penceresinden görüyorum ama elinde telefon yok!
Pokemon: Söylemiştim sana
Pikaçu: Ah hayır. Sen Taehyung'sun eminim!
Pokemon: Sana Taehyung olmadığımı söyledim
Pikaçu: Öyleyse benden 7 ay büyük olmanı, Busan'a gelmeni ve hakkımdaki herşeyi bilmen sence bir tesadüf mü?
Pokemon: Tanrı aşkına! Se Yi sen bana güvenmiyor musun? Bunların hepsi tesadüf. Sen her ne kadar inanmak istemesende!
Pikaçu: Hey! Neden sinirlendin ki?
Pokemon: Se Yi aslında biraz konuşmasak iyi olur
Pikaçu: Hey! Sen ne dediğini biliyor musun? Hiçbir suçum olmadığı halde resmen beni suçluyorsun. Baksana! Bence biraz değil hiç konuşmasak iyi olur!
Taehyung her ne kadar Se Yi'yi kırmak istemese de bu işten sıyrılmanın en iyi yolu buydu. Kendiside biliyordu ki Se Yi ona tekrar mesaj atacaktı. Çünkü Se Yi'nin asla yenemediği merak duygusu onu tekrar mesaj atmaya zorlayacaktı.
Y/N: Herkese yeniden meraba. Ben Yağmur. Kitabıma hoşgeldiniz! uhwggkga. . Fark ettimde birkaç bölümdür yazar notu yazmamışım. Kendim kendime çok samimiyetsiz geldi. Bu yüzden bir yazar notu yazıyım dedim. Aslıda burda bir konu hakkında konuşmak istiyorum. Siz değerli okurlarımın yaptığı yorumların bildirimi bana gelmiyor. Bu yüzden hepinize cevap veremiyorum. Sürekli kitaba yorum yapmışlar mı? diye bakmak zorunda kalıyorum. Eğer olurda yorumunuzu görmeyip geç cevap verirsem hepinizden çok özür dilerim. Umarım beğenirsiniz. Hepinizi seviyorum. Lütfe youm ve oylarınızı esirgemeyin. Paylaşın. Paylaşmak güzeldir. Paylaşmak sevaptır. Bu yüzden giymediğiniz kıyafetlerinizide paylaşbilirsiniz. fuhvdg. Neyse daha fazla saçmalamadan gitmeliyim . Aslında saçmalamamın nedeni çok uykum var. Ama yeni bölüm yazıp Uyuyum dedim. Biraz kötü oldu. Göz geçirmeden yayıladım. Her neyse yarın düzeltirim.Hoşçakalın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Apple Pie // Kim Taehyung
FanfictionOnlar aynı gün aynı yerde ayrılmışlardı. Ve onlar yine aynı gün aynı yerde birleştiler. →BTS serisi 1. kitabıdır ← →Kurgu 2. kez baştan aşağı yenilenmiştir.← →Min Se Yi ve Kim Taehyung texting hikayesidir←