Tarih : 16.02.2006
Yer : Reşit Akif İlk Okulu
Gün Doğumuna Yakın Eve Gelen Bağımlımız iki Saatlik Uykusunun Ardından Çantasını Hazırlamaya Başladı Ve Ardından Ağı Yırtılmış Cebi Delinmiş Kumaş Pantolonunu Giydi. Kemeri Olmadığından Çamaşır İpini Beline Bağladı Okul Üniformasına Paraları Yetmediğinden Dolapta Bulduğu Açık Yeşil Kazağı Giydi Ve Yola Koyuldu Okula Geldiğinde Okul Üniformalı Arkadaşlarını Görüp İç Geçirdikten Sonra Herkes Gibi Sıraya Girdi. Sınıfa Girdiklerinde İse Pis Kokusundan Dolayı Kimse Onunla Oturmak İstemedi Her zamanki gibi Yalnızlığıyla Beraberdi O Sırada Ders Zili Çalmıştı Ve Sınıf Öğretmeni Olan Salih Öğretmeni (Kör Salih ) Yavaş Adımlarla Öğretmen Masasına Yöneldi Emekliliği Gelmiş Gözü Ve Kulağı Ağır İşiten Salih Beyin Çapkın Olduğuda Okul Genelince Bilinir Örnek Olarakta Yaşar Adında Bir Öğrencinin Annesi Olan Emine Bacıyla Yaşadığı İlişkiyide Bilmeyen Yoktur. Yoklamasını Alan Salih Bey İlk İş Olarak Bağımlının Yanına Sokuldu Ve Kulağına Eğilerek Üvey Annesinin Durumunu Sordu Bağımlı Üvey Annesinin Hayat Kadını Olduğunu Bilmediğinden Her zamanki Söylediği Sıradan Cümleleri Sıralayarak Geçiştirdi Bi An Salih Beye Annesinin Ona Yaptığı İşkenceleri Söylemek İstedi Ama İçindekiler Boğazında Sıralandı Ve Hepsini Yuttu Kafasına Yediği Topuklu Ayakkabılar Oklavalar Bıçak Sıyrıklarını Yüreğinde Hissetti Ve Bi Anda Ayağa Kalktmıştı ki O sırada İlk Teneffüs Zili Çaldı Koşar Adımlarla Diğer Arkadaşlarıyla Beraber Bahçeye Atıldılar Yerden Buldukları Pet Şişenin İçine Su Doldurarak Tekmelemeye Başladılar Gün Diğer Çocuklar İçin Her zamanki Gibi Bitmişti Ama Bağımlı İçin İşkenceler Ve Zorluklar Yeni Başlıyordu.