Balık Etli Başlangıç~Karakter Tanıtımı

128 7 16
                                    

-Baş Roller.
Yazar Notu : Bu karakterler kitabın ilerlemesinde büyük rol oynayan karakterlerdir . Bir değişiklik olursa artıcaktır.

Eda~
Beklenmedik anlarda , beklenmedik sözler söyleyen karakterimiz . Kilosu ile ilgili laf edilmesinden nefret ediyor . Bir laf kavgası olursa kesinlikle altta kalmaz .
Görünüşünü biraz resimdeki Meghan'a benzetiyorum ben . Ama tıpıtıp aynısı olduğunu söyleyemeyiz.
Doğasında iyi biridir ama fazla atarlı. Tek sorunu o
Boyu : 1.72
Kan Grubu : A+
İlişki Durumu : Karışık ( Şimdilik böyle demek zorundayım )

72Kan Grubu : A+İlişki Durumu : Karışık ( Şimdilik böyle demek zorundayım )

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Miray
Miray,Kitaptaki kötü gözüken karakterlerden biri . Ama geçmişinde yaşadığı çeşitli sorunlardan dolayı psikolojisi biraz bozuk diyebiliriz . Edadan nefret etmiyor, sadece onu kıskanıyor ve o hırsla çeşitli hareketler yapıyor . Furkan'a deli gibi aşık . Furkanı çok seviyor ve ellerinin arasından kayıp gitmesini istemiyor .
Boy : 1.69
Kan Grubu : B+
İliski Durumu : Bilinmiyor
Yazar Notu :Mirayın geçmişi ile ilgili bir bölümde yapmayı düşünüyorum. O yüzden kafanızda pek sorun kalmicaktır.

Furkan
Edaya sırılsıklam aşık . Onun yanındayken kalbi çok hızlı atıyor ve ne yapması gerektiğini bilmiyor yani eli ayağı birbirine giriyor. Kızlar arasında pek popüler değil ama öğretmenler arasında örnek gösterilen bir öğrenci .Kendini çok iyi ifade ediyor ve cümlelerini çok iyi tamamlıyor . Kekeleme huyunu sadece 1.bölümde gördük
Boy : 1.72
Kan Grubu : 0+
İlişki Durumu : Bilinmiyor..

Burak
Kural dinlemez ,saf ve çok temiz kalpli biri . İnsanların ne düşündüğü onun pek umrunda değil, sadece hayatın keyfini çıkartıyor . Edaya bir evlilik sözü var .
Yazar Notu : Daha Burak'ın yaşayıp yaşamadığını bile bilmiyoruz . Sadece geçmişte yaşanmış bir olayın analizlerini yaptım . Burak'ın karşımıza çıkıp çıkmayacağı merak konusu .

Boyu: Bilinmiyor
Kan Grubu : 0+
İlişki Durumu : Bilinmiyor

Yazar Notu : Edanın yaşadıklarını bilmek için öncelikle geçmişte yaşanmış bir önemli olayı koydum .Bir çoğu yeri kestim,sadece sizi ilgilendirecek yerleri koydum .Yani bu gerçek bir birinci bölüm değil . İyi okumalar.

2004 ~ Henüz 4.sınıftayken
Bir çoğu kişi için ilkokul zamanları gülünüp geçilecek günlerdir ama benim için burası tam bir cehennem.
-Sen sus be !! Kilolu !!
-Şişkoo!! Şişkooo!!!
Yolda yürürken bile , her insan sana kafasını çevirip bakar.
Fısıldayarak -Baksana şu kız baya kiloluu
Fısıldayarak -Sanane elalemin kilosundan aaa.
Değişik bir insan gördüğümüzde hepimiz bakarız, çünkü Türk milletinin "Meraklı"insanlarla dolu olduğunu düşünür,öyle avutuyorum kendimi .
Hayır,ben bir ilkokul çocuğu için fazla zeki değilim,sadece fazla düşünüyorum hepsi bu..
Aslında su koridorda olan kavgaları izleyince , kendimi pekte yanlız hissetmiyorum .
Bir çocuk,Bağırarak âlaycı bir tonla söyler- Dört gözz!!! Dört gözz!!!Neden dört adet gözün varr ??
Miray-Sensin dört göz!! Sanane
bazen Mirayda benim gibi hissediyor mu ? Ama hiç olmazsa o koşabiliyor .

Genelde ben düşünce evrenindeyken beni kimse rahatsız etmez ama görünüşe bakılırsa genç aşığım bu kuralı pek dinlemiyor. Ter,kan içinde kalan Burak,anlaşılan merdivenleri biraz hızlı çıkmış .
Burak- Ş-Şey diyecektim,okul çıkışı parktaki çınar ağacının altına geli-
Ne diyeceğini biliyordum,zaten yorulmuştu.Daha fazla konuşmasına müsaade vermedim.
Eda- Her zaman gelirim .
Ben onun kalp atışlarını duyabiliyordum,oda benimkini duyabiliyordu . Tenefüs fazla hızlı geçti sanki...

2004~İlkokul Öğrenci Çıkış Saatleri
Kendi içimden hafifçe söylenirim - Sadede beş dakika eve geç gelirsem . Kızacaklarını düşünmüyorum.
Bir iş adamı- Bacak kadar boyunla,bu üniformayla ne yapıyorsun burada ?
Eda - Babam yaşımda adamsın,sanane benim gezdiğim yerlerden.
İş adamı sabır çekerek oradan uzaklaşır .
İş çıkış saatleri olduğundan dolayı etraf yine kalabalıklaştı ve o koca gözler yine bana bakmaya başladı,
Hafifçe söylenirim -Acaba çok mu çirkinim ? Neden insanlar sürekli bana bakıyor.
Burak- Çirkin değilsin,aksine çok güzelsin .
Eda- Çoktan çınar ağacına gelmişim.Gâlba biraz yüksek sesle söyledim..
Burak- Bencede.
Eda,dişlerini göstererek koca bir gülümseme atar.
Burakın yüzü kıpkırmızı olur..
Burak- Ş-Şey beni seviyor musun ?
Eda- Senin beni sevdiğinden daha çok seviyorum.
Burak - Şimdi çok küçüğüz,Üniversiteyi bitirdikten sonra benimle evlenir misin ?
Eda- Evet
Burak - Ben bu günden sonra bu şehirden taşınıyorum.. Sana bir kolye vericem , kolyedeki diğer kalbin yarısı bende olucak . Seni sonraki görüşümde bu kalpleri birleştirelim ve evlenelim !!
Eda - Tamam !!
Ortalama 30 saniye kadar bakışakaldık . Daha sonra Burak bir arabaya atladı ve gitti...
İlkokuldaki tek güzel anım bu idi...

Balık EtliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin