Fata mea pica in momentul in care tata parcheaza masina in fata unei case mari. La naiba! Puteam sa jur ca aici ma aduc. Nu am sa îi iert niciodata pentru ca ma forteaza sa fac asta. Matusa mea vitrega, sora mamei mele vitrege, este o adevarata scorpie prefacuta, care iti distruge zilele. O sa fiu nevoita sa locuiesc cu ea un interval lung de timp, pana cand parintii mei isi termina treaba prin alte tari si reusesc sa contruieasca noua noastra locuinta. Momentan voi fi prinsa in Seattle, lucrand cel mai probabil. E aproape luna august, deci ce se poate intampla daca imi pierd vacanta, nu?...
Spre "norocul" meu..nu am niciun prieten aici, nu cunosc pe nimeni, insa nici nu cred ca intentionez asta.
Tata mi-a zambit usor dupa ce m-a imbratisat strans si mi-a spus sa il sun de fiecare data cand am nevoie de ceva important. Hmm...sa plec de aici e ceva important?
Eu pur si simplu aprob si intru in locuinta. Un miros de paste cu sos imi inunda simturile si imi trantesc geamantanul langa canapea si vad o silueta slaba indreptandu-se spre mine."Haley! Bine ai venit, draga!" Imi spune si ma saruta usor pe obraz, simtind cum botoxul din buzele ei se lipese de fata mea.
"Hei, Tanny!" O salut politicos si o imbratisez.
"Camera ta e la etaj langa baie. M-am gandit ca e mai convenabil sa nu stai langa usa mea ca sa nu te scol dimineata cand ma trezesc devreme, ok?" Imi zambeste cu acei dinti perfecti albi si eu aprob, iar apoi incep sa urc scarile care par sa nu se termine.
Cand am deschis usa, am ramas surprinsa sa vad un pat destul de mare, un birou spatios, o noptiera cu multe sertare, un dulap imens si multe alte lucruri. Am zambit pentru un moment, deoarece chiar pare confortabil.
Mi-am despachetat toate hainele si le-am asezat cu grija in dulap, dupa care toate fardurile si tot ce mai aveam le-am asezat in sertare. Mi-am asezat laptopul pe birou si am lasat muzica sa inunde camera. Trimiteam mesaje cu Julia, prietena mea cea mai buna, care acum e plecata in Egipt, pentru ca adora sa exploreze.*Totul va fi bine!!* ma incurajeaza ea.
*Sper..habar nu am ce trebuie sa fac..*
Dupa ce termin sa ma plang la ea, cobor in bucatarie ca sa mananc. Sunt lihnita..nici nu imi amintesc cand am mancat ultima data..
M-am asezat la masa alaturi de Tanny si am inceput sa ii povestesc ce s-a mai petrecut anul asta, insa nu era nimic special decat niste amintiri cu Claire si Tom, prietenii mei, care mi-au fost aproape mereu."Sa stii ca si ei sunt bineveniti aici!" Imi zambeste ea, referindu-se la Tom si Claire.
Am aprobat invartind furculita in farfurie si apoi, observand ziarul plin cu diferite joburi. Fara sa imi dau seama ce fac, il iau si incep sa ma interesez unde as putea lucra pentru o vreme. Totul pare plictisitor si destul de obositor. Am nevoie de o munca de vara, relaxanta cu care sa nu imi bat capul..hm.. oare sa lucrez la un magazin de muzica al unei familii va fi o idee buna? Nu voi stii daca nu voi incerca. Am luat numarul de telefon si am sunat imediat sperand sa prind un loc liber.
"Hei! Aici magazinul "Music All Day"!!" Raspunde o voce de fata plictisita.
"Hei! As vrea sa intreb pentru locul liber pe care il oferiti." Ii explic.
"Mda..poti incepe de maine sa lucrezi. Nu iti face griji..nu va fi greu. Daca ai putine gusturi in muzica nu va fi complicat. La 9 e perfect!" Imi spune si eu ii multumesc.
Munca pentru vara, bifat!
Am urcat in camera mea si am incercat sa ma decid cu ce am sa ma imbrac. Daca au uniforma? Nu prea cred... Am optat pentru o pereche de pantaloni scurti, o camasa fara maneci tip maieu si conversii mei albi. Cred ca e ok.Restul zilei a zburat repede fara sa imi dau seama, doar ascultand muzica, vorbind cu Tom si Claire pe Skype, anuntandu-l pe tata de noul loc de munca, facandu-mi o baie fierbinte, ajungand intr-un final in patul confortabil.
Ma asteptam sa ma plictisesc pana acum, insa nu s-a intamplat asta..din fericire.
YOU ARE READING
It's You [H.S]
Fiksi PenggemarHaley Winnson, o adolescenta de 19 ani, imbratiseaza zile reci si negre din viata ei cand e nevoita sa se mute la matusa ei vitrega in capatul celalat al lumii, in America, Seattle. In niciun caz aceasta nu este incantata, dar ceva se schimba cand a...