GD ~pov~
Mikor kinyitottam a szemem hirtelen körbe néztem mert nem értettem hogy miért vagyok korházban . Eszembe jutott higy tegnap elmentünk inni T.O.P sunbaeval de vajon miért ittunk ... Nem jut eszembe semmi. Csengettem . Nyílt az ajtó és egy orvosnak kinéző férfi meg egy ápolónő lépett be .
-Jó reggelt . Mondta az orvos .
- Reggelt. Válaszoltam kicsit idegesen mert nem értem miért vagyok korházba .
- Meg kérdezhetem hogy miért vagyok korházban ? Kérdeztem .
-Maga Kwon Ji Yong ugye . Kérdezte az orvos mintha nem tudná ki vagyok .
- Elég lesz a GD ha kérhetném . Mondtam mostmár nagyon idegesen .
- Szóval valaki el mondaná miért vagyok itt ?
- GD magát súlyos alkohol mérgezéssel hoztuk be . Ki mostuk a gyomrát és erős fájdalom csillapitót kapott hogy ne fájjon a feje. Mondta az orvos . Le döbbentem soha nem ittam annyit hogy alkohol mérgezést kapjak.
- Értem , és meddig kell bent maradnom .
- Márcsak alá kell írnia a papírokat és mehet haza pihenni . Hálistennek mehetek haza . Gondoltam magamba miután az orvos el mondta hogy haza mehetek .
Alá irtam a papirokat és elindultam haza .
Fogtam egy taxit és haza mentem .
Seungri ~pov~
Mivel tegnap este megadtam az elérhetőségimet a korházban , ma fel hívtak h DG sunbae haza ment . Gondoltam elmegyek meg látogatom otthon hátha tudnánk beszélni. Össze szedtem a kabátom a kulcsokat és már a kocsiban ültem és GD sunbae otthona felé vettem az irányt . Mikor megérkeztem éppen kiszállt a taxiból és fizetett . Észrevett és mosolyogva integetett hogy menjek oda . Kiszáltam a kocsiból és oda sétáltam hozzá és mélyen meghajoltam .
-Sunbae nagyon sajnálom ami tegnap történt nem tudtam hogy Park Ha Ni a volt menyasszonyod , őszintén sajnálom .
Mondtam teljesen őszinte megbánással .
- Te mégis miről beszélsz ? Mi van Ha Ni val ? Kérdezte a sunbae értetlenkedve .
- Sunbae azért mentél inni T.O.P sunbaeval inni mert rajta kaptál enyelgés közben engem Ha Ni van a studióban . Mondtam a sunbaenak akinek eközben ki kerekedtek a szemei .
- Mi van ? Te hogy ? Kérdezte a sunbae de mielőtt válaszolhattam volna megkaptam életem első pofonját a sunbaetól .
Nagyon fájt gondoltam magamba és rögtön arcomhoz kaptam ami csak úgy lángolt .
- Sunbae... nagyon ...sajnálom . Mondtam kőnnyeimmel küszködve .GD ~pov~
Mikor Seungri el mondta mi történt nem tudtam h köpjeke vagy nyeljek .
Az utolso dolog amire emlékszem h T.O.P hyungal iszunk egy egy pohár wiskyt.....vagy is .....
És akkor be ugrott minden a studio , Ha Ni Seungri ...T.O.P hyungal az ivászat ....és a ...ccs....csók.
Hírtelen nem tudtam mit tegyek így fel pofoztam Seungrit .
- Sunbae... nagyon ...sajnálom . Mondta Seungri az arcát fogva és könnyeivel küszködve .
- Sajnálod , ezt most komolyan mondod ? Kérdeztem Seungrit .
- Hyung nem akartam esküszöm . Mondta megbánással .
Akkor eszméltem rá hogy mit is tettem . Meg ütöttem azt az embert akit szeretek.
- Úr isten ne haragudj nem akartalak meg ütni . Mondtam Seungrinak miközben kezemet a vállara tettem .
- Sunbae ugye tudod hogy nem tudtam hogy Ha Ni a te volt menyasszonyod, fogalmam sem volt róla .
- Igen tudom nem mondtam nektek , nem akartam mondani mert mikor szakítottunk már tudtam hogy mele.... Nem tudtam tovább mondani.
- Vagy is semmi . Mondtam .Seungri értetlenül nézett .Seungri ~pov~
Mikor bocsánatot kértem a sunbaetól elkezdte mondani hogy miért nem mesélt Ha Ni ról meg magáról de nem folytatta és valami fucsa szót kezdett el mondani .
- Sunbae mit is mondtál ? Nem értettem ! Mondtam neki .
- S....semmit, semmit .Mondta nekem .
- Sunbea te....meleg vagy ? Kérdeztem rögtön a lényeget .
A sunbae csak nézett rám és sarkonfordult és be ment a házba .
Mivel tudtam a kapu kódot be írtam és be mentem a házba . Ott a sunbae vörös szemekkel nézett rám . Sírt . Oda mentem hozzá letöröltem a könnyeit és egy egyszerű mozdulattal el fektettem a földön ahol ült .GD ~pov~
Mikor hátra fordultam hogy ki a fene követett a házba láttam hogy Seungri az.
Jött felém, oda gugolt velem szembe és le törölte a könnyeimet .
Abban a pillanatban Seungri elfektetett a
földön és valami olyan történt amit soha nem képzeltem volna hogy meg fog történni.
ESTÁS LEYENDO
Érthetetlen Szerelem
RomanceG-Dragon ;Pov; Kwon Ji Yong vagy inkább G-Dragon igen így szeretem ha hívnak , szóval az idén leszek 28 éves és ebben az évben lesz 10 éve hogy megalakult a BigBang . Jó néhány éve már hogy a híres koreai banda a BigBang tagja vagyok . Ebben a néh...