Prológus

12.5K 367 8
                                    

A Kaliforniai életet mindig is imádtam. A suli 11. év fél événél járunk. Mindjárt nyár. Nagyon várom már, hisz a suli egy kész katasztrófa.

Mint minden gimiben nehogy azt higyjétek, hogy itt nem semmi izgalmas nincs. A csoportok itt is megvannak. A menkő, a punkok, a stréberek, a sportolók, a zenészek, szurkolók avagy pompon lányok, plázacicák stb.

Én hova tartozok? Hát a menők közé.

Kik is tartoznak oda? :
Én (Alissa Ford)
Daisy Vall ( a legjobb barátnőm, kis korom óta ismerem )
Nash Grier ( unokatestvérem, szinte már testvérként gondolunk egymásra )
Aaron Carpenter ( általános első osztályában ismertem meg és az egyik legjobb barátom)
Taylor Caniff (őt is szintén általánsos első osztályában ismertem meg és a legjobb barátom)
A csoportunkhoz tartozik még a két Jack
Jack Gilinsky
Jack Johnson
( Gyerekoruk óta ismerik egymást. Nagyon birom őket. Velük a gimi első évében lettem jóba. )
És a számomra leg utáltabb embert hagytam utoljára.
Cameron Dallas
hogy miért is? Mert egy nagyképű egoista állat. Valamint mindegyikőjüket rántja magával abba a világba amiben ő él. A lányok bomlanak érte. Nagy nő csábász és taszító egy személyisége van.

Természetesen el kell fogadnom hisz hozzánk tartozik. Ők segítenek túlélni a gimit. Az ebéd szünetek velük együtt telnek.

Tudni kell rólam hogy nem bízok meg tulsok mindenkiben. Bennük nagyon. De rengeteg emberrel jóba vagyok. Viszont rájuk nem számíthatok úgy mint rájuk.

Mit kell tudni rólam még. Zöld a szemem 168cm magas vagyok. Szeretek bulizni fotózni és gördeszkázni. Nagyon röviden ennyi.

Holnap suli van. Készülhetek a dolgozatra. Valamint hamarosan jön egy új óra amit már nagyon várok.

Sziasztok! Ez az első rész remélem tetszik. Ha igen Vote-oljatok vagy komenteljetek. Puszi G❤️

My bad boy Cameron Dallas (+18)Where stories live. Discover now