2

4.4K 272 619
                                    

____Yuu__

Bugün haftasonu!  Bizimkilerle (Kimizuki,Yoichi, Shinoa ve sarışın Kız) sarışın kızın adını hep unutuyorum Gomen shinoa'nin evinde buluşacakız.

Mika ile birlikte oraya gittik. Herkes salonda bizi bekliyordu.

Yoichi'yi bir kenara çektim.

"Yoichi şey.... dün olanlardan kimseye bahsettin mi?"

"Gizlemeli miydim? Sadece dün yolda giderken Shinoa ile karşılaştık. Sana defterini vermek için gelmiş bende senin meşgul olduğunu söyledim. Ne olduğunu merak edip zorladı... Afedersin"

Kahretsin!

"Tamam... neyse yoichi." Dedim iç çekerek.

"Eeeeeee dün sevgilinle güzel zaman geçirdin mi?" Dedi shinoa arkamdan.

"S-shinoa!"

"Hey bir fikrim var. Doğruluk mu cesaret mi oynayalım! " diye devam etti devil face yaparak.

Herkes oturdu. Şişeyi çevirdik.

"Yoichi, D mi C mi?" Dedi  sarışın Kız.

"D"

"Hoşlandığın biri var mı?"

"Şeyy.... E-evet..."

Herkes gülüştü. Kimizuki hariç. Az da olsa kızarmıştı. Yoksa bu ikisi... hahaha çok iyi oldu bak bu!

"D mi C mi" dedi Shinoa

"C" dedim. Şimdi dün hakkında sorarsa... neyse en fazla ne diyebi-

"Atkını çıkar" dedi.

Sözümü geri alıyorum kahretsin! Şimdi Mika'nın yaptığı izler gözükecek.

Herkes Shinoa'ya 'gerçekten mi ne alaka?' Bakışı attı.

Poffffff

Yavaşça Atkımı çıkardım.

"Biliyordumm!" Dedi boynumdaki Izlere bakıp gülerek.

Yoichi  ve Mika dışında herkes gülüyordu. Yoichi teselli bakışları atıyordu. Mika'nın ise yüzü kıpkırmızıydı.

"Mika, D mi C mi?" Dedi Kimizuki

"D"

"Tam anlamadım ama Shinoa'nin tepkilerine bakarsak senle Yuu sevgili misiniz? "

"E-evet"

Ooooo sesleri çıkmaya başladı. Utançla yüzümü saklamaya çalıştım.

"Shinoa, D mi C Mi?

"D"

"Sen bilirsin Guren ve Shinya-

"Sevgililer" dedi shinoa gülerken.

Tekrar çevirdik.

"Yine elime düştün Yuu-kun. D mi C mi?"

"C" dedim korku dolu bir ses tonuyla.

"Gel" dedi ve beni odasına götürdü.

____Mika___

Yuu-chan ve Shinoa odaya girdiler. Neler olcak acaba? İçeriden boğuşma sesleri geliyor.

2 dk sonra Shinoa dışarı çıktı.

"Hadi ama Yuu-kun utanmana gerek yok" dedi Shinoa kıkırdayarak.

Herkes merakla bekliyordu. En sonunda shinoa onu bileğinden tutup içeri getirdi.

Yuu-chan

Bir

Hizmetçi

Elbisesi

Giyiyor!

Bir kızdan daha çok yakışmış. Ölücemmmm! Nasıl bir şirinliktir bu?!

Herkes kahkahalarla yerlere yatıyordu. Bense büyülenmiş gibi bakıyordum.

"Ve az önce yanlışıkla Yuu-kun'un kıyafetlerine limonata döktüm yani evine böyle gitmek zorunda" dedi Shinoa devil face yaparak.

Ona 'süpersin' bakışı attım.

O da 'önemli değil' bakışı attı. Yuu-chan kıpkırmızı bir şekilde yanıma oturdu. Tanrım çok Şirin!

Kimizuki fotoğraf çekiyordu.

Yuu-chan'ı kenidme çekip sarıldım.

"Boşver onları"

"Ama sende gayet memnun görünüyorsun?" Dedi.

"Çünkü çok çok çok Şirin görünüyorsun" dedim ve yanağına bir öpücük kondurdum

"Hey bizde buradayız!" Dedi herkes.

MikayuuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin