Yazar Notu : P!NK-True Love
Eda - Nasıl olur..Burakı nasıl unuturum... Çok kalın kafalıyım..Çokk
30 Saniye kadar öyle söylendi~
Koca ıhlamur ağacları Eda'nın rahatlamasına yardımcı oluyordu . O kadar çok ağaç vardiki , Eda aynı yerde dolanıp duruyordu sanki...
Eda, dolanırken koca bir çınar ağacına çarpar ,
Eda - Hass... Aklım bir karış havada olursa böyle olur !!!
Eda İçinden - Biraz şu kütüğün üstüne oturayım . Çok yoruldum ..Burak olsa acaba Furkanı öpme hareketime kızar mıydı? Acaba şuan nerede ve ne yapıyor...*Kolyesine bakar* belki seni bir gün bulurum ne dersin ? Ama hayatıma başka kişilerde taht kurmaya başladı . Napıcam ben ? Furkan...
Eda kütüğün üstünde otururken yavasça gözlerini kapatır ...
~~~~~~~~~~~
Eda, sabah güneşlerine doğru elini uzatır ve parmaklarının arasından ışığın geçmesini izler..
Işık onu o kadar etkilemiştir ki kendinden geçer.İçeri bir mavi kelebeğin girmesi ile ....
Eda - Acaba öldüm mü ? Cennete miyim ? Burası nere-.. Ay kafam..
Miray,yavaşca içeri girer
Miray - Seni ormanlardan topluyoruz Eda...
Eda - Teşekk-..
Miray - Senin her yardıma ihtiyacın olduğunda seni bulan bir Miray var değil mi ? Kendi işini kendin yapman gerektiğini bilmen gerek . Kendi kendini kurtarabilirsin . Senin gibi ezik birine Furkanbakmaz sonra.
Eda - Furkan nereye gitti ? Furkan nerede ?
Eda , o kadar Furkanı merak etmiştiki "ezik" kelimesine aklı takılmadı bile .
Miray-...
Eda - Söyle,Furkan nerede !!!
Miray - Ay tamam sakin ol , Furkan iyi .
Eda - Nerede ?
Miray - Önce biraz dinlen kafanın durumu pek iyi değ-...
Eda - Umrumda değil !!! Furkan nerede !!
Miray - Üff...
Miray söylene söylene , Edayı Furkanın yanına götürür .
Miray - Sonunda geldik... Ama şimdi içeri girme o uyuyord-..
Eda - Kapa çeneni, çokta umrumdaydı.
Miray - Sözümü kesmek yeni hobin mi ?
Eda, Saate bakmadan paldır kültür odaya girer .
Furkan Eda'nın içeri girmesi ile şok olmuştur..
Furkan - Eda'm !!! İyi mi-...
Eda - Ben iyiyim,sen iyi misin ?
Furkan - İyiyim..
Eda - Dünki tokat için özür dilerim ...
Furkan - Bende öküzlüğüm için... Senin yanındayken kalbim çok hızlı atıyo , ilgisiz görünmek istemiyorum.
Edanın yüzü bir itfaiye arabası gibi olur ve hızlıca odadan çıkar .
Eda İçinden- Furkan... Burak varken bunu yapamam? Özür dilerim...
Eda hızlıca Miray'ın evinden çıkar .
Eda - Belki şu sokakta benim durumumda olanlar vardır değil mi ?? Babam Pilot,Annem Hostes... Onları bir yılda az aralıklarla görüyorum.Keşke başımda derdimi dinleyecak biri olsa.
Eda'nın anacaddeye çıkması ile o koca çifter gözler yine ona bakmaya başladı...
Eda - Acaba.. Fazla mı kiloluyum ? Burak beni her halimle sever mi ?
Eda'nın üstüne doğru geliyor herşey
Eda'nın içindeki tüm çicekler solmuş ,Başka bir bahar gülümsemek için bekliyor .
İnsanların bakışları,onun yorgun hayallerini soğutuyor...
Eda'nın kırık kalbi,Burağın kalbini bekliyor...
Eda'nın yorulmuş kalbi,Furkanı bekliyor...
Bir gün doğru prensi bulucağına eminim.
Yürüyerek evine gider.
Yatağına , tüm günün yorgunluğunu atmış gibi uzanır
Eda - Ben Furkanla daha farklı bir konu ile ilgili konuşacaktım... Ama amacımdan daha farklı şeyler yaptım .Nedenini bilmiyorum ama o çocuk beni fazla etkiliyor .Cidden kilolarım onun için bir nefret duygusu oluşturuyor mu ? Merak ediyorum..
