Celý večer jsem přemýšlela. Proč se to všechno odehrálo. Proč mi všichni zemřeli ty nejbližší. Proč jsem se musela zamilovat do buzeranta. Proč jsem porodila v patnácti. Proč mi zemřel brácha. Šla jsem se podívat na jeho zůstatky. Viděla jsem jenom velkou kaluž krve. Tělo nikde asi ty potvory sežrali i to tělo. Šla jsem za Štěpánem mu to říct a on nikde ani Sára a Diego. Doufám že,že......
To jsem ani nedořekla. Brečela jsem jak malá neměla jsem sílu je hledat na pomyšlení že.....
Nebudu to ani říkat. Druhý den jsem je hledala celý den.Diego,Štěpáne.
Slyšela jsem brek. Du se podívat a tam mrtvej Diego se Štěpánem a malá celá od krve. Naštěstí živá. vzala jsem ji do náruče a utišovala ji a najednou se ozval tichý hlásek.
SÁRI, SÁRI POMOC MI.
Co ti je. Co se stalo?
Příšery se proti nám rozběhly.....
No a co se stalo dál Diego, Diego neumírej.
Malá začala brečet a těm příšerám vybouchla hlava.
Štěpán byl mrtvý ale Diego žil.
Diego si odpočinul a pak jsme plánovali jak ty příšery zničit s povrchu zemského.
Diego teď mi popiš co se všechno stalo.
Dobře. Začalo to takhle šli jsme tě hledat Štěpán silně zařval a v tu chvíli se proti nám rozběhli mimozemšťani. Malá začala pištět a těm potvorám vybouchla hlava.
Tak to je hustý.
To jo.
A co teď.
Tak to fakt nevím.
To je blbý.
Já vím.
Já du za malou a ty něco vymysli ty anstaine.
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ.Co se děje?
Kde je malá?
Tam je.
Kde?
Tam.
Kurva kde je malá.
Ta potvora ji drží v ruce.
Rozběhla jsem se vzala jsem si kus desky a praštila jsem ji po hlavě a jsem malou. Malá začala pištět a ty potvoře vybouchla hlava. Utíkala jsem co nejrychleji co jsem mohla. Jak sem doběhla malá přestala dýchát.
Přestala dýchát.
Diego,Diego pomoc malá přestala dýchát.
Promin ale...
Co.
Je mrtvá.
Nééééééé.
Byla jsem na dně. Nevěděla jsem co mám dělat. Nasrala jsem se vzala nůž a vrazila ho ty příšeře do prdele a pak do hlavy.
Celý týden jsem byla v úkrytu schovaná, ale nemohla jsem najít Diega. Du a du...ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ...
Byl tam Diego bez hlavy.
Neeeeeeeeeeeeeeeeee...Kurva co se to děje. Nepopadala jsem dech. Ležela jsem a řvala na zemi.
Tohle ne to je moc...........Ahoj omlouvám se za to že jsem tak dlouho nepsala. Doufám že se kapitola líbila.