# Nincs mit titkolnod #

262 14 2
                                    

6:30 csörög az óra.
-Á a fenébe ma mindent el mondok Tae Hyungnak . mondtam magamnak .
Pikpak össze szedtem magam es elindultam a Stúdióba ahol még csak szerencsémre TaeYangot találtam .

- Reggelt. Köszöntött a hyung .
-Jó reggelt TaeYang sunbae , hoztam kávét Americano kérsz ? Kérdeztem .De válasz helyett bólintott .
-Szóval Taehyung beszélhetnénk valamiről ? kérdeztem kicsit szorongva .
- mond. kaptam válaszul.

- Tudod mivel általában veled szoktam meg beszélni a problémáimat .... itt egy kicsit meg akadtam , mert Taehyung annyira furcsán nézett hogy nem bírtam megálni hogy el ne röhögjem magam .
-GD inkább bökd ki hogy mi a problem oké ?
-Hyung öhm ... meleg vagyok ..azt hiszem. választ nem várva csak néztem a semmibe magam elé.

-Ennyi ? kérdezte a hyung .
-Mi..Miaz hogy ennyi ? Kitátromneked életem leg nagyobb titkát hyung erre tacsak annyit mondasz hogy ennyi ... modtam totálisan felháborodva.

- Persze mit mondjak TOP és Daesung és én is már tudjuk mivel tavaly egy partibal totál részegre ittad magad és mindent be vallodtál . mikor ezt meg hallodtam úgyéreztem szívrohamot kapok .
-ho...hogy érted hogy mindent ???? Kérdeztem olyan magabiztosan amennyire csak tudtam .

- Azt mondtad hogy mér 3 éve rájöttél arra hogy meleg vagy és szeretsz valakit de azt nem mondod el nekünk.
-Hyung ugye..... De erre már nem tudtam válaszolni mert TOP, Daesung és Seungri léptek be a studióba .

Mikor Seungri is beért a sor végén a stúdióba, nagyon furcsán éreztem magam, mintha valami furát éreztem volna.
- Jó reggelt emberek! -szólalt meg T.O.P Hyung, mintha észre vette volna a lefagyottságomat.-
- Reggelt! -mondta egyszerre Daesung Hyung és Seungri.-

Most már mindenki el kezdte csinálni a dolgát. De valami még is bennem motoszkált, mintha valaki a nézésével lyukat égetne belém. Meg fordultam és hirtelen kettő nagy szempárral találtam magam szembe.

- Áhh ... Deasung Hyung baszki ! Nem illik más ember háta mögé osonni ! -mondtam teljesen kiakadtan.-
- GD mintha valami aggasztana . -mondta teljesen nyugodtan.-
Nem mertem meg szólalni inkább arrébb áltam kettő lépéssel, hogy kicsit el távolodjak.
- Hyung nem a te dolgod, hogy mi agaszt engem. -mondtam sértődötten.-
Én is elkezdtem dolgozni . Néhány óra múlva arra eszméltem, hogy valaki akkorát vágott a hátamra, hogy azt hittem meg szakadok .

- Mi a .... -fordultam egyett, de mielőtt mondhattam volna bármit is, Seungrival találtam szembe magamm
- Hyung nagyon sajnálom, nem szándékoztam ekkorát csapni . -mondta sajnalkozva .

- Seungri máskor ha fel akarsz ébresztni, inkább ... -itt megakadtam nem tudtam mit mondjak . Nem jutott eszembe semmi.- Mindegy, csak máskor nem csapj meg ! Köszönöm
- Igen, Hyung, igen . Sajnálom, máskor nem lesz ilyen . -mikor ezt kimondta, kezemet a fejére tettem és összeborzoltam szőke ticseit.
- No para . -mondtam mosollyal az arcomon.-Elindultam ki a stúdio folyosóra , egy kis idő után megáltam, neki dőltem a falnak és csak magam elé bámultam .
- Mégis mi a fene volt ez ? -kérdeztem félhalkan magamtól . Ugyanis mikor megérintettem Seungri fejét, annyira jó érzés öntött el .
"Valami van velem." Gondoltam.
- GD ! Mit csinalsz itt ? -kérdezte egy ismerős hang . T.O.P Hyung ált melletem a falnak támaszkodva .
- Áhh Hyung . Csak gondoltam ki szellőztetem a fejem !
- Tudod, láttam az előbb történteket . -nagyot néztem, mert teljesen ki ment a fejemből, hogy ott vannak a Hyungok .
- Nem tudom miről beszèlsz Hyung . -mondtam, mintha játszanám a hülyét .
- Tudod GD, mindent tudok ám . Azt, hogy a másik nemhez vonzódsz vagy azt, hogy valószínűleg aki tetszik neked az Seungri, szóval előttem nincsenek titkok ! Jelentette ki annyira meggyőzően, hogy előtte nincs mit titkolnom.

- Értem . Mondtam kicsitbátortalanul .
- De Hyung ! Mikor tavaly a partiban be vallodtam hogy más vagyok akkor azt Seungri is hallodta ? Vagy eggyáltalán ki tud még róla ? Kérdeztem .
- Tavaly a partin szinte mindent be vallodtál ... A Melegségtől kezdve hogy valaki tetszik is de azt nem mondtad el hogy ki de most már ugye én tudom . Szóval a lényeg az hogy Seungri nem tudja hogy meleg vagy.
- Halistennek . Mondtam annyira megkönnyebbülten hogy már nevetni lehetett volna rajta .
-Ja és még valami ... kezdett volna bele T.O.P Hyung amikor Daesung Hyung lépett ki a stúdióból és őrjöngött.

- A rohadt éledbe egy komoly ember nincsen ebben a kibaszott épületbe ?
Nagyon ki van akadva . Gobdoltam magamba .
- Hyung mi a baj ? Rákérdeztem gondolván valami választ is kapok .
- GD semmi közöd hozzá . Egy magad fajtának semmit nem fogok mondani .
Ekkor Seungri lépett ki a studióból . Sok mindent hallhatott mert ki kerekedett szemekkel nézett .
T.O.P meg ragadta Daesung kezét és el vitte vala merre .
Ott hagytak engem és Seungrit kettesben . Nagyon kínos volt ez nekem .
- Hyung mégis hogy értette azt Daesung sunbae , magad fajtának .

Nem tudtam hirtelen mit mondjak .
-NEM TUDOM ! OKÉ NEM TUDOM !
Üvöltöttem Seungri fejéhez.

Meg fordultam és haza mentem .
Itthon egész végig azon agyaltam mekkora hülyeség volt meg kérdeznem a Sunbae-től hogy mi a baja . Seungri biztos meg sejtett valamit . Mindegy majd holnap el valik mi lesz . Le tusoltam fel öltöztem és le feküdtem aludni . Majd meg látjuk hogy mi lesz . Gondoltam magamba és szép lassan el nyomott az álom .

Érthetetlen Szerelem حيث تعيش القصص. اكتشف الآن