Tuhle jednodílovku věnuji hlavně těm nejlepším lidem na světě!
Mé sestřičce, kterou mám ráda z celého mého retardovaného srdce a proto, že konečně nemluví ze spaní! Ne, promiň. Prostě to máš u mě za to, jaké chvíle jsme spolu zažili💜👍 Děkuji ti, že nejsem jedináček! 😚 MichaelaStylinson69A těm nejlepším kamarádkám, protože oni mě i v těch horších chvílech podpoří, utěší a dokážou mě rozesmát. Děkuju vám! Jste fakt boží!
_ASH_WIN_
123456789ani
Ještě, že vás mám, milovaná trojko! Jinak by můj prokletý život asi neměl smysl!Ale i vás, všechny mé čtenáře, mám ráda. Vy jste mě podpořili zase ve psaní.
A hlavně děkuju jedné hodné osůbce KlaraKakiVejsadova , která mi fakticky pomohla. Bez ní bych asi skončila s Wattpadem. A to hlavně počítam tvé hodně milé komentáře. Děkuju ti.😊
No, konec řečí, jinak bych napsala bibli 😄.
Tak čusák ^°^.
************************************
,, Počkat, takže jste se rozešli. Tak to je mi líto. Vždyť byla Sandra... Celkem... No fajn.'', řekl jsem Martinovi, když jsme seděli na jeho posteli. Martin seděl naproti mě a popíjel jahodový čaj.
A teď k věci. Řekl jsem, že Sandra byla fajn. Samozřejmě, že není! Nesnáším ji, protože si začala s mým Martinem. No a co, tak jsem gay. A jako kdyby to věděla, že mám rád Martina. Vyčítala mi, že se na něho moc koukám.
Věděla to jen ona. Martin ne. A to je dobře. Teda, jestli mu nic nepověděla. Co by na to asi řekl? Nenáviděl by mě, kdyby se to dozvěděl? Štítil by se mě? Tyhle otázky mi pořád běhaly hlavou a nemohl jsem se jich zbavit.
,, No jo no. Už to tak bývá. Třeba si najdu někoho lepšího, než je ona'', promluvil a nevypadal nějak smutně. Spíše naopak. Usmíval se od ucha k uchu a měl šťastné oči. Aspoň, že nebyl smutný. Rvalo by mi to srdce, kdybych ho takhle viděl. Zdrceného a nešťastného. Brr, jen ta představa je hrozná.
,, Myslíš? Nikdy bych neřekl, že už nejste spolu. Vždyť jste byly šťastný pár!'', řekl jsem mu a on povytáhl překvapeně jedno obočí.
,, Šťastný pár? Pfff, jasně. Ona mě jen využila, aby se dostala do řeči s mým kámošem, do kterého byla doopravdy zabouchlá.'', položil hrníček od čaje na noční stolek a podíval se do mých očí. Usmál se, ale pak se rychle otočil na druhou stranu.
,, Víš, nejsem sklamaný. Ani nebudu. Nechybí mi a to vůbec. To já jsem se s ní rozešel, ne ona se mnou.'', usmál se a díval se na svoje prsty.
,, Já mám totiž rád někoho jiného.'',, Fakt? A jaká je?'', ale vážně, v tuhle dobu jsem si připadal jak nějaká puberťačka, co se baví se svojí BFF o problémech a tak dál. Ale s BFF, kdo které je zabouchlá.
,, Nemá falešně keci, má smysl pro humor, při kterém se směju půl hodiny. A když dostanu depku, vždy mi pomůže se s tím vyrovnat. Zažili jsme spolu toho tolik, že při těch vzpomínkách se mi chce brečet. Byli jsme spolu v Itálii... Byla to nádherná dovolená. Tam jsem se poprvé do té osoby zamiloval. Ten krásný úsměv nešel přehlédnout na sto tisíc kilometrů daleko. A ty oči... Jsou tak krásně modré, vydržel bych se na ně dívat do nekonečna.'', usmíval se a mě tekla slza. Bylo to tak dojemné... Záviděl jsem té holce. Byl asi do ní fakt hodně zamilovaný.