3. Skolen////maraton 1/4

55 6 2
                                    

Da vi var fremme ved skolen hadde alle de andre gått til timen. Jeg spurte Marcus om hvilken klasse han gikk i, han svarte at han gikk i B. "hvem klasse skal du i da DN?" Jeg måtte tenke litt før jeg svarte at jeg også skulle i B💗
~
Vi stormet inn i klasserommet helt anpustne, slik at hele klassen begynte å le av oss. Læreren vår Tina lo litt da hun sa " ja, Marcus. ser at du har møtt DN, så kan du ta og vise henne litt rundt etterpå. Kan hun kanskje også sitte ved siden av deg til vi har funnet en ny plass??" Han nikket ivrig og smilte mot meg, de øynene var til å dø for!!! Nei vent litt hele han var til å dø for !!! Han er helt fantastisk, spesielt håret hans 😍 "DN??? Er det noe?" Jeg så plutselig at det var Marcus som prøvde å få kontakt med meg. "Hva var det du tenkte på?" Fortsatte han. Uten og tenke meg om så sa jeg: "jeg tenkte på dehhhhhhh..........nei ikke no, ingen!!!" Rødmet jeg?!!

Marcus P.O.V
Hva mente hu med det?! Liker hu faktisk meg! Men jeg liker ikke henne. Eller når jeg tenker på det så vag Hun var helt nydelig! Hun har den perfekte sang stemmen, utseende og den beste personligheten! Vent er jeg forelsket?!!! Nei hæ?!!! Hva med fansen??? Nei DN er bedre enn de, hun skal bli min! 😍 jeg elsket henne faktisk ! Jeg ble avbrutt midt oppi alle tankene mine av at Tina pirket bort i meg og sa: "Marcus, timen er over! Du kunne kanskje dølle DN Litt rundt på skolen siden det ser ut som om at dere har 'god kjemi' ikke sant???" Smilte hun og blunket til meg.

"Marcus?" Hørte jeg en jente stemme si, det var DN. Jeg løpet bort til henne os sa "du vet at du bare kan kalle meg ofteMac?" Hun smilte og svarte "oki, skal huske på det💗" jeg så mot henne og spurte "forresten vil du bli med meg hjem Idag og finne på no?" Så så jeg mot henne med forhåpningsfulle øyne. Hun rødmet og nikket, det var som om at jeg ble 100000 kilo lettere !
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dette var del 1 av 4 i maratonet 🤗🤗🤗

Drømme gutten Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang