thirty - seven

42 8 9
                                    

Se Yi hayatında son 3 aydır neler değiştiğini düşündü. Yüzünü görmeden birini sevebileceğini öğrenmişiti... Sesini duymadan birini sevebileceğini öğrenmişti... Kokusunu bilmeden sevebileceğini öğrenmişti... En önemlisi birini sevmek için mesafelerin engel olmadığını öğrenmişti. Ama bilmiyordu ki onun uzak sandığı mesafe, sadece 3 adımdı...

Se Yi derin düşüncelerden kurtuldu ve ayağa kalktı. Çantasına gerekli herşeyi koyduktan sonra telefonuda yanına alıp sokağa ilk adımlarını attı. Yolda yürürken ona tekrar yazma isteği hissetti.

*************

ApplePie: Şimdi Taehyung ile buluşmaya gidiyorum. Aslında seni beklemedim diyemem. Söylemiştim sana. Sen gittin ama içimde bir parça umut bıraktın. Sanırım bu günden sonra kendime yeni bir hayat kurmalıyım. Oraya seninle birlikte gitmeyi isterdim. Her neyse kendine iyi bak. Görüşmek dileğiyle demeyeceğim. Yüzümde oluşturduğun her gülümseme için teşekkür ederim.

*********

Telefonu kilitleyip çantasına geri attı. Adımlarını hızlı bir şekilde elmalı turtacıya yönlendirdi.

Se Yi  elmalı turtacıya gitmekle meşgulken Taehyung telefonuna gelen mesajı okumakla meşguldu. Nasıl oluyordu da Se Yi'nin her bir hecesi kalbine hançer gibi saplanıyordu?  Nasıl oluyorduda bu kadar acı çekebiliyordu?

Taehyung mesajı okumayı bitirdikten sonra sandalyeye yaslandı ve Se Yi'nin gelmesini bekledi.

***************

Se Yi son kez gülümsedikten sonra yavaşça dükkana girdi ve ona bakan Taehyung'un yanına ilerledi.

Taehyung'la selamlaştıktan sonra Se Yi Taehyung'a gülümseyerek konuştu.

" Uzun zaman oldu Taehyung!  Babanın taini yüzünden Amerika'da olduğunu sanıyordum? Nasıl? Amerika'da güzel zaman geçirdin mi? "

Apple Pie // Kim TaehyungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin