" wil je alstjeblieft met de Lego spelen Lisa. Please????" Zei Floortje.
"Ik ga mijn huiswerk maken laat me nou." Antwoord Lisa." dat ging je net ook al doen en nog steeds lees je 'de meiden' verder."
"Laat me nou en ga even iets voor jezelf doen, en ik ga nu mijn huiswerk maken."
Verdrietig liep Floortje weg. Ze vond het nooit leuk als Lisa haar huiswerk niet meteen maakte. Ze ging naar de vakantie kamer waar ze maar weinig Lego mee naartoe hadden genomen. Ze ging verder schrijven aan het verhaal: supertweeling.
Het ging over een meisje en een jongen die het erg leuk vonden om de politie te helpen. In het boek gebeuren dus allemaal spannende dingen.10 minuten later kwam Lisa naar de kamer.
" Floortje, sorry van daarnet maar ik hou gewoon niet van huiswerk. Ik wil nu wel even met je Lego spelen hoor."
Zei Lisa.Floortje kon altijd horen als iemand spijt had en Lisa had nu echt spijt.
"Kom maar binnen hoor."
Snel bergte ze het boek op. Het was namelijk voor Lisa bedoeld. Het meisje in het boek heette ook Lisa.
Lisa liep zacht naar binnen met iets achter haar rug. Floortje zag het niet.
Het boek was zolangzamerhand al af.
"Hier, eigenlijk had ik mijn huiswerk al af maar was ik vergeten dat ik nog iets voor jou moest maken dus ging ik de meiden lezen zodat ik nog tijd had om iets te maken." Zei Lisa terwijl Floortje het vouwwerk bekeek. Lisa is erg goed in vouwen, voor Floortje had ze nu een dolfinarium gemaakt met daarnaast een reuzen dolfijn. " Dankjewel Lisa, ik heb ook iets voor jouw gemaakt natuurlijk." Floortje pakte het boek.
"Hierzo dit is het ik heb er lang over gedaan."
Lisa zag het boek en barste bijna in tranen uit. Floortje had alles precies gedaan zoals Lisa het had gewild. Ze had er ook bij getekend. Ze gaven elkaar een knuffel. " dankjewel!!!!" Zeiden ze te gelijk." kinderen we gaan zwemmen!!!"
Zei de moeder van Floortje en Lisa
"Jippie" klonk het hard vanuit de slaapkamer die ze deelden op vakantie.
JE LEEST
Tweeling of niet
RandomEr zijn twee meisjes waarvan wordt gezegd dat ze tweeling zijn. Alleen lijkt de een veel jonger dan de ander. Als ze allebei 11 worden gelooft Lisa niet meer dat Floortje haar tweeling is. Floortje heeft precies hetzelfde gevoel. Ze gaan op onderzoe...