5.Overraskelse////3/4

55 7 0
                                    

Vi gikk til skolen og pratet om alt og ingen ting.
Samtale/ M=Mac DN=DN
M-DN det er noe jeg må spørre deg om som jeg har lurt på en stund...
DN-hva er det Mac?
M-ehh........emmmm............vil du bli sammen med meg?
DN- jeg vet ikke helt hva jeg skal si.....ja ?"

Han smilte og jublet, det var det fineste smilet jeg noen sinne har sett. Jeg kjente hånden hans i min. Da vi var kommet fram til skolen sto alle og måpet. Vi bare ignorerte de, og fortsatte å gå inn til timen.

"Jeg har en overraskelse til dere, som jeg tror mange av dere gleder dere til!.......Til lørdag blir det skole ball!" Alle jublet og begynte å se etter hvem de ville gå med. Jeg la fort merke til at Marcus smilte til meg og sa "DN har du lyst til å gå på ballet med meg?" Jeg ble bare utrolig glad og fikk såvidt ut ordet....."ja" han ga meg fort et kyss på skinnet. Alle i klassen begynte å *oooooe" 😂 vi bare sto der å rødmet.... Læreren vår fortsatte med å si "så da skal vi bruke de siste dagen til å gjøre klart til ballet!" Jeg og Markus fikk beskjed om at vi skulle ordne musikken. Og Marcus bare "yeas !!!!!" Jeg bare så på han og smilte til de nydelige hassel-brune øynene hans.

(Senere på dagen)
Vi hadde reist hjem til meg for å se på film og fortsette planleggingen, Marcus skulle filme litt til YouTube kanalen hans. "Marcus? Jeg tar meg bare en dusj. Du kan kanskje gjøre filmingen ferdig I mens." Uten at jeg la merke til det begynte jeg å synge i dusjen, jeg sang på hartbeat 😍 det er favorittsangen min!

Ooo I will never back down.
Can we instead rool again now ?
I took it for granted that you loved me the same, but I am going to keep on talking.
Listen to my hart beat, beat, beat.
Saying that you love me, me, me.
But I am lying here alone, so I put you in a song beside of my heartbeat beat beat.

Marcus pov
(Noen minutter siden)
Herre Gud ! DN er jo drit flink til å synge !!! Hun er jo nesten bedre enn meg og Tinus ! Jeg må ta det opp å legge ut på YouTube kanalen ! (Tar opp hele tiden hun synger) 😂 jeg må legge det ut, hun er jo helt fantastisk. .... Sånn ! Nå er den lagt ut.

DN pov
Jeg kledde på meg og gikk ut til Marcus, han sa "du vet at du er drit flink til å synge ?!!!" Jeg så forskrekket bort på han og sa "hørte du at jeg sang ?! Å Gud så flaut😂! Ikke le av meg!" Han tok og viste meg pcen og viste videoen han hadde tatt opp. Jeg så ned på kommentarene og likes-ene. "Ææææææ! Fy søren! Bare bra kommentarer og allerede 10 000 likes!" Jeg kom plutselig på at vi måtte bli ferdig med å finne musikk til ballet.

Til slutt endte vi med disse sangene:
Hartbeat
Hair
Black magic
Jovial
Elektrisk
Sangen du hater
Bare min
Hands to my self
Love me like you do
I don't wanna fall in love

Når vi da var ferdige ringte plutselig mobilen min, det var ukjent nummer. Jeg tok den og begynte å prate
Samtale: DN- DN. M-Mann
DN- hei det er DN.
M- ja hei det er John fra Sony, jeg så videoen av deg og syntes den var fantastisk!
DN- Tusen takk!!! Er det seriøst deg?! Hva lurer du på forresten?
M- ja jeg lurte på om du kunne komme til Oslo imorgen og signere platekontrakt, bare om du vill da selvfølgelig!
DN- ja det vill jeg kjempe mye!!! Må bare prate med mamma først. Er det greit om jeg tar med kjæresten min?
M- ja det kan du. Men jeg må gå nå. Hade!
DN- Hade !

Jeg bare sto der å måpte, jeg tok å ringte mamma med en gang
Samtale: M-mamma DN-DN
DN- mamma kan jeg til Oslo imorgen og signere platekontrakt med soney ?!!!!
M- jeg det kan du, jeg er i Oslo nå så det er bare å komme! Hade
DN-Hade !

"Det ser ut til at vi reiser i kveld da!" Ropte jeg til Mac. Han løpet hjem og pakket, samme gjorde jeg.

~~~~~~~~~~~~~~~~
Hva tror dere skjer videre ???? Får hun platekontrakt eller ikke ? Hvem møter hun blir det drama ?!! Finn ut i neste del😚😚😚

PS. Tusen takk for at dere gidder å lese historien min! Skal prøve å være mere aktiv, MRN har ikke hatt så god tid i det siste.....

Drømme gutten Onde histórias criam vida. Descubra agora