Arcomon egy vörös kéz lenyommattal járkáltam a folyosón.A szemem könnyekkel teli lila foltos volt és a karom karmolás nyomoktól vérzett. Kérdés hogy is volt ez?
"Hétfő reggel"
A suliba boldogan léptünk be. Igazándibol egész nap minden nagyon jó volt. A szünetek is jól teletek, és végre boldognak érzetem magam. Egyik szünetben Camerontól leszakadtam. Anyukám éppen hívott. Már vártam hogy végre eggyütt tölthessek velük egy kis időt. Nem így lett...
Anyu:-drágám figyeljcsak el kell utaznunk egy új ügy miadt. Nagyon szeretunk és sajnálom.
Én:-csak viccelsz?! Jó mindegy mikor jöttök?
Anyu:-3hét kincsem.
Én:-akkor két hétmúlva puszillak titeket.
Anya:-mi is téged! Ne ahod utána vagy hetekig nem lesz munka nekünk!
Én:-végre már....Majd anyum elnevette magát és letette a telefont. Nem voltam elkeseredve, legalább Cammel több időt tölthettek.
Éppen a telefonomon böngésztem az instagramot, mire valaki meg kopogtatta a vállám. Mire megfordultam csatt...egy hatalmas csattanás. A szemebe hatalmas mű körme bele talált és pár perc után tudta csak beazonosítani hogy ki is ütött meg. De már az elött megvolt hogy ki az mivel elkezdet nyávogó hangján ordibálni velem vagyis inkább visítozott. Egyböl felismertem. Majd mire feleszméltem és vissza szoltam neki behúzott nekem. Megpofoztam, majd a szemebe kaptam egy ököllel. Körbe ált mindenki és csak nézték. Egyszercsak háturól jött valaki de nem Briana volt. Belekapozt a kezembe majd hátra rántotta a hajam, és belekapott a körmeivel a nyakamba is. Ez már bizony Briana volt. Majd elöktek és a térd rogytam. Mindenki elment onnan. Daisy futott oda. A fájdalomtól megszólalni se tudtam. Nem értettem hol van Cameron. Dühös voltam rá de mindezt elnyomtam. Feláltam és a folyosón vánszorogtam egyenest a kijárat felé tartottam. Daisy Camet kereste. Azt mondta maradjak ott de nem tettem. Kocsiba ültem, és haza fele vettem az irányt.
"Eközben..."
Cameron szemszögeÉppen ültem be történelemre. Egyszer csak hallom hogy a folyosón meg vertek Brianáék egy csajt. Gondoltam magamba szegény lány vajon mit kovethetett el, vagy hogy ki lehetett az a szerencsétlen...egyszer csak Daisy berontott az órára. A tanár nagyott nézet. Mindenki nevetett rajta. Daisy arca azomban ful komoly volt. Láttam hogy valami nincs rendben majd kikért enegem.
-hallod. Gond van!-kezdett bele.
-mi?-közben már rohantunk a folyosón.
-gondolom hallottad hogy Brianáék meg leckézettek egy csajt...!-fordult hátray
-öhm... igen.-kerekedett el a szemem.
-hát igen Alissa volt az.-lefagytam amikor kiejtette a nevét. Hirtelen futni kezdtem. De eltünt mire oda értünk a megbeszélt helyre.Egyszer csak megcsörrent a telefonom.
"Ismeretlen"
Azonnal felvettem.
-hallo?-remegett meg a hangom.
-ön Cameron Dallas?-szólalt meg egy nő.
-igen...
.....Sziaaaaasztok! Drágáim 3k elértük😱😱hát else hiszem. Imádlak titeket. Órásiak vagytok! Nagyon boldog vagyok, és ezt sose hittem volna! Elhoztam nektek ennek örömére a legujabb részt. Szerintem egész jó lett. De számítok a tőletek kapott véleményekre is!!!ha tetszet Vote-oljatok! Xg❤️
Utó irat:elnézést a helyesírási hibákért!
VOCÊ ESTÁ LENDO
My bad boy Cameron Dallas (+18)
RomanceAlissa vagyok 17 éves. Kaliforniai Haightshill suliba járok, és az életem egyszer csak gyökerestül megváltozik. Egy vérberi rosszfiú akit soha se birtam, de a véleményem mégis megváltozik rolla. Hmm nem fura? Hogy mi lesz koztünk?? Én sem tudom. De...