Ben cidden ona "Seni seviyorum"diyebilir miyim ? Ama cidden onu çok seviyorum.
Burak benim geçmişim,Furkan ise benim geleceğim . Aralarında fazla fark var . Benim acilen aralarında bir karar vermem gerek . Evet onu seviyorum...Ç-Çok seviyorum ama aşık değilim sözleri ,konuşması, saçlarıyla oynayışı,Eda'm diyeşi...H-Hayır ben ona aşık değilim . Sadece ondan hoşlanıyorum.Telefonun çalması ile Eda yataktan zıplar .
Üff Neslihan arıyor... Boşver,seninle mi uğraşıcam.
*Kapatır*
Neslihanın Gözünden~
Neslihan:Ulan iki dakika arayalım dedik anca kapat...Miray vallaha doğru söylüyor . Sen hakiki gerizekâlısın .
Edanın Gözünden ~
Furkan ve Neslihan benimle dalga geçsin,sonra ben Neslinin telefonunu açayım, oldu !!!
Gözü panodaki başarı belgesine takılır.
Eda - Evet,Ortaokulda çok büyük başarılarım vardı . 7.sınıfta öküz gibi çalışıp Okul birincisi 8.Sınıfta yatarak Okul Üçüncüsü olmuştum ...
*Kolyeye bakar*
Eda-Furkana aşık olup olmadığımı henüz bilmiyorum. Onunla biraz vakit geçirmek istiyorum.
*Telefonla Furkanı arar*
Furkanın Gözünden
Acaba ne diyecek ? Merak ediyorum..."Furkan seni seviyorum!!!" Böyle demesini isterdim.
*Açar*
Eda- Naber öküz !!!
Furkan - İyiyim senden ?
Eda - Bende iyiyim !!
Furkan - Eee dökül bakalım ... Ne diyeyecektin ?
Eda - Bugün öğlen 3'te sen ve ben ,Bizim lokantada ?
Furkan - Tamamdır !!
Furkan İçinden : İşte,şimdi tam zamanı !!Edanın Gözünden~
*Kapar*
Eda - Bir saniye... Ben ne giyicem !!! Bir kot bir tişö-... Yok !!! Olmaz öyle.Hım...Furkanın Gözünden~
Furkan- Bir saniye... Ben onla ne yicem!!! "Bir köfte bir ay-..." Yok!!! Olmaz öyle...Edanın Gözünden~
30 Dakika Sonra~
Eda-Umarım iyi gözüküyorumdur.
Eda, Kestane rengi saçlarına krem sürmüş yumuşak yapmış ,ortadan ikiye ayırmıştır.
Kahverengi gözlerini kısar ve ellerini iki şeklinde yapıp gülümser.
Eda-Bence çok tatlı oldum.
Omuzsuz,düz saten kırmızı elbisesini düzeltir...
Geçen sene harçlığıyla aldığı,beyaz olan saatinin etrafındaki küçük taşlar dikkatini çeker.
Eda - Bu saatle birlikte kendimi cinderalla gibi hissediyorum .
Anahtarını alır,kapıyı açar . Topuklu ayakkabılarını giyer...
Eda - Şimdi tek sorunumuz şunlarla yürümek...Ortalama Beş Dakika Yürüdükten Sonra~
Eda-Bayadır, Topuklu ayakkabıları giymiyordum , bunlarla yürümek tam bir eziyet ...
Esen kuvvetli rüzgar , Edanın saçını biraz uçurunca ...
Eda - Ulan Rüzgar... Ben bu saçı yapmak için kaç saat uğraştım biliyor musun !!!
Bir Oğlan - Ben seni görmeyeli kilo almışsın ...Seni çok özledim
Eda- B--B....!!!!Yazar Notu : En istemediğimiz zamanlarda çıkar zaten! Fikirlerinizi yorumlarda belirtin.Neyse,sonraki bölümde görüşürüz! :3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Balık Etli
RomanceEdanın Hayat Felsefesi : Şişman değilim, sadece biraz balık etliyim... İlkokuldayken,Eda bir oğlana evlilik sözü verir . Ama oğlan başka bir şehre taşınacağı için Edayı bir sonraki görüşünde tanıyamamaktan korkar ve ona birer kolye verir . Ama yılla...